adexo3
۴۲۱۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کروش: لبنانی ها استاد تقلب هستند!

سرمربی تیم ملی می گوید هیچ کس نمی تواند مخل تیم ملی و برنامه های او شود.

خبرآنلاین: سرمربی تیم ملی می گوید هیچ کس نمی تواند مخل تیم ملی و برنامه های او شود.


سرمربی تیم ملی پس از پایان تمرین امروز در نشستی خبری شرکت کرد و به سوالهای خبرنگاران پاسخ داد.او که از حضور پرتعداد خبرنگاران در این کنفرانس راضی بود در ابتدا گفت:«از همه شما تشکر می کنم که به این جلسه آمدید.این نشان می دهد که تیم ملی زنده است و هنوز برای خیلی ها جذاب است.»

او این را گفت و سپس در مورد آماده سازی تیم ملی برای بازی های پیش رو حرف زد و گفت:«بازی با لبنان نخستین بازی ما در این مرحله است.البته بازی با لبنان برای ما خیلی مهم است.این بازی بخشی از آماده سازی ما برای صعود به جام جهانی خواهد بود.ما برای بازی لبنان تمرکز کافی داریم اما باید بگویم که این مسابقه برای من و تمام بازیکنانم خاص خواهد بود.»

اعتراض مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به فهرست کارلوس کروش.سرمربی تیم ملی در این مورد هم حرف می زند و می گوید:« فضا برای اظهار نظر باز است.برخی ها موافق و برخی ها مخالف هستند اما باید بگویم که تمامی افراد نظرات مختلفی در مورد افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی دارند.»

یک دلخوری جدید و توضیح کروش در مورد آن.او در مورد اظهارنظری که هفته قبل کرده و گفته بود می‌توان هنگام بازی‌های لیگ برتر ایران چای و قهوه خورد اعتراض‌های زیادی شده است‌ گفت:« خیلی خوشحالم این موضوع را شما که اصحاب رسانه هستید مطرح می‌کنید. شما می‌‌دانید که من فقط یک مربی هستم روزی یکی از همکاران شما پیش من آمد و درخواست کرد مصاحبه کنم یک ساعت و نیم از وقت خودم را به او و انجام این مصاحبه اختصاص دادم اما از میان صحبت‌های من یک دقیقه را برداشت و صحبت‌هایی را که خارج از بحث واقعی من بود و منظورم را به طور کامل نمی‌رساند منتشر کرد.شما و سایر دوستانتان می‌دانید که در مدت حضور ۲ ساله‌ام هیچ وقت در مورد لیگ صحبتی نکرده‌ام و برخی از شما به خاطر همین مسئله از من ناراحت شده‌اید. برخی از چهره‌ها می‌پرسند که نظرت در مورد بازی چه بود و من هیچ وقت در مورد یک بازی خاص و در مورد همکارانم صحبت نمی‌کنم اما در مورد یک موضوع و یک نوع اخلاق که به نفع فوتبال نیست صحبت می‌کنم، تمارض کردن به مصدومیت و وقت‌کشی برای فوتبال خوب نیست، من این مسئله را گفتم و اینجا هم دوباره این را تکرار می‌کنم. باز هم روی این موضوع تأکید می‌کنم که تمارض کردن به مصدومیت برای فوتبال مفید نیست.فراموش نکنید بازی آینده ما مقابل لبنانی است که استاد تقلب و اجرای این کار است آنها در بازی قبلی ۱۳ دقیقه و ۴۸ ثانیه از بازی را تلف کردند و کاری به دور از بازی جوانمردانه انجام دادند. این اتفاق برای فوتبال به هیچ وجه مفید نیست.»

ک‌روش درباره بازیکنان دعوت شده به تیم ملیهم حرف زد و گفت: « من این مسئله را گفتم؛نگاه درستی به انتخابات و اسامی دعوت شده به تیم نشده است. وقتی نوبت انتخاب در تیم ملی می‌رسد از باشگاه‌های مهم از کسانی دعوت می‌شود که بهترین هستند. فرقی نمی‌کند در استقلال بازی می‌کنند یا پرسپولیس یا فولاد کسانی دعوت می‌شوند که به تیم کمک کنند.‌این طرز تفکر که بخواهیم مسائل باشگاه‌ها را به تیم ملی بکشانیم زیان‌آور است و تیم ملی از این مسئله متضرر می‌شود. به نظر می‌رسد کسانی هستند که نمی‌خواهند از این مسئله درس بگیرند. ما یک هدف و یک انگیزه داریم و برای چیزی می‌جنگیم که تیم ملی است.»

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه رقبای اصلی ما اکنون قطر و لبنان هستند،ادامه داد:« رقیب اصلی من پرسپولیس، استقلال یا مدیران عامل این دو باشگاه نیستند، رقیب قطر و کره جنوبی است. شما هم به عنوان رسانه این مسئله را القا کنید که باید به صورت همدل و در کنار هم از تیم ملی دفاع کنیم. زمان آن است که از مسائل بی‌اهمیت جلوگیری کرده و تمرکز تیم ملی را از بین نبریم.»

محرومیت کروش در بازی با ازبکستان.او ترجیح می دهد تا در این مورد هم حرف بزند:«من به خاطر یک تصمیم ناعادلانه محکوم شدم. داور بازی قبلی ما با ازبک ۲ گل را به حساب نیاورد. بروید فیلم را ببینید شماره ۱۷ حریف روی پولادی خطا کرد که داور در این صحنه تصمیم اشتباهی گرفت. با وجود این مسائل باز هم درباره رویانیان می‌پرسید و می‌خواهید اظهارنظر کنم؟ توقع دارم همگی به این مسائل دقت کنید. در بازی با ازبک توپ از زمین خارج شده بود و داور باید پرتاب اوت می‌گرفت اما تصمیم دیگری گرفت به این مسائل توجه کنید. من اینجا حضور دارم و حاضرم برای ایران بجنگم.»

اما حرف های سرمربی تیم ملی درباره بازی با لبنان.آنجا که او می گوید:«امیدوارم ۶ فوریه(۱۸بهمن) بازیکنان ما برای بازی مقابل لبنان آرامش داشته باشند. نفراتی که در اختیار دارم به خوبی می‌شناسم و من می‌خواهم مسئله‌ای را عنوان کنم. چهارشنبه سردرد بزرگی خواهم داشت به خاطر اینکه مطمئنم با داشتن این بازیکنان تصمیم گیری برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی و نیمکت نشین بسیار سخت است. البته از این موضوع خوشحالم که تک تک نفرات می‌خواهند کمک کنند و این راهی است که تیم باید ادامه دهد.»

کروش در ادامه پاسخ سوالی درباه رحمتی را اینگونه می دهد:«با تمام احترامی که قائل هستم تمرکزم را روی بازیکنانی که برای حضور در تیم ملی آماده‌اند گذاشته‌ام و نمی‌توانم تمرکزم را روی افرادی که برای تیم ملی نمی‌توانند بازی کنند بگذارم. از چیزی که مطمئن هستم دروازه‌بانانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند شرایط خوبی دارند. رحمان احمدی، شهاب گردان و علیرضا حقیقی آمادگی کاملی دارند و هیچ کسی نمی‌تواند مخل برنامه تیم ملی شود. قوی ومحکم راهمان را ادامه می‌دهیم و اطمینان داریم می‌توانیم راهمان را به پایان برسانیم.»

عدم دعوت از رضا حقیقی که دراوج آمادگی به سر می برد سوال دیگری است که کروش در موردش می گوید:« طرز تفکر شخصی خودم و اینکه یک مربی چه طور باید در فوتبال رفتار کند می دانم و این موضوع را در طول زندگی‌ام یاد گرفته‌ام. حتی یک مربی هم نمی‌شناسم که همیشه برنده باشد به همین دلیل به این نتیجه رسیدم که گاهی سکوت بهترین راه است و می‌تواند بیانگر بسیاری از مسائل باشد.بازیکنان دیگری هم بودند که شرایط خوبی داشتند اما به طور مثال ما نمی‌توانیم ۷ دروازه بان را دعوت کنیم. از تمامی نفراتی که دعوت کردیم راضی هستیم. هافبک،‌مدافعین و نفرات مختلفی داریم. به طور مثال در خط هافبک امید ابراهیمی، جواد نکونام و آندرانیک وجود دارند. نفراتی که به طرز تفکرات تاکتیکی ما نزدیک باشند مورد دعوت قرار می‌گیرند. اما نگران نباشید تمامی بازیکنان را زیر نظر دارم. حقیقی برای اولین بار از سوی من به تیم ملی دعوت شد. این نشان می‌دهد تمامی بازیکنان را زیر نظر دارم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج