adexo3
۵۴۵۹۸
۲۸ نظر
۵۰۰۶
۲۸ نظر
۵۰۰۶
پ

همه خریدهای پر حرف و حدیث قلعه نویی

باز هم شروع فصل نقل و انتقالات و خریدهای عجیب قلعه نویی

همه خریدهای پر حرف و حدیث قلعه نویی

روزنامه تماشا: باز هم شروع فصل نقل و انتقالات و خریدهای عجیب قلعه نویی. در حالی که همه منتظرند استقلال در شروع فصل نقل و انتقالات ستاره های لیگ را برای تقویت تیم خود جذب کند، آنها در اولین اقدام با محمد مهدی نظری، بازیکن فصل گذشته فجر و احمد جمشیدیان، بازیکن نیمکت نشین فصل گذشته سپاهان به توافق رسیده اند. نظری فصل گذشته در 27 بازی در لیگ و جام حذفی برای فجرسپاسی بازی کرد و فقط 9 گل زد، آماری که نمی تواند برای مهاجمی که قرار است در لیگ قهرمانان بازی کند آمار قابل توجهی باشد.

همه خریدهای پر حرف و حدیث قلعه نویی

جمشیدیان هم در بیشتر بازی های فصل گذشته روی نیمکت ذخیره های سپاهان بود و فقط ۳ گل برای تیمش زد اما این انتقال ها وقتی عجیب به نظر می رسد که عملکرد فصل گذشته آنها جلوی استقلال مورد بررسی قرار بگیرد. جمشیدیان در بازی سپاهان با استقلال در دور رفت لیگ برتر، یکی از مقصران شکست تیم اصفهانی بود. منتقدان او می گویند در صحنه ای که خسرو حیدری تنها گل استقلال را زد، جمشیدیان می توانست به توپ برسد اما ناگهان مکث کرد و اجازه داد خسرو به راحتی با دروازه بان سپاهان تک به تک شود.

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم جمشیدیان پنالتی اش را به وسط دروازه زد تا صعود سپاهان به فینال به تاخیر بیفتد. نظری هم در بازی با استقلال که با برتری ۵- صفر آبی ها همراه شد در موقعیت تک به تک توپ را به دست مهدی رحمتی کوبید.

همه خریدهای پر حرف و حدیث قلعه نویی

این اولین باری نیست که بازیکنانی که فصل قبل جلوی تیم های قلعه نویی اشتباهات فاحش می کنند فصل بعد را در تیمی که او سرمربی آن است بازی می کنند. بازیکنانی که اغلب تنها یک فصل در تیم های قلعه نویی بازی می کنند و بعد از آن مجبور می شوند آن تیم را ترک کنند تا دقایق بیشتری بازی به آنها برسد.

رامین محرم نژاد

یکی از اولین خریدهای جنجالی امیر قلعه نویی در لیگ برتر، جذب رامین محرم نژاد بوده است. محرم نژاد در لیگ چهارم در شموشک نوشهر بازی می کرد. در بازی استقلال - شموشک درحالی که شاگردان قلعه نویی در آخرین دقایق از باز کردن دروازه حریف نه چندان قدرتمندشان عاجز مانده بودند، او با یک پاس به عقب اشتباه و فراموش نشدنی، سیاوش اکبرپور و رضا عنایتی را در حالت دو به تک با دروازه بان شموشک تنها گذاشت. حاصل این اتفاق به دست آوردن سه امتیاز بسیار حیاتی برای استقلال بود که در کورس قهرمانی قرار داشت. اتفاق عجیب تر اما در تابستان آن سال رخ داد؛ جایی که قلعه نویی محرم نژاد را برای استقلال خرید و در تمام طول سال حتی یک دقیقه هم به او بازی نداد.


ابراهیم تقی پور

در لیگ هفتم استقلال بدترین روزهای خود را سپری می کرد. آنها در لیگ برتر سیزدهم شده بودند و تنها امیدشان به قلعه نویی تازه وارد بود تا برای آنها جام حذفی بیاورد اما در بازی برگشت فینال جام حذفی برابر پگاه ابراهیم تقی پور در قلاب دفاع پگاه گیلان اشتباهات فاحشی کرد و زمینه ساز پیروزی 3- صفر آبی ها شد. او در لیگ هشتم به استقلال آمد و خیلی فرصت بازی کردن پیدا نکرد و در پایان فصل هم مجبور شد این تیم را ترک کند.


میثم بائو

دو فصل پیش و زمانی که قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی بود، میثم بائو که در آن زمان در شهرداری تبریز بازی می کرد در دیدار قبل از بازی با تراکتورسازی ۳ اخطاره شد و بازی را از دست داد. اصغر مدیرروستا سرمربی وقت شهرداری مصاحبه کرد و گفت که بائو عمدا خودش را ۳ اخطاره کرده تا جلوی تیم قلعه نویی بازی نکند. فصل گذشته بائو همراه قلعه نویی به استقلال آمد تا این شائبه بیش از پیش تقویت شود. او روز جمعه اعلام کرد که از استقلال می رود.


حسن اشجاری

اشجاری در نیم فصل اول فصل گذشته در سپاهان حضور داشت. مانند جمشیدیان، اشجاری هم یکی از مقصران گل خسرو حیدری نامیده شد. او دفاع چپ سپاهان بود اما در لحظه گل، دور از منطقه ماموریتش ایستاده بود. اشجاری در نیم فصل دوم به استقلال آمد، در بیشتر بازی ها روی نیمکت ذخیره ها نشست و چند روز پیش با ملوان قرارداد امضا کرد.


ابراهیم توره

توره در لیگ هشتم در پرسپولیس بازی می کرد. او در بازی قبل از دربی در اعتراض به داوری توپ را به زمین کوبید و از داور بازی کارت زرد گرفت، کارتی که باعث شد سه اخطاره بشود و بازی با استقلال را از دست بدهد. او درست فصل بعد به سپاهانی رفت که امیر قلعه نویی سرمربی آن بود و ۲ سال در آنجا حضور داشت. البته او عملکرد خوبی در این تیم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام

      خداوند خیرتون نده که بخاطر فکر پلید خوتون به همه تهمت می زنید. شما چشم دیدن موفقیت دیگران رو ندارید. در آسیا برا لوث کردن موفقیت تیم قلعه نویی چه نقشه و حیله ای دارید!!!

      پاسخ ها

      • خاوری

        مگر اینکه آدم کور باشه و چشمش رو به این اسناد ببنده

      • بدون نام

        خب مطلب رو بخون و بفهم! بفهم!!!

    • امير

      با اين همه تفاصيل باز هم استقلالي ها مي گويند، تباني،وخريدن بازيكن وجود ندارد و انكار ميكنند...
      متاسفم براي اينچنين فوتبال كثيف و ناجوانمردانه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست من از قدیم گفتند:
        داور،دوپینگ،تبانی
        کیسه تو قهرمانی

    • حمید

      دیگه تخیلتون کار نمیکنه چیزی اضافه کنید ؟ واقعا خودتون خندتون نمیگیره این دلایل مسخره رو میگید !!!

      پاسخ ها

      • استقلالي

        dar asya ham harfi braye goftan darid?

      • ماندانا

        دوست محترم کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد.ولی کسی که مثل شما خودش رو بخواب زده هرگز نمیشه بیدار کرد.این همه سند و مدرک باز هم میگی تخیل؟

      • بدون نام

        بعضیها مثل حاجی لک لک سرشون رو کردن زیر برف.

      • بدون نام

        اگر حرف خنده داری هم باشه حمایت ابلهانه بعضیها از این تیمه

    • نوید آبی

      در رابطه با دخترا میگن دختر خوب دختریه که هنوز لو نرفته ...در مورد فوتبالی ها هم همینطوره بدون شک این امیر خان سر زبون ها افتاده در حالی که کسی از افراد پشت پرده خبر نداره.........نمونش تهمت قضیه دوپینگ استقلالی ها بود که همش میگفتن تا اینکه فتل تهدید کرد که اسم دوپینگی های پرسپولیس رو رو میکنه و بعد از اون رویانیان تو مصاحبه اش گفت فتل شوخی هم سرش نمیشه....واقعا این تغییر موضع از رویانیان تا این حد چه چیز رو ثابت میکنه؟؟؟
      من تو بازی برگشت با سپاهان دیدم که حمودی هم یک تک به تک مسلم رو به گردان پاس داد ولی الان تو راه سپاهانه یعنی اونم با کرانچار تبانی کرده؟؟واقعا برای اذهان مسموم برخی ها متاسفم

      پاسخ ها

      • تراختور

        داستانهایی رو که میگی خودتم باور میکنی؟عجیبه که لین حرفها رو فقط تو روزنامه اختصاصی برای تو چاپ کردن.قبول کن تیمتون تیم کثیفیه

      • فرشاد

        آخه دوست گل آبی من!!چقدر توهم داری تو؟پاشو پاشو صبح شد مدرست دیر میشه.

    • مجتبي رزمي

      با سلام
      حالا اگر تيم تبريزي بود تباني بود چون استقلال دوردانه پايتخت هست تباني نيست تا كي اين تبعيض ها در فوتبال ما حاكم خواهد شد؟ خوب هست در كشور اسلامي زندگي مي كنيم اگر مسلمان نبوديم چه كارها كه نمي كرديم تا قهرمان شويم! در ضمن آقاي تركي يادمان نرود!

      پاسخ ها

      • تراختور

        دقیقا.از زمان شاه استقلال تیم محبوب حکومت بود.

      • علی سپاهان

        تو بازی رفت امسال تو تبریز دو تا پنالتی واسه استقلال نگرفتن برید کلاتونو بندازین هوا....بهار شما هم دومی نداره سال دیگه میرین دسته دو...

      • بدون نام

        این دروغ میگه علی سپاهانیه.این همون علی استقلالی بیسواده.

      • قاسم تراختورچی

        اقای علی سپاهان.شماحرف نزن که پیروزیاتون درجام حذفی به خاطر تراختوره
        یادتون نره چه طورسرپرستتون التماس می کردکه مابیایم ازشماحمایت کنیم

    • بینام

      بابا رفت تو 8تای اسیا با اونام تبانی کرد منطق داشته باشین

    • سپاهان

      به این لیست فرشید طالبی،مهدی نوری،محسن ایران نژاد و....اضافه کنید.از طرفی ترکی،قهرمانی،جک تریدی،کمیته داوران،سازمان لیگ و.....متاسفانه استقلال همیشه تیمی بوده که به زد و بند پشت پرده معروف بوده و هست.

    • نوید آبی

      آقای سپاهان وتراختور و فرشاد شماها هم حسودید هم عاجز از دیدن موفقیت سرورتون...حالا که قبول نمی کنید تیمای خودتونم تو این برنامه ها نقش دارن بهتون بگم که دزد نگرفته پادشاهه میتونیم میخریم به هیچکس ربطی نداره

      پاسخ ها

      • فرشاد

        ببین دوست گل آبی!! عاجز و ناتوان کسی که حرف حق رو بشنوه و قدرت فهم اون رو نداشته باشه.حسود کسیه که نتونه از راه درست موفق بشه و بدنبال موفقیت از روش نادرست و کثیف باشه.

    • سپاهان

      به این لیست فرشید طالبی،مهدی نوری،محسن ایران نژاد و....اضافه کنید.از طرفی ترکی،قهرمانی،جک تریدی،کمیته داوران،سازمان لیگ و.....متاسفانه استقلال همیشه تیمی بوده که به زد و بند پشت پرده معروف بوده و هست.

    • amir

      الکی ... نزنین تبانی میکنه تمام .برین هوادرش باشید شمام تبانی کنن .اس تق لول بدم میاد زیادددددد

    • آتابی

      فقط هوادارای این دو تا تیم اس اس و پس پس میتونن با این پر رویی در مورد تبانی تیم شون صحبت کنند چون میدونن نه کمیته انضباتی نه فدراسیون باهاشون برخورد نمیکنند.

      پاسخ ها

      • تراختور

        ورود شما رو هم به جرگه بیسوادان شناسایی شده که تماما کیسه کش بودن تبریک میگم.دوباره بگو«انضباتی!!!!!»نه دوباره بگو!!!خب حرف نزنی کسی نمیگه خدای نکرده لالی

    • تراختوری

      به اینا که نمی گن تبانی!!!!!تبانی ازنظر فدراسیون فیلم برداری نکردن است!!!!!!!!!!!!

    • آذربایجانلی

      داداش پمیشه تو تیمهای پرس پولیس و استقلال حرفای پشترده ای وجود داره.دیگه این استقلالم شورشو دراورده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج