adexo3
۴۳۶۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هفته کم فروغ ايرانيان خارج از کشور

در هفته جاري لژيونرهاي ايراني عملکرد چندان درخشاني در تيم هاي باشگاهي خود نداشتند.

خبرآنلاین: در هفته جاري لژيونرهاي ايراني عملکرد چندان درخشاني در تيم هاي باشگاهي خود نداشتند.

در هفته بيست و چهارم لاليگاي اسپانيا، تيم اوساسونا با يک گل زاراگوزا را شکست داد و ۲۵ امتيازي شد تا در رده شانزدهم جدول قرار گيرد. مسعود شجاعي که در تيم ملي مهره ثابت کروش است، در اين بازي براي دومين هفته متوالي در ليست ۱۸ نفره قرار نگرفت.

در هفته بيست و هفتم ليگ بلژيک، تيم استاندارد ليژ در خانه بروخه با يک گل پيروز شد و با ۴۶ امتياز در رده سوم جدول قرار گرفت. رضا قوچان نژاد در اين بازي در ترکيب اصلي استاندارد ليژ بود و تا دقيقه ۶۰ بازي کرد.

دانيال داوري دروازه بان ايراني تيم اينتراخت برانشوايگ نيز در اين هفته درخشيد و با بسته نگه داشتن دروازه اش نقش مهمي در کسب ۳ امتياز براي تيمش داشت.تيم اينتراخت در هفته بيست و دوم بوندس ليگاي ۲ با شکست ۱- صفر رگنسبورگ، ۵۱ امتيازي شد و همچنان صدرنشيني اش را حفظ کرد.

در مسابقات ليگ ستارگان قطر و در هفته شانزدهم، تيم القطر با حضور ۹۰ دقيقه اي هادي عقيلي مقابل الوکره به تساوي ۱-۱ رسيد. الخريطيات نيز در غياب آندرانيک تيموريان که محروم بود، ۴- صفر العربي را شکست داد. در ليگ قطر، تيم الخريطيات با ۱۶ امتياز در رده دهم و تيم القطر نيز با ۱۹ امتياز در رده ششم قرار دارند.در اين هفته تيم روبين کازان در ليگ اروپا با ۲ گل اتلتيکو مادريد را شکست داد، اما نام عليرضا حقيقي در ليست ۱۸ نفره نيز نبود. همچنين تيم فولام که اشکان دژآگه را در اختيار دارد، اين هفته به دليل تعطيلي ليگ برتر جزيره بازي نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج