اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۶۹۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جزییات پذیرش آزمون دکتری دانشگاه آزاد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود، گفت: تاریخ، محل و چگونگی مصاحبه رشته‌های مختلف این آزمون نیز از اول خردادماه به تدریج بر روی سایت www.azmoon.net قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود، گفت: تاریخ، محل و چگونگی مصاحبه رشته‌های مختلف این آزمون نیز از اول خردادماه به تدریج بر روی سایت www.azmoon.net قرار می‌گیرد.

ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری این دانشگاه از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه اعلام نتایج مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.com برای دریافت کارنامه اولیه اقدام کنند.

وی افزود: تاریخ، محل و چگونگی مصاحبه رشته‌های مختلف نیز از اول خردادماه به تدریج بر روی سایت www.azmoon.net قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند از زمان، محل و جزئیات مصاحبه خود مطلع شوند، لذا به پذیرفته‌شدگان این مرحله توصیه می‌شود در تاریخ معین به این سایت مراجعه کنند تا در موعد مقرر برای مصاحبه حاضر شوند.

مشاور ریاست دانشگاه در رابطه با ظرفیت پذیرش امسال خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۱۸۰۰ نفر در دوره با آزمون و ۴۰۰ نفر در دوره بدون آزمون پذیرش می‌شوند که حاکی از رشد ۲۲ درصدی نسبت به سال گذشته است.

وی در رابطه با نحوه ارزشیابی این دوره افزود: در آزمون دکتری تخصصی امسال ۷۵ درصد آزمون کتبی و ۲۵ درصد امتیاز برای مصاحبه در نظر گرفته شده است.

اقبالی در مورد زمان اعلام نتایج قطعی گفت:‌ زمان اعلام نتایج قطعی پذیرفته شدگان در نیمه دوم شهریور ماه امسال است که از طریق روابط عمومی مرکز آزمون در موعد مقرر اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی گفت: چنانچه داوطلبان در رابطه با این آزمون با سوال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند با ارسال ایمیل به آدرس porsesh@azmoon.net با کارشناسان مرکز آزمون ارتباط برقرار کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج