adexo3
۴۸۰۷۰
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

ماهيني در بين هموطنان زلزله زده +عکس

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مردم بوشهر با اهداي پيراهن شماره ۱۳ پرسپوليس مرا غافلگير کردند.

سايت باشگاه پرسپوليس: حسين ماهيني که صبح روز شنبه عازم بوشهر شده بود، روز گذشته به اتفاق پدر و مادرش راهي روستاهاي زلزله‌زده بوشهر شد و با مردم مصيبت ديده روستاهاي کاکي و شنبه ضمن ابراز همدردي و عرض تسليت، ديدار و گفت‌وگو کرد.

مردم زلزله‌زده روستاي شنبه و هواداران پرسپوليس در اقدامي جالب، پيراهن شماره ۱۳ را به بازيکن بوشهري پرسپوليس اهدا کردند تا مراتب تشکر و قدرداني خود را از حضور اين بازيکن در مناطق زلزله‌زده اعلام کرده باشند.

ماهيني درباره حضورش در مناطق زلزله‌زده گفت: وظيفه خود مي‌دانستم به ديدار همشهري‌هايم رفته و با آنها ابراز همدردي کنم. لطف خدا شامل حالم شده و اميدوارم بتوانم در کمک به همشهري‌هاي زلزله‌زده اقداماتي انجام دهم. سعي کردم ساعاتي در کنار آنها باشم و از نظر روحي در اين مقطع به آنها کمک کنم اما اين مردم روستاي شنبه بودند که به رغم عزادار بودن، وضعيت تلخي که برايشان به وجود آمده با اهدا پيراهن شماره ۱۳ پرسپوليس، من و خانوده‌ام را غافلگير کردند.

ماهيني تصريح کرد: کمک‌هاي اوليه تا حدود زيادي به اين مناطق ارسال شده و مردم در چادرها اسکان يافته‌اند. زلزله بيش از ۷۰ درصد منازل مردم را تخريب و ويران کرده و اين عزيزان نياز به همکاري ويژه مسئولان و نهادهاي مختلف دارند تا سرپناهي مطمئن و ايمن داشته باشند.

ماهيني در بين هموطنان زلزله زده +عکس

ماهيني درباره برنامه‌هاي خود براي ياري رساندن به هموطنان زلزله‌زده اظهار داشت: با يکسري از دوستانم در بوشهر برنامه‌ريزي کرده‌ايم و اميدوارم طي دو، سه روز آينده بتوانيم با يکسري از کمک‌هاي لازمه بار ديگر به مناطق زلزله‌زده برگرديم. همچنين در نظر دارم با بازيکنان تمامي تيم‌هاي ليگ برتري ارتباط برقرار کرده و کمک‌هاي نقدي آنها را جمع‌آوري کنم تا به نمايندگي از بازيکنان ليگ برتر بتوانيم اقداماتي مهم براي کمک به مردم در بازسازي منازلشان انجام دهيم و اطمينان دارم که بازيکنان ليگ برتري کمک‌هاي قابل توجهي را در اختيارم قرار خواهند داد. به همين منظور ابتدا با بازيکنان پرسپوليس صحبت کردم و در شروع دور جديد تمرينات، کمک‌هاي نقدي آنها را جمع‌آوري خواهم کرد و با بازيکنان تيم‌هاي سپاهان، ذوب آهن، استقلال، تراکتورسازي و اغلب تيم‌هاي ليگ برتري صحبت خواهم کرد تا يکي از بازيکنان بزرگتر اين تيم‌ها کمک‌هاي نقدي فوتباليست‌ها را در اختيارم قرار دهند. به همين منظور با برخي از بازيکنان ليگ برتري تماس‌هايي برقرار کرده‌ام و قرار است آنها در اين رابطه اقدام کنند.

ماهيني در بين هموطنان زلزله زده +عکس

ماهيني درباره وضعيت آسيبب ديدگي‌اش يادآور شد: در بوشهر تمرينات آب درماني را آغاز کردم و روز سه‌شنبه به تهران باز‌گشته و تمرينات درماني را به طور مستمر انجام خواهم داد و اميدوارم که بتوانم از ۱۰ روز ديگر تمرينات جدي را از سر گرفته و براي ديدار با ملوان و سپاهان آماده شوم.

ماهيني در بين هموطنان زلزله زده +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم سراوانی

      ماهینی خواننده هست؟

      پاسخ ها

      • استار

        نه عزيزم عروسك گردان كلاه قرمزيه.

      • مهدی

        بازیکن پرسپولیسه / اطلاعات عمومی ضعیف 0

    • عسل

      کسی چمیدونه ولی بیشتر شبیه فوتبالیستاست

    • استار

      بگيد يه سر هم بره سراوان.

    • الهه

      ماهيني عشقمونه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج