adexo3
۳۲۷۵۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

در واكنش به ادعاي پرسپوليسي‌ها

پزشك سپاهان: علايم مسموميت وجود نداشت

پزشك تيم فوتبال سپاهان ادعاي پرسپوليسي‌ها را جوسازي رواني به خاطر باخت در اصفهان دانست و گفت: پس از معاينه هيچ علايمي از مسموميت در ميان بازيكنان پرسپوليس نديدم و اين را پزشك تيم پرسپوليس و درمانگاه‌هاي اصفهان هم مي‌توانند تاييد كنند.

ایسنا: پزشك تيم فوتبال سپاهان ادعاي پرسپوليسي‌ها را جوسازي رواني به خاطر باخت در اصفهان دانست و گفت: پس از معاينه هيچ علايمي از مسموميت در ميان بازيكنان پرسپوليس نديدم و اين را پزشك تيم پرسپوليس و درمانگاه‌هاي اصفهان هم مي‌توانند تاييد كنند.

دكتر رشادي در واكنش به ادعاي پرسپوليسي‌ها مبني بر مسموم شدن بازيكنان‌شان پس از بازي تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و سپاهاناظهار كرد: بعد از بازي پزشكان پرسپوليس از بنده كمك خواستند كه من به همراه همكارم براي معاينه برخي بازيكنان رفتيم. محمد نوري كه به ظاهرا حال مساعدي نداشت را مورد معاينه قرار داديم كه هيچ علائمي ناشي از مسموميت يا بيماري در او نيافتيم. فشار و نبض او نيز مشكلي نداشت؛ شايد مقداري قند خون اين بازيكن كم شده بود كه همكارم به من گفت نوري را از مدت‌ها پيش مي‌‌شناسد و مي‌داند كه سابقه افت قند خون در او وجود دارد.

وي ادعاي پرسپوليسي‌ها را جريان‌سازي رواني عليه باخت اين تيم به سپاهان عنوان كرد و گفت: ادعاي مسموم شدن بازيكنان بيشتر يك جريان رواني بود كه پرسپوليسي‌ها بخاطر شكستي كه در اصفهان داشتند، به راه انداختند. حتي دكتر چشمه‌سري، پزشك تيم پرسپوليس هم كنار من بود و مي‌‌تواند مسموم نشدن بازيكنان تيمش را تاييد كند.

رشادي در واكنش به اينكه آيا بازيكنان ديگري چون سيدجلال حسيني و محسن بنگر هم مشكل نداشتند، اظهار كرد: آنها هم سالم بودند و هيچ مسموميتي نداشتند. نمي‌دانم واقعا چرا بحث احتمال آلوده بودن مواد غذايي را پيش كشيدند، در حالي كه هيچ كدام از بازيكنان تيم‌شان مسموم نشده بودند!

پزشك تيم سپاهان در پايان تاكيد كرد: هيچ علايم بيماري در بازيكنان وجود نداشت و قطعا درمانگاه‌ها هم اين را تصديق خواهند كرد. البته وقتي انسان نزد پزشك بگويد درد دارم، چيزي براي اثبات خلاف ادعايش وجود ندارد، از طرفي انسان ممكن است دست به هر اقدامي بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رز1

      ولی اگر کسی مسابقه را دیده باشه شک میکنه
      اما الودگی هوا به نظرم غلطه چون دراین صورت من که اونجا زندگی میکنم باید بیست چهارساعت حالم بد باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج