اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۴۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

زیدان جانشین والدانو؟

مورینیو همه کاره رئال شد

سرانجام باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفت خورخه والدانو، مدیر فنی این باشگاه را اخراج کند.

سرانجام باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفت خورخه والدانو، مدیر فنی این باشگاه را اخراج کند. این تصمیم، که پس از جلسه کادر مدیریتی باشگاه در برنابئو گرفته شد، همسو با روند باشگاه برای دادن قدرت و اختیارات بیشتر به ژوزه مورینیو، سرمربی رئال است. به نظر می رسد از این پس توجهات کاملاً به «آقای خاص» باشد که تلاش دارد فصل آینده قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شود.

فلورنیتو پرس، رئیس رئال، معتقد است با این تصمیم کادر فنی استقلال بیشتری دارد: «ما تصمیم گرفته ایم که رابطه کاریمان را با خورخه والدانو به پایان برسانیم. تجربه این فصل نشان داد که ما به استقلال بیشتری، به ویژه در کادر فنی، نیاز داریم. مورینیو استقلال بیشتری درباره مسائل فنی می خواست مانند آنچه او در انگلیس تجربه کرده بود. ما با بهترین مربی دنیا قرارداد امضا کردیم و قصد داریم ساختاری را ایجاد کنیم که اگر روزی او باشگاه را ترک کرد، مربی بعدی به راحتی کارش را انجام دهد.»

مورینیو همه کاره رئال شد

مورینیو و والدانو، چندماهی بود رابطه خوبی با هم نداشتند. بزرگ ترین اختلاف این دو به ژانویه بازمی گردد که مورینیو قصد داشت یک مهاجم جدید به جای گونزالو ایگواین مصدوم به رئال بیاورد ولی والدانو اجازه این کار را به او نمی داد. به نظر می رسد حالا مورینیو اختیارات تیم فوتبال را کاملاً در دست بگیرد و خرید و فروش بازیکنان فقط با تأیید او انجام شود؛ کاری که مورینیو در باشگاه های قبلی اش هم انجام می داد و موفق هم بود.

والدانو، پس از اخراجش در کنفرانسی خبری اعتراف کرد که مدتهاست با مورینیو صحبت نمی کند: «من آن کسی نبودم که رئال را میدان جنگ کرد. همه تلاش من این فصل برای این بود که خویشتن دار باشم. زمان زیادی از آخرین باری که با مورینیو صحبت کردم می گذرد. ما با مورینیو صحبت کردم می گذرد. ما با هم مؤدبانه صحبت می کردیم ولی او به دنبال ارتباط با افراد دیگر بود. مسئولیت های من در تیم اول محدود شده بود و احساس راحتی نمی کردم».

روزنامه «مارکا» خبر داد که زین الدین زیدان گزینه اول باشگاه برای جانشینی والدانو است. زیزو، که از ابتدای سال ۲۰۱۰ مشاور پرس در رئال است، رابطه فوق العاده ای با مورینیو دارد و گزینه مناسبی برای مدیریت فنی رئال است.

منبع: روزنامه تماشا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • javid

      har kari ke bekoney baz ham nametoni barca ra motawaqef koney aqai khas

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج