adexo3
۴۹۱۳۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

امشب، ساعت ۲۰:۱۵؛ ورزشگاه محمد بن زاید

تراکتور باید از روی الجزیره عبور کند

«بازی بسیار مهمی در پیش داریم. الجزیره تیم بزرگی است و مربی خوبی دارد. آنها نظم خوبی هم در زمین دارند و بنابراین مسابقه دشواری با این تیم داریم.» این گفته فلاویو لوپز درباره بازی تراکتور برابر الجزیره نماینده پرافتخار ابوظبی است.

تراکتور باید از روی الجزیره عبور کند

روزنامه تماشا: «بازی بسیار مهمی در پیش داریم. الجزیره تیم بزرگی است و مربی خوبی دارد. آنها نظم خوبی هم در زمین دارند و بنابراین مسابقه دشواری با این تیم داریم.» این گفته فلاویو لوپز در گفت و گو با اوج و درباره بازی تراکتور برابر الجزیره نماینده پرافتخار ابوظبی است. تیمی که در دور رفت و در اولین بازی در تبریز آنها را در یک بازی به یادماندنی برای هواداران تراکتور 3- یک شکست دادند.

الجزیره تیم چهارم جدول لیگ حرفه ای امارات است و با العین صدرنشین 17 امتیاز اختلاف دارد. به این ترتیب آنها به دنبال این هستند که مقام سوم خود را تثبیت کنند و سهمیه آسیایی سال بعد را بگیرند. اوضاع آنها در لیگ قهرمانان هم خوب نیست. الجزیره با 2 امتیاز قعرنشین گروهی است که تراکتور مقام سوم آن را دارد.

آنها دو بار در خانه های الجیش و تراکتورسازی با نتایجی مشابه باخته اند و دو بار هم در خانه مقابل الشباب و الجیش یک - یک مساوی کرده اند و امیدهای آنها برای صعود چندان پررنگ نیست. در مقابل تراکتورسازی برای صعود باید با امتیاز از امارات برگردد. باخت تراکتورسازی در این زمین اگر با پیروزی الجیش مقابل الشباب همراه شود می تواند تیم قطری را در کنار الشباب به مرحله دوم بفرستد.

سرمربی الجزیره، لوییس میلای اسپانیایی است و این تیم در نیمه هجومی از سه بازیکن از آمریکای جنوبی سود می برد. ریکاردو اولیویرا و فرناندینیو از برزیل و ماتیا دلگادو از آرژانتین بازیکنانی که هماهنگی خوبی با هم دارند و در ضد حملات خطرناکند. آنها در بازی آخر خود در لیگ امارات 3- یک الاتحاد کلبا را شکست دادند.
تراکتورسازی هم پس از آنکه در دوره ای به دلیل تعدد بازی های فشار زیادی را تحمل کرد این بار با استراحت کافی به مقابله با الجزیره رفته است. آنها هنوز روی کاغذ برای قهرمانی در لیگ شانس دارند اما احتمالا فقط باید سهمیه آسیایی تبریزی ها در سال آینده را قطعی دانست.

این تیم در چند روزگذشته مشکلات حاشیه ای زیادی را پشت سر گذاشته است. اختلاف سرمربی این تیم با مدیرعامل و درگیری هایی که در آخرین تمرین این تیم در ایران پیش آمده است همگی، هواداران تبریزی را نگران کرده است. مدیران این تیم هم از همین حالا و قبل از اتمام فصل به دنبال جانشینی برای تونی هستند.

با این وجود سرخپوشان همه تلاش خود را برای صعود از این گروه خواهند کرد. لوپز در این باره می گوید: «ما برای این مسابقه از آمادگی خوبی برخورداریم و با روحیه بالا به دبی می رویم. برای اینکه از گروه صعود کنیم ناگزیر به پیروزی در این مسابقه هستیم. اگر الجزیره را ببریم، مسابقه بعدی مان با الجیش در تبریز راحت تر می شود.»

تراکتور از دو بازی پیش خودحداقل ۴ امتیاز می خواهد. شکست نخوردن دراین بازی می تواند آنها را امیدوار نگه دارد که در تبریز از وجود هواداران خود استفاده کنند و جواز صعود را بگیرند.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی: مهدی ثابتی، مرتضی اسدی، محمدنصرتی، مصطفی اکرامی، محمدایرانپوریان، فلاویو لوپز، مهدی کیانی، جواد کاظمیان، مهدیکریمیان، محمد ابراهیمی، گیلفسون

ترکیب احتمالی الجزیره: علی خسیف، حامد الحمدی، عبدالله جمعه، سالم مسعود، سلطان برگاشی، سبیت خاطر، ابراهیم دیاکی، سالم علی، ماتیاس دلگادو، فرناندینیو، ریکاردو اولیویرا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج