adexo3
۲۷۱۹۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جزييات كنكور دانشگاه آزاد اعلام شد

آزمون رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامي در چهار نوبت صبح و عصر در طي روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و۱۶ تير ماه با رقابت ۴۹۱ هزار و ۲۶۱ داوطلب در تهران و ۲۴۷ حوزه امتحاني ، ۴۳۹ رشته و ۷۴۷۷ رشته محل برگزار مي‌شود.

خبرگزاری ایسنا: آزمون رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامي در چهار نوبت صبح و عصر در طي روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و۱۶ تير ماه با رقابت ۴۹۱ هزار و ۲۶۱ داوطلب در تهران و ۲۴۷ حوزه امتحاني ، ۴۳۹ رشته و ۷۴۷۷ رشته محل برگزار مي‌شود.

محمدرضا مهرادفر معاون مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اين خبر گفت:‌ روز پنجشنبه آزمون‌ رشته‌هاي زيرمجموعه‌هاي يك و ۲ و ۴ و ۶ تا ۹ مجموعه يك گروه آزمايشي رياضي و فني مهندسي در نوبت صبح و آزمون ‌رشته‌های‌ زير مجموعه‌هاي ۳ و ۵ و ۱۰ مجموعه يك گروه رياضي و فني و مهندسي در نوبت عصر برگزار مي‌شود.

وي افزود: بر اين اساس در دو نوبت روز پنجشنبه ۲۵۰ هزار و ۸۱۷ داوطلب با يكديگر رقابت مي‌كنند كه از اين تعداد ۶۱ درصد داوطلبان را معادل ۱۵۳ هزار و ۶۳۴ نفر مردان تشكيل مي‌دهند.

وي با اشاره به برگزاري آزمون رشته‌های مجموعه ۳ و ۴ دفترچه راهنماي گروه آزمايشي علوم انسانی در صبح روز جمعه ۱۶ تير ماه با شركت ۱۴۹ هزار و ۴۷۶ داوطلب، گفت: همچنين آزمون گروه علوم تجربی، کشاورزی و دامپزشکی با رقابت ۷۲ هزار و ۲۴۱ داوطلب، گروه آزمايشي زبان با رقابت ۱۲ هزار و ۶۳ داوطلب و گروه آزمايشي هنر با رقابت ۶ هزار و ۶۶۴ داوطلب در بعداز ظهر روز جمعه ۱۶ تير ماه برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه آزمون‌های نوبت صبح رأس ساعت ۸ و آزمون‌های نوبت عصر رأس ساعت ۱۶ شروع خواهد شد، اظهاركرد: داوطلبان بايد یک ساعت قبل از برگزاری آزمون، در محل حوزه امتحانی حاضر باشند، چرا كه ۳۰ دقیقه قبل از شروع آزمون، درهای ورودی سالن برگزاری آزمون بسته شده و از ورود داوطلبان جلوگیری مي‌شود.

مهرادفر افزود: در این آزمون به داوطلبان کلیه رشته‌ها به استثنای رشته‌های گروه زبان‌های خارجه و هنر به ترتیب دو جلد دفترچه سؤال تستی دروس عمومی و دروس اختصاصی داده مي‌شود و داوطلب بايد به كليه سؤالات مندرج در اين دو دفترچه پاسخ دهد.

وي با بيان اينكه داوطلبان نظام قديم و ترمي واحدي بايد به سؤالات سالي واحدي پاسخ دهند، اظهاركرد: به داوطلبان رشته‌های گروه زبان‌های خارجه یک جلد دفترچه فقط دروس عمومی و به گروه هنر سه جلد دفترچه یک جلد دفترچه سؤالات عمومی و دو جلد دفترچه سؤالات اختصاصی تستی و تشریحی داده مي‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hesam

      lkheili khub bod ,mamnoon.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج