adexo3
۴۱۵۲۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ناراحتی گل محمدی و بازیکنان از گربه دوست داشتنی

پنگول تمرین پرسپولیس را به هم ریخت!

قرار بود تمرین چهارشنبه پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار شود اما یک اتفاق عجیب باعث شد که این تمرین در وضعیت دشوار و پر سروصدایی انجام شود.

پنگول تمرین پرسپولیس را به هم ریخت!

تماشا: قرار بود تمرین چهارشنبه پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار شود اما یک اتفاق عجیب باعث شد که این تمرین در وضعیت دشوار و پر سروصدایی انجام شود. ماجرا از این قرار بود که همزمان با برگزاری تمرین پرسپولیس، برنامه پنگول توسط هومن حاجی عبداللهی در سالن ورزشگاه درفشی فر اجرا می شد.

حدود 2 هزار کودک برای تماشای برنامه این عروسک دوست داشتنی و پرطرفدار به سالن ورزشگاه درفشی فر آمده بودند. حضور این تعداد کودک باعث شد که بازیکنان با دردسرهای زیادی وارد درفشی فر شوند. این موضوع باعث ناراحتی بازیکنان و یحیی گل محمدی شده بود. دو ماشین پخش زنده صدا و سیما هم کنار زمین پارک کرده بودند که این مسئله مشکلاتی را برای بازیکنان به وجود آورده بود.

با تلاش مدیر رسانه ای تیم و حراست ورزشگاه بعد از یک ساعت آرامش به تمرین پرسپولیس برگشت. معلوم نیست که این برنامه با هماهنگی چه کسی در آستانه دربی در ورزشگاه درفشی فر انجام شد و تمرینات پرسپولیسی ها را تحت الشعاع قرار داد.

خاله نرگس: از پرسپولیس حمایت کردیم!

آزاده آل ایوب (خاله نرگس) که در کنار پنگول این برنامه را اجرا می کند روز گذشته هم در ورزشگاه درفشی فر حضور داشت. او درباره این برنامه که باعث به هم ریختگی تمرین و ناراحتی بازیکنان و مربیان پرسپولیس شده بود به تماشا گفت: «ما با درخواست باشگاه پرسپولیس به درفشی فر رفتیم. اصلا موضوع برنامه دربی بود. قرار بود یک ویژه برنامه برای دربی اجرا کنیم. اسپانسر برنامه هم خود باشگاه پرسپولیس بود. البته این برنامه یک برنامه حمایتی بود. حمایت از باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی. ما اصلا در جریان زمان برگزاری تمرین نبودیم و فکر هم نکنم که ارتباطی به ما داشته باشد. با ما هماهنگ شده بود و ما هم رأس ساعتی که قرار گذاشته بودیم برنامه را اجرا کردیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • majid

      ای جونم خاله نرگس D:

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج