adexo3
۳۲۰۵۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

لیگ برتر، بهشت بازیکنان خارجی!

لیگ برتر بهشت بازیکنان خارجی است. هر سال یک اتوبوس از آنها وارد می شوند، پول می گیرند و فقط چندتایی شان بازی می کنند. امسال هم مثل سال های دیگر، لیگ پر است از بازیکنان به دردنخوری که پول می گیرند.

لیگ برتر، بهشت بازیکنان خارجی!

تماشا: لیگ برتر بهشت بازیکنان خارجی است. هر سال یک اتوبوس از آنها وارد می شوند، پول می گیرند و فقط چندتایی شان بازی می کنند. امسال هم مثل سال های دیگر، لیگ پر است از بازیکنان به دردنخوری که پول می گیرند.

3 نفر نصف یک فوتبالیست

تماشاگران اهوازی می گویند که سه بازیکن خارجی فولاد در حد یک بازیکن هم نیستند. این مسئله ای است که حتی خود حسین فرکی هم به آن اعتراف کرده است.

2 بازیکن برزیلی و یک رومانیایی. 2 برزیلی که در لیگ استانی بازی کرده اند و کیفیت لازم را ندارند. کلودیو یونسکوی رومانیایی هم چیز بیشتری نسبت به لوسیانو پریرا مندز و لئوناردو پادووانی برزیلی ندارد. پر سروصداترین خارجی های لیگ امسال، سه بازیکن وارداتی فولاد خوزستان هستند.

یک مصدوم، یک ناکارآمد

لیگ برتر، بهشت بازیکنان خارجی!

انسلمو گونزالس پرتغالی که از اولین روز حضورش در ایران مصدوم بوده و تنها با دویدن کنار زمین، تراکتورسازان را در بازی های لیگ همراهی کرده. ژائو پدرو هم اینقدر بد بود که هواداران تراکتورسازی به بازی کردنش معترض شدند.

گلری که ذخیره هما می شد

مسئولان ذوب آهن پیش از شروع فصل دارکو بوژوویچ را آوردند و ۲ دروازه بان خوب را مرخص کردند. آنها مسعود همامی را هم به عنوان گلر ذخیره این دروازه بان خارجی به تیمشان آوردند. حالا این گلر مونته نگرویی اینقدر بد بوده که همامی فیکس شده.

ملو؛ خارجی که بهترین نشد

لیگ برتر، بهشت بازیکنان خارجی!

دیگو ملو هافبک پرتغالی صنعت نفت از لیگ برتر پرتغال و از تیم آکادیکای پرتغال به ایران آمد. در آن زمان خیلی ها او را بهترین خرید خارجی امسال معرفی کردند. حتی کیفیت او را بالاتر از همه خارجی های وارداتی ایران تا امروز پیش بینی کردند با این وجود او هم تا امروز کار ویژه ای برای تیمش انجام نداده است و حتی در ترکیب فیکس تیم هم جایی ندارد.

مهاجم معمولی یک گله

لیگ برتر، بهشت بازیکنان خارجی!

هوگو ماچادو مهاجم نوک ذوب آهن هم که بعد از شروع فصل به جمع ذوبی های اصفهان اضافه شد مهاجم تمام عیاری نشان نداده است. او در هفت هفته اول لیگ عملکردی متوسط داشته و تنها یک گل برای تیمش زده است.


امتحان پس داده های به دردبخور

در مقابل اکثر خارجی های ضعیف لیگ دوازدهم، لوییز فرناندو گلر آلومینیوم هرمزگان عملکرد خوبی در تیمش داشته است. فرناندو که حضورش در لیگ دوازدهم را مدیون برداشتن قانون منع گلرهاست، سال گذشته هم در لیگ یک دروازه بان آلومینیوم بود.

نام بازیکن

نام تیم

دقایق بازی

کلودیوه یونسکو

فولاد خوزستان

74

لئوناردو پادووانی سلین

فولاد خوزستان

360

لوسیانو پریرا مندز

فولاد خوزستان

200

آنسلمو گونزالس

تراکتورسازی تبریز

0

ژائو پدرو

تراکتورسازی تبریز

130

دارکو بوژوویچ

ذوب آهن اصفهان

360

دیگو ملو

صنعت نفت آبادان

175

لوییز فرناندو

آلومینیوم هرمزگان

540

دیوید ویرکوم

صبای قم

506


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج