adexo3
۵۲۶۰۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

افشاگری رویانیان درباره تخلفات سپاهان

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: براي يک مربي و سه بازيکن با حسابي که انجام داده‌ام يک باشگاه صنعتي ۸.۵ ميليارد هزينه کرده است.

خبرگزاری فارس: محمد رويانيان در گفت‌وگو با بخش خبري ساعت ۲۰:۳۰ اظهار داشت: متأسفانه بايد اين را اعلام کنم که باشگاهي صنعتي ميلياردها تومان در اين فوتبال خرج مي‌کند و هيچکس نيست که در اين فوتبال به او تو بگويد.

وي افزود: من بايد عصباني باشم و اين حرف‌ها را بزنم که همه مردم بدانند يک باشگاه صنعتي در ايران وجود دارد که به حساب من يک مربي و سه بازيکن ۸.۵ ميليارد تومان براي آنها هزينه برداشته است تا به اين تيم اضافه شوند.

رويانيان ادامه داد: من نمي‌دانم اين پول از کدام جيب مي‌رود اما مسلماً اين پول شخصي نيست. ميلياردها تومان در حال خروج از بخش صنعتي کشور است و در فوتبال در حال هزينه شدن، که بايد بدانيم اين پول‌ها از کجا مي‌آيد.

وي خاطرنشان کرد: براي دو بازيکن من مي‌خواهند دو برابر پول دهند مثلاً با حساب من ۲ ميليارد تومان مي‌خواهند به هر نفر از بازيکنان من بدهند.

مديرعامل پرسپوليس خطاب به هواداران گفت: من از الآن به اين هواداران مي‌گويم اينطور پول خرج نمي‌کنم و اسم‌شان را به هواداران خواهم داد که با من در حال جفا کردن هستند. مطمئن باشيد اسم‌شان را اعلام مي‌کنم و مي‌گويم که کدام بازيکنان از من چقدر پول گرفتند و يا خواستند اما به پرسپوليس پشت کردند.

وي در پايان در خصوص شرط زنجاني براي باشگاه پرسپوليس نيز گفت: آقاي زنجاني همه چيز را پذيرفت که اين شرط‌ها نباشد و دايي در پرسپوليس کارش را دنبال کند. حالا دوست دارد ۳۰۰ سال برود و با دوستان مصاحبه کند، خوششان مي‌آيد اين کارها را انجام دهند، اما دايي تمام و کمال پرسپوليسي شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahdi

      کجا اسمی از سپاهان برد ایشون؟
      توهم زدید عایا؟
      خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج