adexo3
۳۹۴۳۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اجرای سرپایی"ورزش از نگاه دو" به احترام نهاوندیان

ادای دین تلویزیون به مجری ورزشی مرحوم

شامگاه گذشته شنبه (نهم دی ماه) پوریا تابان، مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» به احترام مرحوم نیما نهاوندیان، تمام برنامه را سرپا اجرا کرد

ایسنا: شامگاه گذشته (شنبه) تیتراژ ابتدایی برنامه‌ی «ورزش از نگاه دو» با چهره‌ی آرام و صدای نیما نهاوندیان به روی آنتن شبکه دو سیما رفت و سپس دقایقی از برنامه به نشان دادن تصاویر آن مرحوم، اجراهای پیشین او در «ورزش از نگاه دو» و همچنین پخش مراسم خاکسپاری وی گذشت.

در بخشی از این برنامه، تصاویر مراسم خاکسپاری نیما نهاوندیان پخش شد که پدر آن مرحوم با ابراز ناراحتی از مرگ ناگهانی پسر جوانش، گفت: نیما در منزلش تنها زندگی می‌کرد، وی پس از ایست قلبی به سمت در ورودی رفته تا خودش را به بیرون برساند که سرش با جاکفشی مقابل در برخورد کرده و دچار خونریزی مغزی شده است و تا رسیدن ما به منزلش فوت کرد.

وی با که چهره‌ای ناراحت مقابل دوربین حاضر شده بود، خاطرنشان کرد: اصلا مرگ نیما را باور نمی‌کنم چراکه خیلی ناگهانی بود؛ شاید قسمتش این طور بود؛ ما هم در مقابل خواست خداوند تسلیم شدیم.

پوریا تابان، مجری «ورزش از نگاه دو» که یکی از دوستان نزدیک نیما نهاوندیان بود، شامگاه گذشته با چشمانی گریان بار دیگر درگذشت ناگهانی این مجری جوان را مقابل دوربین تسلیت گفت و از خداوند برای خانواده‌ی آن مرحوم طلب صبر و بردباری کرد.

وی خطاب به بینندگان گفت: امشب به احترام نیما روی صندلی‌ام نخواهم نشست و تمام برنامه را سرپا اجرا می‌کنم.

نیما نهاوندیان یکشنبه‌ی هفته‌ی گذشته، دوم دی ماه در سن ۳۲ سالگی بر اثر ضربه مغزی جان باخت. پیکر این مجری برنامه‌های ورزشی، سه‌شنبه (پنجم دی ماه) از مقابل شبکه دو تشییع و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا خانوم

      والا مرگش برای من که خودش و برنامه شو ندیده بودم ناراحت کننده وغیرقابل باور بود چه برسه به عزیزانش و کسانی که میشناختنش...اما چه کنیم که خدا همچنان در حال گلچین کردن گلهاست...روحش شاد وخدابیامرزدش...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج