adexo3
۲۹۹۳۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

از این به بعد زیر آب هم موسیقی گوش کنید

دوست دارید هنگام حمام کردن صدای موسیقی در حمام بپیچد ولی همیشه نگران خیس شدن وسایل گران قیمت پخش موسیقی خود هستید؟ مبدعان به تازگی فکری به حال شما کرده و اسپیکری طراحی کرده‌اند که می‌تواند زیر آب هم کار کند.

از این به بعد زیر آب هم موسیقی گوش کنید

هفت صبح: علاقه‌مند به گوش دادن موسیقی هنگام شنا کردن هستید ولی به نظرتان غیر ممکن می‌رسد؟ دوست دارید هنگام حمام کردن صدای موسیقی در حمام بپیچد ولی همیشه نگران خیس شدن وسایل گران قیمت پخش موسیقی خود هستید؟ مبدعان به تازگی فکری به حال شما کرده و اسپیکری طراحی کرده‌اند که می‌تواند زیر آب هم کار کند.

این اسپیکر با بلوتوث به پخش کننده خود متصل می‌شود و بعد می‌توان آن را به اعماق آب برد. به گزارش پایگاه خبری گیزمگ این فناوری که ECOXBT نام دارد به علاقه‌مندان موسیقی و شنا اجازه می‌دهد که موسیقی مورد علاقه‌شان را در آب گوش دهند.

از این به بعد زیر آب هم موسیقی گوش کنید

در واقع این اسپیکر باعث می‌شود که MP۳ پلیر یا گوشی هوشمند کاربر از صدمه آب مصون و خارج از آب باقی بماند. نکته جالب دیگری که در مورد این اسپیکر وجود دارد قابلیت شناوری شدن آن به روی آب است. یعنی اگر آن را داخل یک برکه پرتاب کردید نگران از دست دادنش برای همیشه نباشید چرا که همینطور جلوی چشم شما باقی خواهد ماند و به پخش موسیقی ادامه خواهد داد.

این فناوری متعلق به شرکت ECOXGEAR است و تنها ۶۸۰ گرم وزن دارد. طول این دستگاه ۲۳ سانتیمتر و عمق آن کمتر از هشت سانتیمتر است. باتری‌های قابل شارژ لیتیوم این اسپیکر اگر با حجم معمولی صدا از آن استفاده شود می‌تواند تا ۱۰ ساعت جوابگوی استفاده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • laya

      چه خوب ولی حتما خیلی گرونه...

      پاسخ ها

      • asal

        دقیقا++

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج