adexo3
۵۱۴۰۹
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

لباس اروتیک کشتی گیران برای بقا در المپیک

کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کشتی ، فیلا پیشنهادهای اجرایی اش را به مجمع هفته آینده اجلاس جهانی در مسکو ارائه کرد. پیشنهاد هایی که این رشته پهلوانی را اروتیک تر از همیشه می کنند.

خبرآنلاین: کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کشتی ، فیلا پیشنهادهای اجرایی اش را به مجمع هفته آینده اجلاس جهانی در مسکو ارائه کرد. پیشنهاد هایی که این رشته پهلوانی را اروتیک تر از همیشه می کنند.

هیات اجرایی فدراسیون جهانی کشتی در راهکارهای اجرایی اش برای افزایش جذابیت های کشتی با کاهش تعداد سهمیه وزن های المپیکی مردان ، کشتی بانوان را افزایش می دهد و از این پس کشتی گیران فرنگی کار به جای دو بنده باید ار شورت های ورزشی استفاده کنند و دیگر بالاپوشی ندارند. این تصمیمات راهکارهای اجرایی گروه محققین فیلاست برای بالا بردن جذابیت این رشته ورزشی تا در اواخر سپتامبر وقتی در مجمع جهانی کمیته بین المللی المپیک ، به مصاف رشته هایی چون ووشو می رود ، بتواند بقایش در المپیک را داشته باشد.

این تغییرات بیش از هر چیز نشان می دهد تصمیم گیران برای رشته پهلوانی ، روی به استفاده از حربه جذابیت های بصری و اروتیک گرفته اند . اگرچه حذف دو بنده فرنگی کاران با این توجیه که ورزشکاران به جای کشیدن هم دیگر ارائه فن کنند ، گرفته شده اما تغییراتی نیست که مورد پسند فدراسیونی چون فدراسیون کشتی ایران باشد. حسن رنگرز نایب رئیس کشتی ایران و نماینده ایران در اجلاس اتی مسکو می گوید:« متاسفانه این ها پیشنهادهای راهبردی دوستان است. ما حس خوبی نسبت به این تغییرات نداریم و راضی نیستیم اما تنهاییم و صدای مان به جایی نمی رسد. من که مطمئن هستم این تغییرات کمکی را به کشتی نمی کند.»

در سال های دور ، کشتی گیران در دو رشته آزاد و فرنگی با شلوارک هایی کشتی می گرفتند که سال ها بعد جای شان را به این دوبنده ها دادند اما حالا پس از سال ها ، دوباره فیلا به سمت همان شلوارک های قدیمی می رود که روزگاری در مسابقات کشتی باستانی و پهلوانی ایران استفاده می شد. البته پوششی که پیش تر ها در ایران استفاده می شد اما فقط برای تماشای آقایان!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیطون

      Erotic
      ?!?

    • Ramses

      عمو برترينها!معني اروتيك رو نميدوني يا خودت عمدا به كارش بردي؟

    • Ramses

      عمو برترينها!معني اروتيك رو نميدوني يا خودت عمدا به كارش بردي؟

    • بدون نام

      به نظر من هم باید همون شلوارکهایی که کشتیگیران قدیمی میپوشیدند بپوشند. این دوبنده ها هم پوشش مناسبی نیستند و هم به جای کشتی لباس همدیگه رو میکشند.از طرفی با این دوبنده ها انگار لخت هستند و بیشتر مواقع عکسهای مسابقات کشتی به همین جهت خنده دار هستند و سوژه ی خنده برای روزنامه های زرد میشوند.

    • مریم سراوانی

      جان یعنی چی که به این اروتیک منظور رومانتیستیکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج