adexo3
۵۴۵۱۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مورينيو به دنبال جذب کاواني، جووتيچ و هالک

طبق گزارش منتشره در روزنامه ديلي ميل، سرمربي پرتغالي ۱۳۰ميليون يورو براي خريد در بازار نقل و انتقالات تابستاني در اختيار دارد و هدفش تقويت خط حمله چلسي است.

سایت گل: طبق گزارش منتشره در روزنامه ديلي ميل، سرمربي پرتغالي ۱۳۰ميليون يورو براي خريد در بازار نقل و انتقالات تابستاني در اختيار دارد و هدفش تقويت خط حمله چلسي است.

طبق گزارش منتشره در ديلي ميل که در روزنامه آ.اس نيز بازتاب يافته، ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي باشگاه چلسي درنظر دارد تا به تقويت خط حمله اين تيم بپردازد و مبلغ ۱۳۰ ميليون يورويي که براي هزينه کردن در بازار نقل و انتقالات تابستاني در اختيارش قرار گرفته را براي تقويت خط حمله تيمش هزينه خواهد کرد و آن را براي خريد جووتيچ، هالک و کاواني خواهد پرداخت.

دراين گزارش به اين نکته اشاره شده که سران چلسي براي خريد کاواني از ناپولي، پيشنهادي بيش از ۶۰ ميليون يورويي را ارائه کرده اند. دراين ميان آئورليو د لائورنتيس ، رئيس باشگاه ناپولي هم در صحبت هايي برقراري تماس هايي ميان سران دو باشگاه را تائيد کرده و گفته:« سران چلسي به جذب کاواني ابراز تمايل کرده اند. فکر مي کنم که به زودي به من زنگ خواهند زد. من خوشحال مي شوم که او بماند ؛ ولي اگر در نهايت بخواهد برود هم سعي مي کنيم که جاي خالي او را به بهترين نحو ممکن پر کنيم.»

طبق اين گزارش، سران چلسي علاوه بر کاواني، براي جذب هالک هم آستين بالا زده اند و پيشنهادي ۴۰ ميليون يورويي را به زنيت ارائه کرده اند( اين درحالي است که سران اين باشگاه روسي، با پرداخت ۵۵ ميليون يورو به پورتو، او را به خدمت گرفته بودند.)

مورينيو علاوه بر اين دو بازيکن، استووان جووتيچ، گزينه مدنظر يوونتوس را هم زير ذره بين گرفته و انتقال او به استمفورد بريج هم مي تواند هزينه اي معادل ۳۰ ميليون يورو را روي دست سران چلسي بگذارد.

در صورتي که مورينيو در جذب يکي از اين سه بازيکن ناکام بماند، براي جذب ادين ژکو دست به کار مي شود؛ بازيکني که خريداري او کمي اقتصادي تر و منطقي تربه نظر مي رسد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج