adexo3
۵۳۲۹۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چراغ سبز مدیر برنامه های مربی بایرن برای جانشینی مورینیو

اگر رئال پیشنهاد دهد هاینکس می پذیرد

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ که پس از فینال جام حذفی آلمان از این تیم می رود تا جایش را به پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا بدهد پیشنهاد مربیگری رئال مادرید را می پذیرد. اگر رئالی ها برای آوردن او به جای ژوزه مورینیو پیشقدم شوند.

اگر رئال پیشنهاد دهد هاینکس می پذیرد

روزنامه تماشا: یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ که پس از فینال جام حذفی آلمان از این تیم می رود تا جایش را به پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا بدهد پیشنهاد مربیگری رئال مادرید را می پذیرد. اگر رئالی ها برای آوردن او به جای ژوزه مورینیو پیشقدم شوند.

این را مدیر برنامه های این مربی که یکشنبه با جام قهرمانی از لندن به مونیخ برگشت گفته. به گزارش خبرگزاری رویترز، هاینکس که در این ماه 68 ساله می شود و به خوبی به اسپانیایی مسلط است، بایرن را بعد از رساندن به قهرمانی بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا ترک می کند. او رئال مادرید را در سال 1998 به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسانده بود و سابقه کار در بیلبائو و تنریفه کزیف اسپانیا را نیز دارد.

انریکه ریس، مدیر برنامه های هاینکس به رادیوی اسپانیا گفته که ارائه پیشنهاد از سوی رئال مادرید به هاینکس یا کارلو آنچلوتی، سرمربی پاری سن ژرمن به فلورنتینو پرس، رئیس رئال مادرید ربط دارد: «تصمیم با فلورنتینو است. اگر فلورنتینو به ما زنگ بزند، ما پیشنهادش را قبول می کنیم. کسی که باید توافق کند هاینکس نیست بلکه فلورنتینو است.»

او این حرف ها را در حالی زد که هاینکس مدت ها پیش گفته بود در پایان فصل بازنشسته می شود و سران بایرن هم به همین دلیل با گواردیولا برای فصل آینده قرارداد بستند اما مدیر برنامه های هاینکس حرف های متفاوتی زد: «همین الان هاینکس فقط دارد از بوندس لیگا بازنشسته می شود.»

مورینیو در آستانه ترک رئال مادرید است و به احتمال زیاد بعد از بازی هفته آینده تیمش در آخرین روز لالیگا، راهی چلسی می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج