adexo3
۵۰۹۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گل‌محمدي مقابل تراکتورسازي روي نيمکت

يحيي گل‌محمدي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي تبريز روي نيمکت تيم مي‌نشيند.

سایت باشگاه پرسپولیس: يحيي گل‌محمدي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي تبريز روي نيمکت تيم مي‌نشيند.

محمد رويانيان در اين باره گفت: پرسپوليس باشگاه بزرگ و پرطرفداري است که هواداران انتظارات به حقي از تيم محبوب خود دارند. يحيي گل محمدي که دوشنبه شب شفاها استعفاي خود را به بنده اعلام کرده بود، صبح ديروز استعفاي خود را کتبي و رسانه‌اي اعلام کرد و به همين دليل در تمرين تيم هم حضور نداشت اما بنده احساس کردم که پرسپوليس نبايد مثل يک تيم شکست خورده و از هم پاشيده عازم تبريز شود. به همين دليل از يحيي گل‌محمدي به رغم استعفايش خواستم که تيم را در ديدار مقابل تراکتورسازي همراهي کند.

وي افزود: بحث برد و باخت تيم هم مطرح نيست. آن چيزي که از همه مهمتر است حفظ اقتدار پرسپوليس است. گل‌محمدي به رغم فشارهايي که طي روزهاي اخير متحمل شده و سختي‌هاي زيادي که کشيده با درک خواسته ما و به عشق پرسپوليس پذيرفت که در ديدار مقابل تراکتورسازي تيم را همراهي کند که بنده از اين حس و تصميم ايشان تشکر و سپاسگزاري مي‌کنم.

رويانيان تصريح کرد: گل‌محمدي به رغم تمامي فشارها و عليرغم اينکه چندين بازيکن تيم به علت آسيب ديدگي قادر به همراهي تيم نيستند پذيرفت که پرسپوليس را در آخرين بازي فصل همراهي کند که اين موضوع تائيدي دوباره بر تعصب و عشق يحيي نسبت به تيم پرسپوليس است. به هر حال نبايد فراموش کنيم که گل‌محمدي در نيم فصل دوم چه موفقيت‌هايي را بدست آورد و در کارنامه حضورش در پرسپوليس چه آمار و ارقامي را بر جاي گذاشت.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: مهمتر اينکه گل محمدي مربي جواني بود، بدور از حاشيه و با اخلاق که ما به ايشان اعتماد کرديم و اگر فضا اجازه مي‌داد، مي‌خواستيم يک بار براي هميشه ثبات در مربيگري پرسپوليس را ايجاد کنيم اما پس از باخت در فينال جام حذفي که باخت غافلگير کننده‌اي بود، فضايي بوجود آمد که منجر به استعفاي گل‌محمدي شد. در مجموع ما دوست نداشتيم پرسپوليس مثل يک تيم شکست خورده عازم تبريز شود و به گونه‌اي روانه ميدان شود که در شأن اين تيم بزرگ و پرطرفدار نيست. موافقت گل‌محمدي با خواسته ما نشان دهنده تعصب ايشان به پرسپوليس، تعهد به مربيگري و احترامي است که براي باشگاه قائل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج