adexo3
۵۳۸۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نامه اعتراضی پرسپوليسی ها به كفاشيان

باشگاه پرسپوليس در نامه‌اي به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال و کفاشيان نسبت به عدم رسيدگي به پرونده هوار محمد اعتراض کرد.

باشگاه پرسپوليس در نامه‌اي به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال و کفاشيان نسبت به عدم رسيدگي به پرونده هوار محمد اعتراض کرد.

مصطفي شکري مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس عنوان کرد: پس از اينکه متوجه شديم به شکايت ما از هوار ملا محمد رسيدگي نشده امروز نامه تندي به فدراسيون فوتبال و کميته انضباطي با امضاي حبيب کاشاني ارسال کرديم.

وي ادامه داد: در اين نامه آورده‌ايم ۵ ماه است که از هوار شکايت کرده‌ايم اما اين موضوع در کميته انضباطي به صورت جدي بررسي نمي‌شود. سه بار جلسه تشکيل شده اما نه خبري از هوار بوده و نه نماينده تام‌الاختيار و قطعا تا اين زمان بايد رأي صادر مي‌شد.

شکري تاکيد کرد: هر دفعه کميته انضباطي براي ما يک دليل آورد. امروز نامه‌اي براي ما ارسال شده که در تاريخ ۴ مرداد وضعيت هوار محمد مجددا بررسي خواهد شد. واقعا مفهوم اين کار را نمي‌دانيم اما اگر مشکلي بابت صادر کردن رأي براي اين بازيکن خارجي که خلاف قانون عمل کرده داريد به مراجع قانوني و بزرگ‌تر اعتراض خودمان را رسما اعلام مي‌کنيم تا حق باشگاه پرسپوليس را بگيريم.

مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس در پايان در خصوص شکايت از عابديني گفت: از مديرعامل داماش گيلان شکايت کرده‌ايم چون هر کس حرف مي‌زند بايد مسئوليت حرف‌هايش را بپذيرد. در اين زمينه نيز کوتاه نخواهيم آمد.

منبع: ورزش۳

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

نامه اعتراضی پرسپوليسی ها به كفاشيان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج