adexo3
۴۹۵۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سایت تبریزی، تراکتورسازی را به لیگ قهرمانان برگرداند!

الجزیره از بازیکن محروم استفاده کرده بود؟

سایت های محلی تبریز دیروز از تغییر نتیجه بازی الجزیره – تراکتورسازی به سود تیم ایرانی خبر داده اند. به نوشته سایت های تبریزی تیم الجزیره امارات از بازیکنی دو کارته استفاده کرده است.

الجزیره از بازیکن محروم استفاده کرده بود؟

روزنامه تماشا: سایت های محلی تبریز دیروز از تغییر نتیجه بازی الجزیره - تراکتورسازی به سود تیم ایرانی خبر داده اند. به نوشته سایت های تبریزی تیم الجزیره امارات از بازیکنی دو کارته استفاده کرده است.

آنها مدعی اند: «علی مبخوت، مهاجم تیم الجزیره امارات در بازی پیشین خود مقابل الجیش قطر دومین کارت زرد خود در رقابت های آسیایی را گرفته و استفاده از او در بازی با تراکتورسازی غیرقانونی بود. البته مبخوت کارت قبلی خود را در بازی با تیم ام سلال گرفته بود.»

اما این خبر تا چه حد صحت دارد؟ محمدکسرایی رئیس روابط بین الملل سازمان لیگ به گل می گوید: «طبق قانون اسامی محرومان هر تیم برای فدراسیون کشور مربوطه ارسال می شود اما اگر تخلفی در این زمینه اتفاق بیفتد تیم معترض تنها تا دو ساعت بعد از بازی حق اعتراض دارد.»

اینکه مدیران تراکتورسازی در فاصله دوساعت بعد از بازی دست به اعتراض زده باشند، تقریبا امکان ناپذیر است اما نکته مهمتر در ادامه صحبت های کسرایی است: «ظاهرا کارت زرد اول این بازیکن مربوط به فصل پیش لیگ قهرمانان آسیاست که طبق قوانین، تک کارت از یک فصل به فصل دیگر منتقل نمی شود.»

ظاهرا اشتباه سایت تبریزی در شبیه سازی این اتفاق با کارت های رحمان احمدی بوده است. این در حالی است که احمدی هر دو کارت زرد را در یک فصل با دو تیم (پرسپولیس و سپاهان) گرفته بود اما کارت های مبخوت در دو فصل مختلف بوده است. کارت زرد، برخلاف محرومیت، از یک فصل به فصل دیگر منتقل نمی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج