adexo3
۵۷۵۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اولین طلای کاروان ایران در اینچئون

وحید شهبازی پس از کسب نخستین مدال طلای کاروان ایران در بازیهای داخل سالن آسیا گفت: خوشحالم اولین مدال طلای ورزشی‌ام و کاروان ایران را به دست آوردم. این مدال برایم بسیار خوش‌یمن است.

ایسنا: وحید شهبازی پس از کسب نخستین مدال طلای کاروان ایران در بازیهای داخل سالن آسیا گفت: خوشحالم اولین مدال طلای ورزشی‌ام و کاروان ایران را به دست آوردم. این مدال برایم بسیار خوش‌یمن است.

ملی‌پوش موی تای اظهار کرد: از همه هموطنانم تشکر می‌کنم که برایم دعا کردند تا این مدال را به نام خودم ثبت کنم. سطح مسابقات بسیار خوب بود، حریفم هم بسیار قوی و تکنیکی بود. خوشحالم که این بازی را بردم.

وی در رابطه با اینکه در این مسابقات روحیه بسیار بالایی داشتید و حریف را تحت تاثیر قرار می‌دادید، یادآور شد: وقتی در بازی سرحال باشی و خوب تمرین کرده باشی، روحیه بالایی داری. در این صورت روحیه حریف پایین می‌آید و داوران هم با دقت بیشتری قضاوت می‌کنند.

وی با بیان اینکه از کسب مدال بسیار خوشحالم، خاطرنشان کرد: خوشحالم که مدال طلای من روحیه کاروان ایران را در بازی‌های داخل سالن بالا می‌برد. این مسابقات با سطح کیفی خوبی انجام شد. همه تیم‌ها از بازیکنان خوبشان استفاده کردند تا در این رویداد مدال بگیرند. من مدالم را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم، چون خیلی کمکم کردند.

شهبازی با بیان اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام، ادامه داد: از دو هفته قبل از آغاز سال جدید تمریناتم را شروع کردم. از ۴۰ روز قبل از مسابقات هم در اردو بودم. من از روز اول خودم را روی سکوی قهرمانی می‌دیدم چون توانش را داشتم.

وحید شهبازی، ملی‌پوش موی تای دو مدال برنز در رقابت‌های جهانی ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ را در کارنامه‌اش دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج