adexo3
۴۷۸۱۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

اولیویرا: هنوز شانس صعود داریم

تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی پس از شکست تیمش مقابل الشباب عربستان گفت: «نیمه اول تهاجمی بازی کردیم. در نیمه دوم هم سعی کردیم گل بزنیم اما در آخرین لحظات یک گل خوردیم.

خبرآنلاین: سرمربی تراکتورسازی معتقد است تیمش نباید به الشباب می‌باخت.

تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی پس از شکست تیمش مقابل الشباب عربستان گفت: «نیمه اول تهاجمی بازی کردیم. در نیمه دوم هم سعی کردیم گل بزنیم اما در آخرین لحظات یک گل خوردیم. به نظرم نتیجه بازی عادلانه نبود. البته ما باخته‌ایم و باید در دو مسابقه بعدی تلاش کنیم تا به مرحله بعدی برویم. ما باید برای بازی‌های بعدی آماده شویم.»

او ادامه داد: «الشباب بسته بازی کرد و از روی ضد حملات به گل رسید. دروازه‌بان حریف هم چند موقعیت خوب را از ما گرفت. ما در آسیا هنوز شانس داریم و می‌توانیم به مرحله بعدی برویم. بعد از بازی با فولاد دو مسابقه حساس در آسیا داریم. البته فوتبال همیشه عادلانه نیست. ما باید با این شرایط کنار بیاییم. اگر امروز روز خوب ما بود می‌توانستیم نتیجه بگیریم.»

همچنین میشل پرودوم سرمربی الشباب در مورد پیروزی شاگردانش مقابل تراکتورسازی گفت: «این بازی خیلی حساس بود و سرانجام ما توانستیم سه امتیاز آن را بگیریم. من در خواب هم نمی‌دیدم که تراکتورسازی را در تبریز ببریم. من باید از دروازه‌بان تیمم هم تشکر کنم. او در آخرین دقایق بازی مهم‌ترین توپ مسابقه را گرفت و اجازه نداد بازی مساوی شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام

      چقدر مربيان تيم هاي ايراني (چه ايراني باشن ، چه خارجي فرقي نداره )خوشبين هستن ، واقعا که تو دنيا بي نظيرن ، اصلا مربيان تيم هاي ديگه بايد از اين ها ياد بگيرن ... .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج