adexo3
۲۴۱۶۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کرانچار: ثابت کردیم بهترین تیم ایران هستیم

وضعیت تاکتیکی حریف کار کردیم و با توجه به اینکه با یک تیم ایرانی بازی داشتیم ساختار هافبک و دفاع آنها را به خوبی می‌شناختیم و از نقاط ضعف و قوتش آگاهی داشتیم در نهایت به آنچه می‌خواستیم رسیدیم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ثابت کردیم بهترین تیم ایران هستیم و بی‌جهت قهرمان لیگ نشده‌ایم.
زلاتکو کرانچار پس از پیروزی ۲ بر صفر برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: تیم برتر بودیم و این پیروزی حق ما بود. ثابت کردیم مقابل یک تیم بزرگ می‌توانیم بازی خوبی انجام دهیم. بازیکنان ما با کیفیت بالایی بازی کردند و به بازیکنان، تماشاگران سپاهان و به تمام کسانی که به این تیم کمک کردند افتخار می‌کنم.

وی در مورد اینکه چرا در ابتدای مسابقه بر سر سوکای فریاد کشید و این مسئله می‌تواند بازیکن را تحت فشار روانی قرار دهد، گفت: من به شما قول می‌دهم که زیر فشار و استرس نیستند. وقتی بازیکنان وظایف‌شان را به خوبی انجام نمی‌دهند و مسائلی را که گفته‌ام خوب اجرا نمی‌کنند مجبورم به آنها فشار وارد کنم تا به مسیر بازی برگردند.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه دیگر آن کرانچار شاد و آرام اول فصل نیست و اینکه خبرنگاران نگران سلامتی‌اش هستند، عنوان کرد: من شادی‌ام را در رختکن با بازیکنان ابراز کردم. اکنون هم بسیار خوشحالم و مطمئن باشید سلامتی‌ام دچار مشکل نمی‌شود.

کرانچار در مورد مسائل تاکتیکی بازی امروز گفت:‌ روی وضعیت تاکتیکی حریف کار کردیم و با توجه به اینکه با یک تیم ایرانی بازی داشتیم ساختار هافبک و دفاع آنها را به خوبی می‌شناختیم و از نقاط ضعف و قوتش آگاهی داشتیم در نهایت به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. ثابت کردیم سپاهان بهترین تیم ایران است و بی‌جهت نیست که به چنین جایگاهی رسیده است. در مرحله بعدی هم از حیثیت فوتبالی سپاهان دفاع می‌کنیم.

کرانچار در مورد برنامه‌هایش برای آینده تیم در آسیا گفت: تا امروز خیلی مشکل داشتیم و سختی‌های زیادی کشیدیم تا به این مرحله رسیدیم. برنامه‌ خودمان را طوری ترتیب داده‌ایم که به قهرمانی در لیگ رسیدیم در آسیا هم یک گام به جلو برداشتیم و به مرحله یک چهارم صعود کردیم. با بازیکنانم جلسه می‌گذارم و با آنها صحبت می‌کنم. برای ادامه کار هم با خوروش و رحیمی جلسه خواهم داشت. باید بازیکنان تازه نفس و خوب به این تیم اضافه شوند تا به تاکتیک ما کمک کنند.

وی افزود: فوتبال کره و ژاپن را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم فوتبال ایران بهتر از آنهاست با این حال ترجیح می‌دهم در مرحله بعد با یک تیم از استرالیا روبه‌رو شویم.

کرانچار در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: باید اسکلت اصلی تیم حفظ شود و در کنار بازیکنان باتجربه بازیکن جوان هم اضافه کنیم. سپاهان ۵ سال قبل فینالیست آسیا شد و فصل گذشته نیز بر اثر یک اشتباه مقابل السد باخت.

در پایان نشست علیرضا مرزبان نیز در پاسخ به سؤال خبرنگارانی که از او می‌خواستند جواب کری‌های استقلالی‌ها را بدهد گفت: من به احترام ناصر حجازی هیچ حرفی نمی‌زنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج