adexo3
۳۵۳۱۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

چرا وسط بازی ایران – اسپانیا، اخبار ورزشی پخش شد؟

بررسی حاشیه های اقدام عجیب شبکه سه

در بازی تیم ملی فوتسال ایران – اسپانیا در حالی که بازی ۲- یک به نفع اسپانیا بود ناگهان پخش بازی از شبکه سه قطع شد و اخبار ورزشی ۱۸:۴۵ روی آنتن رفت. در آن لحظات نیمه دوم بازی در جریان بود و ایران حملات سنگینی را روی دروازه اسپانیا داشت.

بررسی حاشیه های اقدام عجیب شبکه سه

تماشا: در بازی تیم ملی فوتسال ایران - اسپانیا در حالی که بازی 2- یک به نفع اسپانیا بود ناگهان پخش بازی از شبکه سه قطع شد و اخبار ورزشی 18:45 روی آنتن رفت. در آن لحظات نیمه دوم بازی در جریان بود و ایران حملات سنگینی را روی دروازه اسپانیا داشت.

با وجود این، مدیران شبکه سه در یک تصمیم عجیب پخش بازی را قطع کردند. البته تنها چند ثانیه پس از آغاز اخبار ورزشی، حسین ذکایی گوینده خبر با لبخند خبر از دومین گل ایران داد. این اتفاق در حالی افتاد که ساعت اخبار می توانست جابجا شود تا بینندگان بتوانند بازی را به صورت کامل تماشا کنند.

عجیب اینکه در این بخش خبری گزارشی از مراسم آشتی ورزشکاران در روز عید غدیر پخش شد، ماجرایی بدون جذابیت که دیروز مشخص شد استقبالی هم از آن نشده است.

24 ساعت پس از قطع بازی تیم ملی فوتسال، هیچ کدام از مدیران شبکه 3 حاضر نشدند مسئولیت این تصمیم را گردن بگیرند. حسین ذکایی دبیر شورای سیاستگذاری شبکه سه در گفت و گو با تماشا ادعا می کند که گروه پخش شبکه 3 باید در این باره پاسخگو باشد: «ما عضو شورای سیاستگذاری شبکه 3 هستیم ولی مسئولیت اینکه چه برنامه ای پخش شود، با گروه پخش شبکه 3 است و ما در این باره تصمیم گیرنده نیستیم. بهتر است از آنها در این مورد سوال کنید چون من اطلاعی ندارم.»

اما جالب است که گروه پخش شبکه 3 هم دنبال این است که تمام مسئولیت او را بر گردن گروه پخش اخبار بیندازد. یکی از مدیران گروه ورزش شبکه 3 که نمی خواست نامش فاش شود، به تماشا گفت: «مسئولیت پخش اخبار با ما نیست. آنها برای خودشان برنامه ریزی می کنند و ما باید اخبار را پخش کنیم. هر اتفاقی که بیفتد، باید سر وقت پخش شود و این مسئله دست ما نیست.»

او در حالی این حرف ها را می زند که پیش از این بارها اتفاق افتاده بود که ساعت اخبار به دلیل پخش مسابقه فوتبال جابجا شود. این مسئله ای است که یکی از مدیران گروه اخبار شبکه 3 هم آن را تایید می کند: «مگر تا حالا نشده است که ما ساعت اخبار را تغییر بدهیم؟ در همین بازی استقلال - گهر اخبار ساعت 18:45، در بین دو نیمه بازی و ساعت 18:30 پخش شد. اخبار باید تحت هر شرایطی پخش شود ولی ساعت آن را گروه پخش مشخص می کند.»

شایعه دعوای مدیریتی در صدا و سیما

با وجود اینکه مدیران صدا و سیما هیچ کدام مسئولیت قطع شدن پخش بازی فوتسال را گردن نمی گیرند، سایت خبر آنلاین نوشت که دلیل پخش اخبار این بوده که معاونت سیاسی صدا و سیما قصد داشته حرف خود را در شبکه ای که مدیر ورزشی خود را به تازگی از دست داده به کرسی بنشاند.

بعد از استعفای اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه 3 که خیلی ها او را حامی اصلی پخش برنامه ورزشی از این شبکه می دانستند، حالا خیلی ها منتظر اتفاق های بدتر از این هم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فاتحه باید خوند به این....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج