adexo3
۳۹۷۰۱
۱۷ نظر
۵۰۰۴
۱۷ نظر
۵۰۰۴
پ

انتقاد به قداست شکنی مداح رقاص...

قداست شكني‌هاي بعضي مداح نماها در آستانه اربعين حسيني موجب تأسف ارادتمندان حضرت اباعبدالله الحسين و شهداي كربلا شده است.

روزنامه جمهوری اسلامی: قداست شكني‌هاي بعضي مداح نماها در آستانه اربعين حسيني موجب تأسف ارادتمندان حضرت اباعبدالله الحسين و شهداي كربلا شده است.

صحنه‌هائي از مداحي يكي از اين افراد كه سن كمي دارد اين روزها بر روي سايت‌ها مشاهده مي‌شود كه با حالتي شبيه رقص اشعار موهني مي‌خواند و افرادي با بدن‌هاي برهنه درحالي كه حركاتي همانند او دارند و سينه مي‌زنند جملاتي از قبيل "رقاصم و رقاصم، رقاصه عباسم" را به زبان مي‌آورند!

اين صحنه‌ها مايه تمسخر مخالفان شده و دشمنان با انتشار گسترده آن در اينترنت، عليه عزاداري حسيني تبليغ مي‌كنند. آيا نهادهاي مسئول نبايد براي جلوگيري از اين انحرافات اقدام كنند؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا که کار درستی نمیکنندوتوهین میکنند به قداست امام حسین (ع)به کنار اینایی هم که میلیون میلیون میگیرندو مداحی میکنند برای امام حسین آیا کار درستی میکنند؟؟؟

    • مهدی

      مگه بار اولشونه...؟؟؟؟

    • اشکان

      السلام علیک یا اباعبدا...
      واقعا در حیرتم از این جماعت شیعه نما،اگر در مصیبت آقا اباعبدا... خون گریه کنیم بازم کمه.نمیدونم به چه حقی این به اصطلاح مداح به خودش اجاه داده که این طور وقیحانه این لفظ رو بکار میبره.در حیرتم چرا کسی با این جور سبک مداحی برخورد نمیکنه تا کی باید شاهد اینجور توهین ها باشیم؟؟این سبکهای سخیف مداحی روز به روز داره بیشتر میشه و کسی جلودارش نیست.چرا کار به جایی رسیده که حالا اینجور الفاظ درباره علمدار کربلا،کسی که حتی پیروان ادیان دیگه هم براش احترام قائلند،بکار میره؟؟؟
      چی میشه گفت به این قبیل افراد جز اینکه از خدا بخواهیم به راه راست هدایتشون کنه.

      پاسخ ها

      • نا شناس

        فکر کردی الان یه السلام علیک یا اباعبدا... اوردی شیعه واقعی شدی رفت.توکه سالی یک بار اونم عاشورا میری مسجد محلتون غذا بگیری.چی میدونی که نضر میدی؟؟؟
        اگه اندازه ارزن فکر کنی میفهمی تمام سایتا که این مطلب گذاشتن از رو هم کپی پیست کردن.پس میشه نتیجه گرفت که منبع همشون یه سایت دیگه بوده که اونم منبعش یه سایت دیگه بوده همین جوری میره تا اخر کسی نمیدونه اولین بار کی این منتشر کرده>شاید یه سایت اونوره ابی باشه.از کجا معلوم؟؟؟

      • زهراخانوم

        باهات موافقم اشکان...حرف دل خیلی هارو زدی...
        شما هم آقا یاخانم ناشناس!خیلی راحت درباره ی دیگران قضاوت میکنی ها!از کجا میدونی اشکان سالی یه بار اونم عاشورا میره مسجدمحل غذا بگیره!؟عجبا!

      • بدون نام

        آقای ناشناس مگه هرکی بگه السلام علیک یا اباعبدا... حتما باید شیعه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        من به عنوان اهل سنت عرض میکنم که مبادا عبادتی رو انجام بدیم که پیامبر و اهل بیت بزرگوارشون انجام ندادن و این یعنی بدعت...

    • مـــــن

      به حدی این گونه اتفاقات و مراسم های شبیه به دسیسه برایمان عادی شده که به جای اینکه دلمان بسوزد و جانمان آتش بگیر بر این بی حرمتی مینشینیم و فقط به یک اه بسنده میکنیم...
      اگر من ِ نوعی حواسمان را بیشتر جمع کنیم و میدان جولان ب این افراد ندهیم , چه بسا که جای خود را یافته و رخت از قداست شکنی ما بر بندند...مگر نه ما برای حسین گریه میکنیم...برای دین حسین چه میکنیم..برای یوسف زهرا چه مکنیم ..جز این است که دلش را باسکوتمان خون میکنیم.مگرنه حسین برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد...اگر بر حسین میگریی حواست باشد گلاه دسیسه تا زانویت پایین نیاید ...سکوت تو در این حرمت شکنی , همدستی است....

    • بدون نام

      چرا اسمش رو نمیارید

      پاسخ ها

      • حمید

        خب گفته مداح مشهوری نیست همون بهتر که اسمش آورده نشه بیخودی معروف میشه

      • نا شناس

        داداش اگه یه سر به پاساژ مهستان تو میدون انقلاب تهران بزنی میفهمی چندتا مغازه فقط دارن سیدی های این اقا رو میفروشن بعد معنی مشهور میفهمی.چرا سر شته نداری نضر میدی نضر ندی نمیگن کار با کامپیوتر بلد نیستی.

      • یکی از بچه ها

        ناشناس جان شما اول برو حرف زدن یاد بگیر بعد بیا کامنت بذار!بعدشم نضر نه=نظر, آقای بی سواد کامپیوتر دان!!!

    • nazanin

      اگه از اون اول با اولين كسي كه به بهانه مداحي لباسشو در اوردو روي اهنگهاي اونوره ابي ملودي مداحيشرو تنظيم كرد بر خورد ميكردن اينجوري نميشد

      پاسخ ها

      • نا شناس

        ما برای حسین ابن علی(ع) این کارا رو میکنیم به تو چه ربطی داره؟؟؟

      • یه دوست

        ناشناس شما نظر ندی خیلی بهتره!کلا مشکل اخلاقی و ادبی داری !

    • علی

      عزیزان باور بفرمایید.امام حسین مقامش خیلی بالاتر از اینه .من هیاتی میشناسم تمام ایام تو حسینه حتی عاشورا عزاداری میکنند.آیا این کار درسته یا ...قضاوت با خودتون

      پاسخ ها

      • زهراخانوم

        خوب علی آقا روز عاشورا که اصلی ترین روزیه که باید عزاداری شه!بعدشم من متوجه نشدم که چی رو باید قضاوت کنم!!!؟؟؟

    • زهرا خانوم

      واقعا برای این مداح وکسانی که باهاش بودن متاسفم...پیش خودشون چی فکرمیکنن!؟بجای اینکه خودشونو با "عزاداری امام حسین"وفق بدن میخوان "عزاداری امام حسین" رو باخودشون وفق بدن...!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج