adexo3
۵۳۸۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هواداران نگران کسر امتیاز نباشند

اختلاف مالی پرسپولیس و وینگادا به کجا رسید

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از دیدار با وینگادا در امارات از حل و فصل اختلافات مالی با سرمربی پیشین پرسپولیس خبر داد. به گفته محمد رویانیان این مشکل حل شده و دیگر خطری تیم فوتبال این باشگاه برای کسر امتیاز را تهدید نمی کند.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از دیدار با وینگادا در امارات از حل و فصل اختلافات مالی با سرمربی پیشین پرسپولیس خبر داد. به گفته محمد رویانیان این مشکل حل شده و دیگر خطری تیم فوتبال این باشگاه برای کسر امتیاز را تهدید نمی کند.

محمد رویانیان ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیش از دیدار امروز با وینگادا در امارات با وی در چین در خصوص طلب مالی که از پرسپولیس دارد مذاکراتی داشتیم و اخیرا نیز با پرداخت بخشی از مطالبات او اقدامات لازم برای صدور حکم در فیفا را انجام دادیم.

وی افزود: یکی از اهداف سفر بنده به امارات حل و فصل نهایی مشکل باشگاه پرسپولیس با این مربی پرتغالی بود که امروز در دبی مذاکرات خوبی با هم داشتیم و اختلافات مالی حل و فصل شد. آقای وینگادا بعد از بازی ایران و قطر با ارسال نامه ای به کمیته حل اختلاف فیفا مراتب توافق خود با باشگاه پرسپولیس و حل و فصل نهایی این موضوع را اعلام خواهند کرد. بنابر این هواداران نگران کسر امتیاز و محرومیت های دیگر برای باشگاه پرسپولیس نباشند.

رویانیان درباره سایر برنامه های خود در سفر به امارات اظهار داشت: احتمال دارد در آستانه بازی مهم ایران و قطر دیداری با آقای کی روش داشته باشم و امشب مذاکرات اقتصادی برای جذب اسپانسر فصل آینده خواهیم داشت، در صورت توافق نهایی این موضوع را رسما اعلام خواهیم کرد ضمن اینکه قرار است در این سفر با برخی از ایرانیان مقیم دبی که در امارات فعالیت تجاری انجام می دهند مذاکراتی خواهیم داشت تا از این طریق برای پرسپولیس اقدام به درآمدزایی و فعالیت های اقتصادی کرده و گام های جدیدی در این زمینه برداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج