اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۶۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گوچی: با اشکان و آندو، کره را می بریم

پرواز آمستردام – تهران که ساعت ۴:۳۰ بامداد دیروز در فرودگاه امام خمینی نشست، یک مسافر ویژه داشت. رضا قوچان نژاد مهاجم دورگه ایرانی – هلندی که توانسته بود نظر کی روش را جلب کند، دیروز بعد از رسیدن به تهران، با استقبال تعدادی از مسئولان فدراسیون بلافاصله به سمت هتل آزادی حرکت کرد.

گوچی: با اشکان و آندو، کره را می بریم

تماشا: پرواز آمستردام - تهران که ساعت 4:30 بامداد دیروز در فرودگاه امام خمینی نشست، یک مسافر ویژه داشت. رضا قوچان نژاد مهاجم دورگه ایرانی - هلندی که توانسته بود نظر کی روش را جلب کند، دیروز بعد از رسیدن به تهران، با استقبال تعدادی از مسئولان فدراسیون بلافاصله به سمت هتل آزادی حرکت کرد.

اتاق 1085 هتل آزادی، پذیرای مهاجم تازه وارد تیم ملی بود. او که خسته بود بعد از رسیدن به هتل، تلفن اتاقش را قطع کرد تا استراحت کند. او انتظار نداشت که فقط 9 ساعت بعد از ورودش به تهران با خبرنگار تماشا روبرو شود.

او حدود ساعت 13:30 بود که با هماهنگی رزروشن هتل از خواب بیدار شد، هر چند که بابت بیدار شدنش از خواب کج خلقی هم کرد. اما وقتی به لابی هتل رسید، سعی کرد با روی خوش با خبرنگار صحبت کند.

در همان مکالمات کوتاه لهجه مشهدی گوچی جلب توجه می کرد. اودر مورد ناراحتی اش از بیدار شدن بعد از ورود به تهران گفت: «خسته بودم و می خواستم استراحت کنم.»

گوچی: با اشکان و آندو، کره را می بریم

خسته ام، ۹ ساعت پرواز داشتم

خستگی از حرکات و رفتار مهاجم تیم ملی مشخص بود. او در مورد خستگی اش اینطور توضیح داد: «همین جمعه بود که آخرین بازی مان را انجام دادیم و من هم نود دقیقه بازی کردم.»

این بازی را در سنت ترویدن، تیم گوچی با نتیجه ۳-۱ به موسکرون پروولز واگذار کرده بود اما شکست و ۹۰ دقیقه بازی کردن تنها دلایل خستگی مهاجم ایرانی - هلندی نیست: «پروازم طولانی شد. از طریق آمستردام آمدم و ۹ ساعت پرواز داشتم.»


بارسا - رئال چی شد؟

گوچی که در ساعت بازی ال کلاسیکو در فرودگاه بود پس از ورود به تهران هم نتوانسته بود از نتیجه بازی باخبر شود، اولین سوالش هم در مورد ال کلاسیکو بود: «بازی چند چند شد؟» سوال بعدی هم گلزن ها: «گل ها رو کیا زدن؟»


با اشکان و آندو، کره را می بریم

قوچان نژاد به پیروزی مقابل کره جنوبی امیدوار است. او فکر می کند با رسیدن غایبان تیم ملی مثل دژاگه و آندو پیروزی بر کره جنوبی خیلی سخت نیست. او که بازی های اشکان دژاگه را در اروپا پیگیری می کند درباره بازی های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی می گوید: «من بازی ایران با لبنان را دیدم. فکر می کنم با آمدن اشکان دژاگه و آندو تیموریان و بقیه بازیکنان، می توانیم کره جنوبی را در تهران ببریم. البته من شناختی از کره ندارم، هیچ کدام از بازی های این تیم را هم ندیده ام اما حتما در روزهای آینده فیلم بازی های این تیم را با کادر فنی و بقیه بازیکنان می بینیم.»


من فقط می توانم فارسی حرف بزنم

وقتی خبرنگار از گوچی خواست که با لهجه مشهدی صحبت کند، او گفت: «نه نه! من فقط می توانم فارسی حرف بزنم. مشهدی بلد نیستم.» به نظر می رسید قوچان نژاد می توانست فارسی بخواند. او با دقت روزنامه تماشا را مطالعه میکرد. گوچی بعد از دیدن مربیان تیم ملی با تک تک آنها خوش و بش کرد. به ویژه با مربی دروازه بانان تیم ملی که او را در آغوش هم گرفت.


۲۰ سال پیش تهران بوده ام

گوچی مدت زیادی است از تهران دور بوده. اودرباره آخرین باری که به ایران آمده بود گفت: «من آخرین بار ۲۰ سال پیش به ایران آمده بودم. بچه بودم و چیز زیادی از آن روزها یادم نیست. نمی دانم تهران چقدر تغییر کرده ولی مطمئنا مثل همه شهرهای دنیا در این مدت تغییراتی کرده است.»


کی حوصله داره بره شمال؟

گوچی بدون اینکه ناهارش را بخورد برای استراحت دوباره به اتاقش برگشت و در این فاصله علی کریمی هم به هتل رسید. او درباره سفرش به شمال گفت: «نه بابا! من خسته ام، با این وضعیت کی حوصله داره بره شمال؟»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج