adexo3
۴۶۱۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

باخت فدرر پرافتخار به نادال مصدوم

در حالی که نادال به خاطر مصدومیت ۷ ماه از مسابقه های تنیس مهم دور بود، این فدرر بود که در یک چهارم نهایی ایندین ولز مغلوب رقیب قدیمی اش شد و کنار رفت

باخت فدرر پرافتخار به نادال مصدوم

تماشا: در حالی که نادال به خاطر مصدومیت 7 ماه از مسابقه های تنیس مهم دور بود، این فدرر بود که در یک چهارم نهایی ایندین ولز مغلوب رقیب قدیمی اش شد و کنار رفت

راجر فدرر، پرافتخارترین تنیس باز تاریخ و قهرمان 4 دوره مسابقات ایندین ولز در یک چهارم نهایی این مسابقات در تنها 2 ست مغلوب رافائل نادال، تنیس باز سرشناس اسپانیایی شد. نادال با نتایج 6-4 و 6-2 حریف بزرگ سوییسی اش را شکست داد تا نشان دهد بعد از روزهای سخت مصدومیت، فاصله زیادی با برگشتن به اوج ندارد.

فدرر در دریافت سروها مشکل داشت و اشتباهات باورنکردنی اش موقع زدن بک هند باعث شد نادال به خوبی حکنترل بازی را در دست بگیرد و پیروز شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، فدرر بعد از تحمل نوزدهمین شکستش مقابل نادال گفت: «ست اول اشتباهات زیادی داشتم اما باور داشتم که به بازی برمی گردم و نتیجه را عوض می کنم. شما هم می دانید که می توانستم این کار را بکنم اما هر چه از بازی گذشت فهمیدم باید خیلی چیزها را عوض کنم. به شکل متفاوتی بازی کردم و امیدوار بودم نتیجه بگیرم. اما از بازی معلوم بود او راحت تر از قبل بازی کرد و شرایط سخت شد. جلوی تنیس بازی مثل رافا نمی شود هر جوری که می خواهی بازی کنیم.»

او که در نیمه نهایی همین مسابقات در سال گذشته، نادال متخصص بازی در زمین های خاک رس را 6-3 و 6-4 برده بود از اینکه نادال دوباره به اوج برگشته شوکه نشده است: «رافا را می شناسم. اگر آماده نباشد برنمی گردد. حاضر نیست نیمه آماده باشد و بازی کند. انتظار داشتم که روی خاک رس غوغا کند. منتظر بودم که بازی سختی داشته باشم.»

ستاره اسپانیایی چپ دست تنیس سال 2013 را بدون بازی در مسابقات مهم اوپن استرالیا آغاز کرد اما بازی های سطح پایین روی خاک رس در آمریکای جنوبی او را به مرز آمادگی رساند: «بعد از 7 ماه دوری به خاطر مصدومیت، خیلی خوشحالم که به نیمه نهایی این تورنمنت رسیدم. من فکر نمی کنم راجر از صددرصد توانش استفاده کرد. مسابقه با او همیشه برای من خیلی خیلی ویژه است. راجر، بهترین تنیس باز تاریخ است. فکر می کنم هر بار که ما با هم روبرو می شویم همه شاهد یک بازی کلاسیک هستند. او تنیس باز بزرگی است و اگر صددرصد آماده من بود کار خیلی سختی داشتم.»

نادال در نیمه نهایی باید به مصاف توماس بردیچ برود. دیگر بازی نیمه نهایی هم هنوز مشخص نشده است. خوان مارتین دل پوتروی آرژانتینی در یک چهارم نهایی به مصاف اندی ماری می رود و نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس هم با ژو ویلفرد سونگای فرانسوی بازی می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج