adexo3
۲۶۹۲۴
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

جاذبه‌ گردشگری که همچنان قربانی می گيرد!

مرد جواني با پريدن از برج ايفل خودكشي كرد تا اين جاذبه‌ي گردشگري فرانسه همچنان در صدر مرگ‌ بارترين نقاط ديدني دنيا قرار داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: مرد جواني با پريدن از برج ايفل خودكشي كرد تا اين جاذبه‌ي گردشگري فرانسه همچنان در صدر مرگ‌ بارترين نقاط ديدني دنيا قرار داشته باشد.

يك گردشگر ۲۵ ساله روز گذشته با رساندن خود به ارتفاع ۳۰۰ متري برج ايفل در پاريس و پريدن از اين ارتفاع جان باخت.

«نرديك گروسجان»، سخنگوي اداره‌ي آتش‌نشاني شهر پاريس در مصاحبه‌اي با اعلام اين مطلب گفت: آتش‌نشانان تلاش كردند با گفت‌وگو با گردشگر جوان او را از تصميم خود منصرف كنند كه موفق به اين كار نشدند. پس از سقوط گردشگر‌، تمام اقدامات لازم براي نجات جان او انجام شد، اما متاسفانه به نتيجه‌اي نرسيد .

جاذبه‌ گردشگری که همچنان قربانی می گيرد!

روز پس از اين حادثه، زن ۳۰ ساله‌اي نيز در اقدامي مشابه تلاش كرد جان خود را بگيرد كه با تلاش به موقع ماموران امنيتي از اين كار بازماند. اين زن به بيمارستاني در نزديكي برج منتقل شد تا تحت درمان روان شناختي قرار بگيرد.

مديريت برج ايفل از اظهار نظر در مورد تعداد اقدام به خودشكي سالانه در محل اين برج خودداري كرده و تنها به گفتن «بسيار زياد» بسنده كرد.

به منظور متوقف كردن افراد از خودكشي در محل برج ايفل كه ۳۲۴ متر ارتفاع دارد، اقدامات امنيتي بسياري از جمله ايجاد حصارها و شبكه‌هاي محافظ صورت گرفته است‌، اما طبق گفته يكي از كاركنان برج ايفل،‌ اقدام به خودكشي در اين محل كاري بسيار شايع بوده است.

با اين حال به گفته او‌، مرگ گردشگر جوان اولين خودكشي موفق در دو سال گذشته است و اميد مي‌رود آمار مربوط به اين حوادث كمتر هم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • كيان

      مريضه : خوب اين چه كاريه ميومد ايران همينجوريش قبض روح ميشد از دست گراني و ........

    • MSM

      اینجوری که وقتی میفتن،می خورن به پایه برج بعد ضربش کم می شه...بیان از برج میلاد خودشونو بندازن پایین. قشنگ تلپی می خورن زمین و به سرعت جان را به جان آفرین تسلیم میکنن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج