adexo3
۵۳۱۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باقري: شرايط بازگشت کريمي را مهيا مي‌کنم

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تا بازگشت علي دايي از سفر تلاش مي‌کنم شرايط را براي حضور علي کريمي در پرسپوليس مهيا ‌کنم

خبرگزاری فارس: مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تا بازگشت علي دايي از سفر تلاش مي‌کنم شرايط را براي حضور علي کريمي در پرسپوليس مهيا ‌کنم.

کريم باقري با اشاره به حضورش به عنوان يکي از اعضاي کادر فني پرسپوليس در کنار علي دايي گفت: گفته‌اند که يکي از اعضاي کادر فني هستم اما نگفتند چه کار بايد بکنم و معلوم نيست وظيفه‌ام در بين اعضاي کادر فني چه خواهد بود. در اين ارتباط بايد با علي دايي و مديريت باشگاه صحبت کنم تا مشخص شود من و ساير اعضاي کادر فني چه وظيفه‌اي برعهده داريم.

باقري در خصوص اينکه آيا براي هدايت پرسپوليس روي نيمکت خواهد نشست گفت: معلوم نيست، همانطور که گفتم براي چگونه کار کردن در پرسپوليس بايد نشستي با علي دايي داشته باشم، بعد از آن تصميم گيري کنيم هر کس چه وظيفه‌اي را بر عهده دارد. علي دايي فعلا در مسافرت است و منتظر بازگشت او هستم.

اين مربي پرسپوليس با اشاره به اينکه کار در اين تيم بسيار سخت است و هواداران همواره انتظار دارند در هر مسابقه‌اي که به ميدان مي‌روند پيروز شود گفت: بله کار هميشه در پرسپوليس سخت است، هر مربي هم به پرسپوليس بيايد کار سختي را پيش رو دارد. نظارت در مورد عملکرد پرسپوليس بالا است و هواداران نتيجه مي‌خواهند.

وي در خصوص احتمال بازگشت علي کريمي به پرسپوليس آن هم در شرايطي که علي دايي به عنوان سرمربي اين تيم انتخاب شده گفت: من با خود علي کريمي در اين ارتباط صحبت کردم تا انشاالله به تيم بازگردد. تا بازگشت علي دايي هم از سفر تلاش مي‌کنم شرايط را براي تمديد قرارداد علي کريمي با پرسپوليس مهيا کنم.

اين پيشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به ديدار حساس تيم ملي مقابل قطر اظهار داشت: تمام علاقه مندان به تيم ملي دوست دارند تيم ملي مقابل قطر نتيجه بگيرد و بهترين عملکرد را از خود ارائه دهند و به بهترين شکل وارد زمين شوند. البته بازي سختي است اما انشاالله بهترين نتيجه را مي‌گيرند و تيم ملي سربلند به کشورمان باز خواهد گشت.

باقري در خصوص اينکه بسياري از اهالي فوتبال مسابقه تيم ملي مقابل قطر را بازي مرگ و زندگي مي‌نامند گفت: بله مسابقه برابر قطر بازي مرگ و زندگي است و مسابقه سختي را پيش رو داريم ضمن اينکه تيم ملي بايد در اين مسابقه نتيجه بگيرد و اگر نتيجه نگيرد کارش براي صعود به جام جهاني سخت مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج