adexo3
۵۲۱۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کشتی دوباره دو وقت ۳ دقیقه ای شد

لالوویچ، رئیس جدید فیلا، امیدوار است با تغییر برخی از مقررات کشتی، جذابیت این رشته بیشتر شود. تغییرات مد نظر او، بخشی از تلاش گسترده برای جلوگیری از حذف کشتی از المپیک است

کشتی دوباره دو وقت 3 دقیقه ای شد

روزنامه تماشا: لالوویچ، رئیس جدید فیلا، امیدوار است با تغییر برخی از مقررات کشتی، جذابیت این رشته بیشتر شود. تغییرات مد نظر او، بخشی از تلاش گسترده برای جلوگیری از حذف کشتی از المپیک است

125 کشور به نناد لالوویچ رأی اعتماد دادند. انتخابات ریاست فدراسیون بین بین المللی کشتی صبح دیروز در مسکو برگزار شد و از بین 132 نماینده ای که در مجمع فوق العاده شرکت کرده بودند، فقط هفت نفر به او رأی منفی دادند. لالوویچ که هفتمین رئیس تاریخ فیلاست، قرار است تا سپتامبر 2014 این سمت را داشته باشد.

بعد از حذف کشتی از بازی های المپیک رافائل مارتینتی مجبور به استعفا شد چرا که اعضای مجمع به حضور او در ریاست فیلا رأی ندادند بعد از این اتفاق بود که سرپرستی این فدراسیون به لالوویچ داده شد. با این حال مارتینتی برای حضور دوباره در فیلا کاندیدا شده بود اما شب قبل از انتخابات کنار کشید.

فدراسیون کشتی ایران یکی از حامیان اصلی مارتینتی بودت و حتی حاضر شده بود برای اینکه انتخابات مشروعیت و رسمیتش را از دست بدهد، نماینده ای به مسکو اعزام نکند اما گفته می شود بعد از جلسه مشترکی که ایرانی ها با آمریکایی ها، روس ها و لالوویچ داشتند، از حمایت مارتینتی منصرف شدند و با وعده داشتن یک کرسی در فیلا و فدراسیون آسیا با لالوویچ به توافق رسیدند.

تغییرات برای جذاب شدن کشتی

دیروز علاوه بر انتخاب رئیس فیلا، قرار بود اعضا پیشنهاداتشان را برای ماندن کشتی در بازی های المپیک ارائه کنند. هیئت اجرایی فیلا پیش از این پیشنهاد کرده بود که کشتی از سه تایم دو دقیقه ای به دو تایم سه دقیقه ای تغییر پیدا کند که این موضوع تایید شد.

از دیگر تصمیمات این بود که مجموع امتیازات دو تایم هم برنده کشتی را معرفی می کند. لالوویچ، رئیس جدید فیلا تاکید کرده که این قوانین از فردا لازم الاجراست و مسابقات قهرمانی جهان 2013 بوداپست هم مطابق با این قوانین برگزار می شود.

طبق تصمیم اعضا از این پست خاک کردن دو امتیاز دارد بیرون رفتن حریف از تشک و پوئن - اخطار تنها یک امتیاز دارد.

ضربه فنی در کشتی آزاد وقتی اتفاق می افتد که امتیاز یک کشتی گیر به 10 برسد و در کشتی فرنگی هم این امتیاز هفت است. در کشتی آزاد، اولین تذکر کم کاری فاهی است. در اعلام اخطار دوم، کشتی گیران 30 ثانیه فرصت دارند امتیاز بگیرند. اگر این اتفاق نیفتد، کشتی گیر کم کار با از دست دادن یک امتیاز و گرفتن اخطار جریمه می شود.

در کشتی آزاد، اگر در پایان دو دقیقه از هر تایم کشتی گیران امتیازی نگیرند، داور به کشتی گیر کم کارتر اخطار می دهد که در این شرایط کشتی گیر کم کار 30 ثانیه فرصت دارد امتیاز بگیرد وگرنه یک امتیاز به حریفش داده می شود.

در کشتی فرنگی شرایط اخطار متفاوت از کشتی آزاد است. اولین تذکر شفاهی است. دومین تذکر این فرصت را به حریف می دهد که به انتخاب خودش کشتی را در خاک ادامه دهد یا در سرپا، سومین هشدار یک امتیاز برای حریف دارد. اگر کشتی گیری چهار اخطاره شود، مسابقه قطع می شود و حریفش با امتیاز ضربه فنی برنده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج