adexo3
۵۴۶۷۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گزارش سايت فيفا از مسعود شجاعي

سايت بين‌المللي فوتبال - فيفا - سالروز تولد بازيکن شماره ۷ تيم ملي ايران را تبريک گفت و گزارشي در مورد وي منتشر کرد.

ورزش سه: سايت بين‌المللي فوتبال - فيفا - سالروز تولد بازيکن شماره ۷ تيم ملي ايران را تبريک گفت و گزارشي در مورد وي منتشر کرد.

سايت فيفا ضمن تبريک سالروز تولد مسعود شجاعي، در مطلبي به وضعيت اين بازيکن ايراني اشاره کرد و نوشت: " مسعود شجاعي مي‌تواند با افتخار به عملکرد خود در سومين جام جهاني که ايران در آن حضور داشت(۲۰۰۶ آلمان)، نگاه کند. تورنمنتي که به او اين شانس را داد بعد از آن هميشه در ترکيب ۱۱ نفره اصلي تيم ملي ايران قرار بگيرد.

اين هافبک تهاجمي، در جام ملت‌هاي ۲۰۱۱ قطر نيز با پيراهن تيم ملي ايران حضور پيدا کرد و اکنون با تيم ملي ايران به شدت درگير رقابتهاي مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل است.

شجاعي فوتبال حرفه‌اي خود را با باشگاه صنعت نفت آبادان آغاز کرد، يک سال بعد به سايپا پيوست و پس از آن راهي تيم الشارجه امارات شد. شجاعي در ادامه به تيم فوتبال اوساسونا اسپانيا پيوست و موفق شد در ۵ فصل گذشته يکي از بازيکنان ثابت اين تيم باشد."

در اين روز واگنر لاو بازيکن برزيلي تيم زسکا مسکو امروز ۲۹ ساله شد. توماس سورنسن يکي از برترين دروازه‌بان‌هاي تاريخ دانمارک است، تولد ۳۷ سالگي‌اش را جشن مي‌گيرد. هاجيم هوسوگاي بازيکن تيم ژاپن به سن ۲۷ سالگي رسيد. محمد صلاح بازيکن ۲۱ ساله تيم مصر، ريچارد کينگسون بازيکن ۳۵ ساله پيشين تيم ملي غنا و کارلا رويتر ۲۹ ساله که يکي از اعضاي تيم ملي بانوان استراليا است، ديگر بازيکناني است که امروز جشن تولدشان برگزار مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از بازيش خوشم نمياد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج