adexo3
۵۱۵۲۴
۷۰ نظر
۵۰۰۶
۷۰ نظر
۵۰۰۶
پ

حمله تند مهدي پاشازاده به محمد رويانيان

ما حسن روشن را داشتيم.غلامحسين مظلومي، مرحوم حجازي، شاهرخ بياني، مجيد نامجو، رضا نعلچگر، جعفر مختاري فر، جواد زرينچه و رضا حسن زاده.

سایت گل: صحبت هاي محمد رويانيان در برنامه نود و اينكه او مدعي شد اکثربزرگان فوتبال ايران پرسپوليس بوده اند واكنش استقلالي ها را به همراه داشت.

مهدي پاشازاده، اين استقلالي دوآتشه در واكنش به حرفهاي رويانيان مي گويد:« واقعا چه بايد بگوييم؟ متاسفاه اين آقا مي آيد و در يك برنامه زنده حرفهاي غيركارشناسي مي زند، آنوقت ما بابد جواب بدهيم و روبروي دوستانمان در پرسپوليس قرار بگيريم. من از رويانيان ناراحت نمي شوم، چون او فوتبالي نيست و نمي داند چه حرفهايي را بزند. اگر فوتبالي بود تيم را بدون مربي نمي بست تا پرسپوليس را به اين روز بيندازد. او فكر مي كند پرسپوليس يك اداره است. او شايد در كارهاي اداري موفق باشد اما در مديريت پرسپوليس نمي تواند موفق باشد. باز هم مي گويم آقاي رويانيان، پرسپوليس اداره نيست كه شيريني را به عنوان كارمند آورده اي و پستي حساس به او داده اي. »

مهدي پاشازاده صحبتهايش را اينگونه ادامه مي دهد:« پرسپوليس بزرگ بوده و هست اما اين دليل نمي شود كه اين آقا بيايد و استقلال و استقلالي ها را كوچك كند. جايگاه استقلال مشخص است و جايگاه پرسپوليس هم همينطور. هر كس بايد جايگاه خود را بداند و به ديگري بي احترامي نكند.چطور همه بزرگان پرسپوليسي اند كه اين تيم در حسرت قهرماني ليگ قهرمانان آسيا مانده. هر وقت پرسپوليسي ها در آسيا جام گرفتند بگويند ما بزرگيم.گفتن ندارد اما استقلال به اندازه كافي بازيكن بزرگ و خوب داشته. مي توانند اين موضوع را بگذارند به عهده طرفداران فوتبال تا در اين مورد قضاوت كنند. يكطرفه به قاضي نروند تا ما هم نگوييم پرسپوليس در آسيا جام نگرفته. منظورم ليگ قهرمانان است.»

مهدي پاشازاده در ادامه انتقادهايش از رويانيان مي گويد:« بهتر است رويانيان اين حرفهاي غيرمنطقي را نزند. ادامه اين حرفها باعث مي شود بي احترامي بوجود بيايد. مي بينيد كه هميشه هم آنها شروع مي كنند نه ما استقلالي ها. بهتر است رويانيان به فكر تيم بستن باشد و مشكلات بازيكنان را حل كند. البته بايد حواسش هم باشد چك دستفروش به بازيكن ندهد. هر وقت ما در كارهاي آنها دخالت كرديم ، پرسپوليسي ها هم مي توانند درباره استقلال حرف بزنند. اصلا معلوم نيست رويانيان قبل از حضور در پرسپوليس فوتبال مي ديده يا نه؟ اصلا معلوم نيست استقلالي بوده يا پرسپوليسي . شايد هم راه آهني بوده يا بانك تجارتي. من فكر مي كنم قبل از حضور در پرسپوليس يا فوتبال نديده يا اينكه فقط بازي هاي پرسپوليس را ديده كه ادعا مي كند همه بزرگان و اسطوره ها پرسپوليسي بوده اند»

مدافع سابق تيم ملي و عضو سابق تيم منتخب جهان در ادامه مي گويد:« متاسفانه ميكروفن دست هر كسي كه مي افتد شروع مي كند به حرف زدن غيرمنطقي. حرف زياد زدن هم باعث اشتباه مي شود. اگر مي بينيد رويانيان زياد اشتباه مي كند به اين خاطر است كه زياد حرف مي زند. آقاي رويانيان ما اسطوره هاي خودمان را داريم. بهتر است شما به فكر تيم خودتان باشيد. مهدي مهدوي كيا را به آن روز انداختيد و داستان علي كريمي را هم كه همه مي دانند. برويد تيم خودتان را بسازيد نه اينكه همه اش حرف از بزرگان و ..... بزنيد. شما با ما چه كار داريد؟ »

پاشازاده كه همراه با اصغر حاجيلو تنها بازيكناني هستند كه در ايران فقط لباس استقلال را به تن كرده اند از اسطوره هاي استقلال هم نام مي برد و مي گويد:« استقلال كم بزرگ نداشته. اگر سلطان بود، علي جباري اولين نفر بود كه اين لقب را گرفت. سلطان واقعي او است، آن هم بدون مافيابازي و كارهاي ديگر. تازه سلطان علي جباري واقعا مودب بود و باشخصيت. ضمن اينكه ما حسن روشن را داشتيم.غلامحسين مظلومي، مرحوم حجازي، شاهرخ بياني، مجيد نامجو، رضا نعلچگر، جعفر مختاري فر، جواد زرينچه و رضا حسن زاده. فكر نكنم آقاي رويانيان بازي اين بزرگان را به ياد داشته باشد.تازه به رويانيان بايد گفت محمدان بنگلادش يادت نره. تيمي كه با حجازي آمد و پرسپوليس را برد.ضمنا آقاي رويانيان اگر بزرگ بوديد يك جتام مي آورديد. آدم بزرگ نه چكش برگشت مي خورد و نه چك دستفروش به بازيكنش مي دهد»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چاکرتیم داش مهدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        +++++++++++ استقلال

    • بدون نام

      حالا با این حرفا خواسته بگه منم اسطوره م؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هست دیگه مگه نیست؟ به نظر خیلی از کارشناسان فوتبالی از بهترین مدافع وسطهای تاریخ 75 ساله فوتباله ایرانه. تعصب الکی نداشته باشید واقعیتهارو ببینید! برید تاریخ فوتبالو ببینید بعد نظر بدید. پرسپولیس شاید تیم بزرگی بوده ولی بود!!!!!!!!!!!!!فعلا که همش برای بقا تو لیگ میجنگه!

    • بدون نام

      ها تو هنوز هستی چند تابازیت شاید یادمان بیاد

    • ایمان

      بزرگای مابیشتر نامی ترازشماهاست
      برین خودتون جمع کنین شش تایی ها
      سردارمون حرف درستی دیشب زد

    • ناصرتعمیرکار

      چندبازیکن درارویاداشتید .چندبازیکن سال اسیا داریدچقدرهوادارداریدچندتیم غیرفوتبالی داریدوووووووو اگرثبات مدیریت وجودداشت شماکه هیچ کل اسیاهم همیشه بایددست به سینه می ایستادید.

      پاسخ ها

      • اميرح

        بييييييخيال دوست عزيز. مهدوي كيا دايي افتخار همه ما ايروني هاست. به عنوان يه استقلالي دوسشون دارم. بازيكن هاي استقلال پرسپوليس هم از قديم باهم رفيق بودن. جباري پيوس زرينچه استيلي تا اين آخري جواد نكونام و مهدوي كيا. بيييخييييال.. قبول كنيم رويانيان حرف بيخودي زد.
        بازم ميگم كل كل فقط موقع دربي حال ميده

      • بدون نام

        جناب تعمیرکار نامی که از استقلال تو آسیا هست هیچ تیم ایرانی دیگه ای نداره. اگه رو کاشتن در نیومد اینهمه خرج کرد بازم میگی ثبات مدیریت !!!!لااقل بگو سواد توانایی و شایستگی مدیریت که حرفت خریدار داشته باشه. حاجی فتح اله زاده با دست خالی تیمی بسته واسه افتخار آفرینی برای ایران! پارسال تیمتون هرچی ملی پوشو جذب کرد که دیگه به تیم ملی هم دعوت نمیشن تو تیم خودتونم رو نیمکتن.سطح مدیریتی که تو تیم استقلال هست رو مقایسه کن نه ثبات مدیریتی!!!مدیری که اول بازیکن جذب میکنه بعد مربی!!!!!!!بایدم تیمش بجنگه واسه نیفتادن!بعدشم شما چرا اینقد با پرافتخارترینو پرامتیازترین تیم لیگ کل کل میکنید برید با گهرو داماشو راه آهن کل کل کنید عمو جون....

      • بدون نام

        باز این امیر ح بیسواد حرف زد.این چرا فکر میکنه اگر حرف نزنه مردم به قدرت تکلمش شک میکنن

    • بدون نام

      جوش نیار چندتا مرد سال آسیا داشتید؟!

      پاسخ ها

      • وحید_استقلالی_کرج

        تیم اس اس تو رنکینگ فیفا 90 تا با رئال مادرید فاصله داره ولی با پرس پولی 390تا!!!!! برو برو با خاطرات سالهای دورتون خوش باش که دیگه تیمتون ی تیم دم دستیه که باید با گهرو پیکانو اینا کری بخونید نه با کبیر آسیااااااااااااااااااا.

    • حسام

      جناب سردار بخوبی داره فرافکنی میکنه، با اینهمه هزینه نتیجه نگرفته با این حرفا داره حواسارو پرت میکنه تا مردم ساده رو فریب بده، من اگه حرفی میزنم مستند میزنم، اصلا استقلال گیریم حتی یه بازیکن بزرگم نداشته، حتی حجازی هم هیچی، مهم اینه که تیم استقلال تو آسیا اعتبار ایرانه، و تو رنکینگ فیفا هم بیشتر از سیصد پله!! بالاتر از پرسپولیس، مهم اینه جناب سردار بازنده

    • اکسیژن

      قبول کنین اسطوره های بزرگ استقلال مثل پاشازاده در حد امامی فر از پرسپولیسه..پاشازاده اگه در تیم دسته دوم و سوم آلمان بوده عوضش امامی فر در شالروا بلژیک بوده ..اما ما پرسپولیسی ها هیچوقت از امامی فر حرف نزدیم..آقای پاشازاده..شما که که فوتبال رو بیشتر از سردار می فهمی میشه بگی خودت در حد کدوم اسطوره پرسپولیسی؟؟دائی؟مهدوی کیا؟ کریمی؟ باقری؟هاشمیان؟استیلی؟پیروانی؟عابدزاده؟کدوم؟؟؟

      پاسخ ها

      • شهاب

        اکسیژن جان اگه سواد نداری برو تاریخ ورزشو بخون که ای آقا مهدی ما به تیم منتخب جهان دعوت شد افتاد!!!

      • اکسیژن

        خب علی دائی ما هم انتخاب شد..اما پاشازاده شما فقط جرقه بود ...بعد انتخاب شدن به تیم منتخب جهان کدوم کارنامه درخشان رو بدست آورد؟؟؟به قرآن استقلال ریزتر از این حرفاس بخواد با پرسپولیس مقایسه بشه.

      • شهاب

        اکسیژن جان اگه سواد نداری بازم برو برو تاریخ ورزشو بخون کجا سوابق استقلال رو پرسپولیس داره یه حرفی نزن ملت بهت بخندن

      • روزبه

        اسم بردن از ستاره که هنر نیست...شما باید ببینی این ستاره ها از مجا آمدند.....از کی تا حالا هاشمیان پرسپولیسی شده و ما خبر نداریم؟...هاشمیان را که خریدید؟...در دوران اوجش هم که از کنار باشگاتون رد نمیشد...دایی که فوتبالش را از استقلال اردبیل شروع کرد و در بانک تجارت بود و بعد به پرسپولیس آمد....کریمی را هم از فتح گرفتید و حتی قبلتر از آن در جوانان تیم های دیگر بود....یه جور میگی استیلی و پیروانی انگار که نستا یا مالدینی بودند...الکی جو نده ...باشه؟...تیم شما بیشتر حاضر آماده خور بوده...شما ستاره ها را میخریدید ...خودتون که بازیکن نمی ساختید...لطفا فنی بحث کن

    • ali esteghlali

      سالاری داداش مهدی پاشا
      رویانیان جام ندیده

      پاسخ ها

      • خاوری

        باز این بیسواد حرف زد

      • تراختور

        به به جناب بیسواد.پیدا میدا نبودی؟

    • اميرح

      صدبار گفتن اين رويانيان آدم خوبيه اما بشرطي كه حرف نزنه فقط مديريت كنه.
      باز اومد يه حرف نسنجيده اي زد آبي قرمز ها رو بجون هم انداخت. خوبه يه سخنگو واسه خودش انتخاب كنه.
      بابا؛ كل كل فقط نزديك دربي حال ميده. بيييييخيال

      پاسخ ها

      • محمد

        شما نظرت و و واسه خودت نگه دار .به احترام سردار کل ایران خبر دار

    • بهرام

      من واقعا موندم این پرسپولیس که همه چیزش خنده دار و مضحکه و 4 بار پشت سر هم در برابر استقلال له شد و همیشه در جام باشگاه های اسیا ابروی ایران برده و نتونسته جام بگیره چرا اینقدر هوادار داره !!؟ واقعا برای این هوادارها متاسفم و دلم براشون میسوزه که همیشه باید شاهد شکست و ناکامی این تیم پر مدعا و مغرور باشند . بنازم به استقلال قهرمان اسیا .

      پاسخ ها

      • اکسیژن

        له شدن به این نیست که 4بار به داور ببازی(گل ممد نوری که الکی افساید اعلام شد و اون بازی رو بردین نمونه ش) له شدن به اینه که مثلا 6تا گل بخوری یا اینکه 2-0 جلو باشی و حریف هم ده نفره و دقیقه 80 هم باشه اما در یک چشم به هم زدن له بشین و سه گل از یه بازیکن بخورین...له شدن یعنی اینکه تیم رقیب از دقیقه ده ده نفره بشه و از دقیه 25 نه نفره و باز از پسش بر نیاین و حتی یه بار هم شانس بیارین که به تیر زدن و گل نشد وگرنه کار از له شدن میگذشت و فاجعه بار میومد..آقا بهرام چند ساله ما پرسپولیسی ها به لطف داور و فدراسیون از اسب افتادیم اما از اصل نیفتادیم...هنوزم به خودمون میبالیم که پرسپولیسی هستیم....هرکسی که پرسپولیس رو شناخته/براش ترانه خونده یا که ساخته...آره عزیز ما عاشقیم عاشق...به پرسپولیس میبالیم

      • بدون نام

        متاسفانه تو این جور موقع ها فقط به اسطوره هاتون مینازید وقتی که باید اونارو حمایت کنید اونارو نمیشناسید!!!بازی با سپاهان هم بازی رو باختید هم اخلاقو و این بازی لکه ایست سیاه و پاک نشدنی برای تاریخ باشگاه و هوادارن تیمتون. جای تشویق اسطورتون!!!!رفتید خونه!!!بعد باید امثال نکونام و استقلالی ها و سپاهانی ها اسطورتوتنو تشویق کنند !!!!فقط بلدید حرف بزنید پای عمل که میشه میبینید که خودتونم خیلی خودتونو جدی نمیگیرید.پس ماهم شمارو جدی نمیگیریم....

    • بهرام

      من واقعا موندم این پرسپولیس که همه چیزش خنده دار و مضحکه و 4 بار پشت سر هم در برابر استقلال له شد و همیشه در جام باشگاه های اسیا ابروی ایران برده و نتونسته جام بگیره چرا اینقدر هوادار داره !!؟ واقعا برای این هوادارها متاسفم و دلم براشون میسوزه که همیشه باید شاهد شکست و ناکامی این تیم پر مدعا و مغرور باشند . بنازم به استقلال قهرمان اسیا .

      پاسخ ها

      • مهدی1373

        خودتم فهمیدی سوتی دادی خواستی درستش کنی !! قبلا دو تا جام آسیایی بوده به نام های لیگ آسیا و جام در جام آسیا که استقلال سابقه قهرمانی تو لیگ آسیا رو داره و پرسپولیس سابقه قهرمانی جام در جام که تازه پرسپولیس در رقابت با تیم های قدرتمند تری این جام رو برده
        راجع به 4 پیروزی متوالیتون هم تا اون جایی که من سرم میشه 69و70و71و73 (چهار دربی ای که استقلال برده) چهار عدد متوالی نیست(دربی 72 دو بر دو مساوی شد)

        بعدشم این از معرفت هواداران پرسپولیسه و ما بهش افتخار میکنیم که با این همه ناکامی هنوز پرهوادار ترین تیم ایران و آسیا ایم

      • روزبه

        وقتی میگیم 4 برد متوالی ، منظورمان 4 برد متوالی در جام های معتبر است...نه جام ولایت که فقط برای هواداران پرسپولیس اعتبار داره... گویا شما خبر ندارید عزیزم، جام در جام اعتبارش کمتر از جام باشگاه های آسیا بوده است...اینو همه میدونن چطوری این حرفو میزنی شما...ای بابا...زنده باد استقلال

    • اشکان

      شما که 4 بردت مینازی اینم بگو که چطور بردید.چه خوب میگند:"داور ، دوپینگ ، تبانی اس اس تو قهرمانی".اگه تونستید یکی امثال دایی،باقری،کریمی،مهدوی کیا،عابدزاده تحویل بدید.حجازی که شما دم از اسطوره بودنش میزنید هم نسل اسطوره های فراموش نشدنی پرسپولیس امثال پروین و کاشانی و بهزادی و کلانی و ... است.شما دارید به مجیدی مینازید که اونم فصل پیش تو زرد از آب دراومد داداش.انگار اون عکس شیخ عرب رو یادتون رفته که زیر پیرهنش پوشیده بود.شما آقای پاشازاده که انتقاد میکنی شما برای 30 میلیون هوادار پرسپولیس ارزشی نداری که اینطور حرف میزنی.در پایان متذکر میشم اون برد 10 دقیقه ای با 10نفر به اون 4 برد مسئله دار شما می لرزه.نشون به این نشون که هنوزم دارید میسوزید.

      پاسخ ها

      • روزبه

        نه بابا؟...بهتر نیست دیگه بهونه نیارید؟...تو اون بازی که به اشتباه گل سالم پرسپولیس آفساید گرفته شد، باید یکی از هافبکاتون اخراج میشد (فکر کنم بادامکی)...تو همون بازی چندتا موقعیت گل داشتید؟...اس اس 3 یا 4 تا تک به تک داشت.....دوپینگ؟...مطمئنی؟...پولادی هم که دوپینگی بود...یادت رفت؟...اون ماده را همه بازیکنان لیگ استفاده میکردند...اگه از یکی دیگه از بازیکناتون تست میگرفتن مطمئن باش اون هم آلوده بود....کدوم تبانی؟...تبانی و مافیا که دست شما هاست...وقتی فرهاد با پرچم ایران بین عربا جام را بالا برد چیزی یادت هست؟...نه نیست...چون اهل بحث فنی نیستی....مگه دایی و کریمی را شما ساختید؟؟!!...شما حاضر آماده خورید و فقط میخرید با بیت المال.....افتاد؟....عابد زاده را از کدوم تیم خریدید؟...میشه بگید؟.....4 یادتون نره...مگه کریمی وقتی رفت استیل آذین و تراکتور تو زرد از آب در اومد؟.....عجب...چقدر شما منطقی هستی.... :)

    • amir

      اینم چه جوگیره سردار جون فقط گفت اسوطوره ها تو پرسپولیس بودن نگفت ک تو استقلال نبودند اینم خودشو میندازه وسط میگه ما استقلالی ها هم اسطوره داریم.چه به خودشون میگیرند هه.بعدشم دوره پدربزرگش استقلال قهرمان اسیا شد حالا هی میگه میدونیم شما قهرمان.گذشته ها گذشته الان چی هستین؟نزدیک چند ساله از مرجله گروهی بزور رد شدین این بار هم شانسی بود هه.

    • كاربر

      دمت گرم داش مهدي ولي اصلا نميخواست به خودت زحمت بدي جواب اين آدمو بدي آخه اين اصلا مي فهمه فوتبال يعني چي كه جوابشو بدي ؟ هنوز يادمون نرفته چه بلايي سر مهدوي كيا ، دايي ، كريمي ، استيلي و ... آورده حالا برا ما كارشناسي فوتبال ميكنه .

      پاسخ ها

      • خاوری

        اگر کسی یه ذره فوتبال حالیش بشه کیسه کش نمیشه

    • حسین شمسا

      جانا سخن از زبان ما میگویی درود بر تو اقای پاشازاده
      این اقای رویانیان با شلوغ کردن میخواهد ناکامیها و بریزوبپاشهای میلیاردی خود را با این سخنان سرپوش بگذارد ولی این را باید بداند کسی که در فوتبال ایران مبالغ میلیاردی را باب کرد همین ایشان بود و ببینید چگونه بازدهی فوتبال را به صفر رساند
      ایشان اینکاره نیست تیمی را با حدود 20میلیارد بست و نتیجه انرا در کجای جدول دیدیم استقلال در فوتبال جواب این اقا را داده و میدهد

      پاسخ ها

      • تراختور

        تو اگر فوتبال میفهمیدی استقلالی نمیشدی

      • روزبه

        تراختور : عجب؟......شما فوتبال فهمی یعنی؟...پس چرا استقلالی نیستی؟.....فقط استقلال

    • مسعود

      آقایون استقلالی یه تیم هم بدید به این بازیکن جهانی !!!!!! تااین قدر خودش را ناراحت نکنه چون بزرگیش را توتیم پارسه نشون داد

    • سوبله چوبله

      خودتو ناراحت نکن داش مهدی کسایی که اینجوری فرافکنی میکنن یه سری کمبودها دارن...اول بذارین جای سپاهان تو جام حذفی خوب بشه بعد این چرندیاتو بگین...واقعا با این همه بازیکن و هزینه بیت المال خجالت داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • علي تاجي

      واقعا از يه سردار مملكت بعيده كه حاشيه درست كنه آخه كسي كه تا ديروز نمي فهميد فوتبال چيه ... چي بگم والا

    • saeid

      بابا چی میگن این کیسه کشها؟!!!
      1- حضور در دسته 3
      2- چند دقیقه چند نفره؟
      3-هت تریک زاید در ده دقیقه، هت تریک همایون بهزادی، خوردن هفت گل از صفر ایرانپاک و شش گل از محمود خان کلانی.
      4- چهارتا از داماش تو آزادی.
      5- اسطوره ها دایی، کیا، پروین، کریم، کریمی... در مقابل اسطوره پولکی آبیها( دخترش چی شد؟!!)
      6- گلزن تاریخ فرشاد آقای گل، اونور برهانی!!( تیمی که برهانی گلزن تاریخش بشه باید درش رو گل گرفت!)
      7- لژیونرهای خوب در هرتا برلین، بایرن مونیخ و ...، اونور خفن ترین دین محمدی و موسوی در لیگ منطقه ای آلمان!!
      8- بردن و مساوی کردن پنج بازی در 3 سال اخیر با کمک اسطوره ترکی و قهرمانی و دوپینگ!
      9- بردن 4 بازی با کمک کمیته انضباطی.
      10- پر افتخار ترین تیم ایران.
      11- پرسپولیس پارسال دوازدهم شد استقلال با کمک اسطورشون حجازی و فیروز کریمی در لیگ هفتم حرفه ای سیزدهم!!!
      12- پر افتخار ترین مربی لیگ علی سلطان.
      13- محبوب ترین بازیکن ایران احمدرضاعابدزاده.
      14- بازیکنهای جهانی دایی، کیا اونور که ما نمیشناسیم.
      15- پر طرفدارترین تیم آسیا و شایدم جهان.
      16- و از همه مهم تر شش تاییییییییییییی ها.
      666666666666666666666666666666

      پاسخ ها

      • وحید_استقلالی_کرج

        ببین این لنگی ها چه توهمی میزنن!!!
        1_7 سال تمام نتونستید رنگ بردو جلو اس اس کبیر آسیا ببینید.4 بازی پشت هم که چوبله شدید.
        2_سالهاست در حسرت قهرمانی لیگ موندید فقط از تو تلویزیون جامو میبینید که میره بالا!!!
        3_تیم دوم استقلالو بردید اونم رو یکسری حوادثی که هر 100 سال پیش میاد(تاکید تیم دوم استقلال و بردید.)تازه 80 دقیقه تو قوطی بودید اگه استقلال شل نمیگرفت که کارتون به تیمارستان میکشید.
        4_شما خودتون که از انواع تیمها 4 تایی شدید یادتون رفته پارسالو از شاهینو تراکتورو سایپا و انواع تیم ها 4 تا 4تا تو آزادی میل میکردید!!!؛کی اس اس از داماش 4 تا خورده؟؟؟ اگه بازی مهم بود اس اس نمیزاشت داماش رنگ دروازه اس اس و ببینه همونکاریکه 21 بازی رحمتی تو لیگ انجام داد.5 تا از الغرافه؟؟؟همش آبروی فوتبال ایرانو تو آسیا میبرید.
        5_اسطوره هاتونم که دیدیم باهاشون چه کردید! اون از خداحافظی مهدویکیا_اخراج دایی که پولشم خواستن بپیچونن_اون از استیلی که دقیق40 اولین بازی لیگ 90 باملوان شروع به تخریبش کردیدو ...
        6_نه خدایی پولی تر از تیم کنونی پرس پولی تا حالا تیمی بوجود اومده؟که همه بخاطر پورشه بیان پیرهن ی تیمو بپوشن!!!
        7_2 رکورد دار اصلی آای گل تمام ادوار لیگ برتر عنایتی و برهانی هستند. پیوس؟؟؟؟؟؟
        8_پر افتخارترین تیم ایران تو چی؟؟؟تو ته جدولی بودن! تو 4 تا خوردن! تووهین به اسطوره ها !تو قهرمانی آسیا! تو آقای گلی! یا تو ادبیات مدیر عامل(ما از 3 بازی پیش رو باید 12 امتیاز بگیریم!!!)و...
        9_استقلال همون سال که سیزدهم شد قهرمان جام حذفی شد شما چی؟؟؟ (اس اس با 6 قهرمانی و 3 نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم در جام حذفی ایران)
        10_پر افتخارتری مربی لیگ؟؟؟امیرقلعه نوعی پس چکاره است؟؟؟؟5 قهرمانی با دو تیم مختلف در لیگ برتر مال کیه پس؟؟؟ ...
        11_محبوبترین بازیکن ایران اگه عابدزاده باشه که استقلالی بوده!!!
        12_همین دیگه خوشید با این 6تا که احدی ندیده ولی چوبله شدن شمارو همه دیدندو باپوست و گوشت لمس کردید.24 بار هم که باختید جلوی استقلال!!!
        13_فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال باشگاه استقلال را پس از الهلال عربستان و یوکوهاما مارینوس ژاپن، سومین باشگاه برتر فوتبال آسیا در قرن بیستم اعلام کرده‌است. همچنین این باشگاه در مجموع امتیازات تیم‌ها در تاریخ لیگ برتر، در رتبه نخست قرار دارد و در مجموع تمام ادوار لیگ برتر ایران صاحب بیشترین گل زده و بیشترین بردو کمترین باخت و گل خورده می‌باشد.
        14_همچنین باشگاه استقلال طی دو سال پیاپی در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۰، عنوان پرتماشاگرترین تیم حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به خود اختصاص داد.در فصل ۹۹-۱۹۹۸ جام باشگاه‌های آسیا و در بازی، استقلال و جوبیلو ایواتا ژاپن که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، با حضور ۱۲۰ هزار نفر، پرتماشاچی‌ترین بازی تاریخ جام باشگاه‌های آسیا بوده‌است.همچنین در بازی پایانی پنجمین دوره لیگ برتر و در مقابل برق شیراز که به پیروزی ۴ بر ۱ استقلال و قهرمانی این تیم منجر شد، تعداد ۱۱۰ هزار نفر از هواداران استقلال برای دیدن قهرمانی تیم محبوبشان به ورزشگاه آمدند که پرتماشاچی ترین بازی تاریخ لیگ برتر ایران بوده‌است. همچنین در سال ۲۰۱۰ میلادی بر اساس نظرسنجی سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار، فرهاد مجیدی کاپیتان آن زمان استقلال به پشتوانه هواداران بیشمار استقلال به عنوان محبوب‌ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۰ شناخته شد.
        15_و در نهایت 2 ستاره طلایی در سینه آبی پوشان پایتخت میدرخشه که به امید الله به 3 تبدیل میشه و اونموقع هست که دیگه استقلال به تنهایی بعنوان برترین تیم قاره کهن محسوب خواهد شد...
        من اگه جای شما بودم یا دیگه حرف نمیزدم یا اینکه استقلالی میشدم!!!!
        .
        .
        .
        .
        .
        مجله جان اگه عدالت داری نظرو منتشر کن تا دوستان یکم از هویت و تاریخ قدیمی ترین برترین و پر افتخارترین تیم تمام ادوار ایران آگاه بشن.هرچند گفتنش نیازی نبود و نباید برای ی تیم ته جدولی اینهمه وقت گذاشت اما برای روشن شدن افکار عمومی لازم بود.

      • روزبه

        زنده باد استقلال...از کی تا حالا پرسپولیس دایی و کریمی را ساخت؟....بگو تا بدونیم؟..دایی که از استقلال اردبیل شروع کرد و کریمی هم در فتح بود و قبلش هم در سایپا....شما ها فقط ستاره ها را با پول بیشتر خریدید...خودتون قادر به ساختن بازیکن نیستید...عابدزاده را از کدام تیم خریدید؟.....اگه اینجوری باشه ما هم میگیم جواد لالیگایی....عادلخوانی را میشناسی؟...فنی و نطفی بحث کن لطفا

    • فرحان

      این بنده خدا کسی تحویلش نمیگیره میخواد خودی نشون بده،تواگه فنی بودی میرفتی استقلال

    • ARAMIS

      پرسپول..........زارررررررت.......شتررررررررررق.......تررررررر..............فییییییییس....چی شد لاستک ترکید یا پنچر شد؟ نمیدونم بزا برم پایین نیگا کنم......سردار زیاد تخته گاز رفتی مث اینکه سرسیلنر ترکیده اینجوری فک کنم لیگ آینده هم مالیده شد اس اس سال دیگه بدفورم شتکمون میکنه..................

      پاسخ ها

      • مهدی1373

        خدا شفات بده

    • حمیدرضا

      خارج از بحث آبی و قرمز به نظرم این حرفها درست نیست چون این دو تیم تیمهای بزرگی هستن
      دوستان یادتون بیاد وقتی اکثر بازیکنان تیم ملی از پرسپولیس و استقلال بودن چه تیم ملی خوبی داشتیم ،همه با غیرت چه آبی چه قرمز

      من به عنوان یه پرسپولیسی بازیهای خوب استقلالی ها رو در تیم ملی یادم نرفته ،علی منصوریان ،جواد زرینچه ،مهدی پاشازاده و خیلیهای دیگه ...نیکبخت واحدی ،با این که نیکبخت واحدی بعدا به پرسپولیس اومد اما بازیهای ملیش رو وقتی که تو استقلال بود انجام داد

      استقلال و پرسپولیس هر دو تیمهای بزرگی هستن ،بنده دل خوشی از بازیکنان فعلی ایران ندارم اما خود من با اینکه پرسپولیسیم ولی وقتی پرسپولیس جام نمیگیره دوست دارم استقلال بگیره و تیمهای دیگه جام نگیرن

      استقلال و پرسپولیس کنار هم استقلال و پرسپولیسن

    • محمد

      خدارو شکر این 6 تاییها یه جام اووردن که زبونشون باز بشه .جمش کنید باو شما تا 120 سال هم در حد داماش هم نمیشید چه به پرسپولیس .شما که حرف از پول میزنی نکنه رحمتی مجانی بازی میکنه نکنه نکونام مفت بازی کرده یا حیدری و ... مفت بازی کردن ؟؟؟ اون موقع که کاسه گدایی فتح ا.. زاده جلو سردار دراز بود سردار خوب بود حالا که واقعیت و میگه شده بد!!!؟؟ به احترام سردار کل ایران خبر دار

    • بيطرف

      كل رقم قرارداد پرسپوليس كمتر نكونامه چرا بيربط حرف ميزنيد اگر پرسپوليس هم مثل قلعه مرغى تو همه جاى فدراسيون دست داشته باشه داور و ...وبخره اونوقت قهرمانى راحته اگر تعصب وغيرت داره استقلال رو نفروشه بره اصفهان و تبريز
      اونموقع كه شما وپاشازاده ها بچه بوديد سال ٦٣ تا ٦٨ همه ايران و استقلال حسرت بردن جام از دست سلطان رو داشتن بجاى سطحى نگاه كردن برين ركوردهاى تاريخ ايران رو ببينيد صد تا جام از اسيا ببريد يه بازيكن

    • سینا

      خب چرا متوجه افتخار آفرینیهای پاشازاده نیستین؟1-حداقل 60 بازی بایر لورکوزن رو از روی سکوها دیده2-گرانترین ترانسفر تاریخ فوتبال ایران بوده به قیمت 2 گونی سیب زمینی 3-تو بازی با استرالیا دو بار توپ خورد تو کلش

    • سیاوش

      منظورش از اسطوره همونه که موقع خداحافظیش پرسپولیسیها ورزشگاهو خالی کردن؟خودتونم اسطوره هاتونو قبول ندارین.بیچاره افسردگی گرفت رفت زمین بانک ملی خداحافظی کرد.یکم به خودتون بیاین.نکونام باید از کاپیتان شما تقدیر کنه؟اگه یه سر سوزن خودتون قبول داشتین که اسطوره دارین سپاهانیا برای مهدوی کیا دست نمیزدن.خودتون قبولشون ندارین بزور که نمیتونین به بقیه تحمیل کنین.

    • حسين

      حيف به تو بگن سردار مملكت داقون كردى پرسپوليس بابا برو نمى خاهيمت كارت سوختم برات زياده حالا شدى كارشناس فوتبال اگر متراژ زمين را گفتى كه بلاد نيستى مهدى جون خونت را براى همچى كساى كثيف نگن

      پاسخ ها

      • تراختور

        متاسفانه بعضیها شعورشون در حد حاج فتلشونه.کاریشون هم نمیشه کرد.

      • سینا

        ببین تو چیزی که بهنت مربوط نیست .....موقوف

    • نرپلنگ بختياري

      اي بابا مهدي جون حرفاي اين را جدي نگير
      مگه اين نگفته كه از سه بازي 12 امتياز ميخواهد . مگه اين نبود كه اسمهاي دست اندركاران فدراسيون فوتبال وسمت هايشان را نمي دانست ويكساعت با فردوسي پور جر وبحث داشتند فقط بخاطر ياد گرفتن اسمها .
      ديگه چه انتظاري از ايشون داريد تازه ميخاد يه جام خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي بزرگ بياره كه من يكي از ديگ هاي كوره پزي ذوب آهن اصفهان را به ايشان توصيه ميكنم كه بيايند وباهاش عكس بگيرند . ولش كنيد
      فقط محمد مايلي كهن را كم داره كه انشاالله بهش اضافه ميشه

      پاسخ ها

      • مهدی1373

        نظرتو تا همون قضیه 3بازی 12امتیاز خوندم ! بقیش مهم نیست ! استقلالیا همش همین جورین فتو شاپ ، تقلب ، حرف های بیخودی مثل اون گل مس سرچشمه که میگفتن ثانیه 7 زده به پرسپولیس ولی تو 90 نشون داد تایمر گذاشتن ثانیه 50و خورده ای بود

        بحث کردن با این جور استقلالیا که درصد زیادی از کلشون رو تشکیل میدن مسخرست

    • سجاد

      اسطوره به کسی میگن که تو بالاترین سطح فوتبال جهان بازی کرده باشه و برای تیم ملی کشورش کاری کرده باشه.(اکثر بازیکن های پرسپولیس)
      اسطوره به کسی میگن که بهترین بازیکن بوندس لیگا میشه با 16 پاس گل(مهدی مهدوی کیا)
      اسطوره به کسی میگن که وقتی گل خالی رو نمیزنه و میده به همبازیش میاد پاشو میبوسه (بوسه بازیکن هامبورگ بر پاهای مهدوی کیا)
      اسطوره به کسی میگن که شماره 8 و بازیکن فیکس بایرن مونیخ بوده(علی کریمی)
      اسطوره به کسی میگن که اکثر اس تق لالی ها هم اونو ستایش کردن(علی کریمی)
      اسطوره به کسی میگن که آقای گل جهانه(علی دایی)
      اسطوره به کسی میگن که AFC بهش لقب سلطان داده(سلطان علی پروین)
      اسطوره به کسی میگن که AFC بهش لقب جادوگر داده(علی کریمی)
      اسطوره به کسی میگن که اولین بازیکن آسیایی تاریخ لیگ برتر انگلیس بوده (کریم باقری)
      اسطوره یعنی ده ها بازیکن اسبق پرسپولیس که در اینجا نمیگنجه
      حالا اگه اس تق لالی ها فکر میکنند اسطوره دارند فقط چند نفر را با ذکر افتخاراتش نام ببرند.

      پاسخ ها

      • سیاوش

        پرویز مظلومی (سوبله چوبله)

      • شهرزاد

        آفرین داداش سجاد
        جوابت عالی و مستند بود

      • نیما

        خاطراتت تموم شد ....؟
        الان چی داری بگی؟
        غ.رضایی؟نوری؟کلاه کج؟نورمحمدی؟شیث ونصرتی؟نوروزی؟بنگر؟ دمتون گرم چه اسطوره هایی .....

    • بيطرف

      اين اس تق لال وستاره هاش وژنرال وخان و...همه رو كه جمع كنى اسطوره هاش واضافه كنى (به جز مرحوم ناصر حجازى كه اصلا مرامش فرق ميكرد) ضربدر ٦ به توان٦ شايد شايد شايد اگر خدا بخواهد بتونن برن تماشاى نيمه نهايى باشگاههاى اروپا همونجايى كه سرور استقلال على دايى گلزنى كرده اين يه دونه بسه برا همتون حالا سلطان و قهرمانى پنج سال پشت سر هم و قهرمانى بدون باخت و ٦تايى وعلى كريمى و كريم باقرى و........... بمونه براى ستاره ها وژنرال و اينده استقلال تا سال ١٥٠٠

    • اکسیژن

      ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــون
      زایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علي 30 ثانيه و 4 رو يادت نره

      • بدون نام

        مس سرچشمه ثانیه 7 آخه!!! خوب میزاشتی ی 5 دقیقه بازی کنی بعد آخه!!!
        4 بر هیچ از شاهین بوشهر آخه!!!! هردوی اینا هم که رفتن دسته 2...


        بچه ها ی سوال؟؟؟؟
        چرا تلویزیون بازیهای پرسپولی رو تو آسیا نشون نمیده؟؟؟
        آخی تو آسیا راهتون نمیدن؟
        الهیییییییییییییییییی

      • نادر

        وقتی میگن کیسه کشا بیسوادن همینه دیگه.6666666 بزرگتره یا 4؟

      • اکسیژن

        6>4

    • نیما

      دوستان عزیز .. اگه نگاه ملی باشه بله تو سال های گذشته پرسپولیس و استقلال بازیکن نامی زبادی داشتن اما مهم امروزه که میشه گفت اکثره این ستاره ها واقعا از استقلال هستن .جباری.رحتم.حیدری.منتظری.نکونام.مجیدی و .... پرسپولیس واقعا چند سالیه ستاره ای نداشته خدایی

    • علی

      سلام
      اسطوره تماشاگران پرسپولیس هستن!!!!!!!!
      رده بندی فیفااسطوره مشخص میکنه
      دیدیم بااسطورهاتون چه کردید؟
      سردارتان اسطوره مدیران است!!!!

    • بيطرف

      دوستان درسته بايد نگاه ملى داشت امروز كه ستون تيم ملى از استقلال و سپاهان و....ساخته شده جايگاه تيم ملى درحد لبنان ونوارغزه است اما سال ٩٦تا٢٠٠٠ كه با يوگوسلاوى و كرواسى قياس ميشد اساس تيم مايلى كهنى و استانكو وپرسپوليس بود نگاه ملى يعنى گلهاى تنها برد جام جهانى استيلى و مهدوى كيا
      نگاه ملى يعنى گل ٤٠مترى كريم به منتخب جهان
      نگاه ملى يعنى ذخيره بودن اس تق لال زمان اوج قدرت فوتبال ايران كه سهمتون فقط برخورد تصادفى و بى اختيار توپ با سر پاشازاده اسطوره معروف فوتبال اس تق لال بوده

      پاسخ ها

      • روزبه

        باید ملی نگاه کنیم...قبول دارم...نمونه اش همین تیمیست که به جام جهانی رفت....نمونه اش اینکه سه بار قهرمان جام ملتهای آسیا شدیم و باید دید در این سه دوره چه افرادی سرمربی تیم ملی بودند....اولین لژیونری که به آلمان رفت کی بود؟....یه جستجو کن ببین بهترین مربیای ایران در کدام تیم بودند؟...نگاه ملی تفکرات ملی میطلبد...تعصب بدترین نمونه جهل است و تعصب از حرفات میباره... فکر و اندیشه را بکار بگیر ، شاید برایت سخت باشد ولی لازم است....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج