adexo3
۵۸۵۵۹
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش استقلال به انتقادهای جدید جباری

مدیر روابط عمومی استقلال ضمن دفاع از عملکرد علی فتح‌الله زاده می‌گوید فتح‌الله زاده هیچوقت مدعی نشده که در استقلال مشکلی وجود ندارد.

ایسنا: مدیر روابط عمومی استقلال ضمن دفاع از عملکرد علی فتح‌الله زاده می‌گوید فتح‌الله زاده هیچوقت مدعی نشده که در استقلال مشکلی وجود ندارد.

محمد سررشته داری طی صحبت‌هایی به دفاع از عملکرد علی فتح‌الله زاده پرداخت و گفت: صحبت‌هایی که می‌خواهم بکنم به هیچ وجه به خاطر اظهارات مجتبی جباری نیست بلکه پاسخی است به اظهاراتی که در این مدت از افراد مختلفی شنیده شده ولی اشتباه ست. روی حرف من با کسانی است که مسائل را جور دیگری متوجه شده‌اند.

او در ادامه افزود: اول اینکه شوالیه خریدنی نیست. شوالیه یک نشان بین المللی است هماهنطور که آقای فتح‌الله زاده قبلا گفته‌اند، تنها باید مبلغ کمی را به عنوان ورودی برای بررسی کارنامه پرداخت کرد. از سویی دو شخص بزرگ دیگر مملکت هم موفق به کسب این نشان شده‌اند. دلیل کسب این عنوان توسط فتح‌الله زاده توفیقات او در فوتبال است. او دو قهرمانی لیگ، چهار قهرمانی جام حذفی، نایب قهرمانی آسیا، سومی آسیا و مواردی دیگر را بدست اورده است. در واقع منهای یکسال، او در همه سال‌های مدیریتش حداقل یک جام را کسب کرده و این یک رکود است. منتها طبق معمول در تاریخ مملکت ما، کسانی که بزرگ می‌شوند دشمنان زیادی دارند. از قدیم گفته‌اند میزان موفقیت را از تعداد دشمنانت بفهم. متاسفانه عده‌ای بجای اینکه افراد را بخاطر موفقیت‌هایشان بالا ببرند، دوست دارند مثل تیمور لنگ، از زانو پاهای دیگران را ببرند تا خودشان بلند شوند.

مدیر روابط عمومی استقلال در ادامه و در توضیح صحبت‌هایش ادامه داد: فتح‌الله زاده عاشق استقلال است و جدا از اینکه از جیب خودش برای استقلال خرج کرده و می‌کند، از استقلال حقوقی هم دریافت نمی‌کند. او اندک پولی که برای بررسی کارنامه‌اش پرداخت کرده را هم از جیب خودش داده و هیچ هزینه‌ای از خودش را به گردن باشگاه استقلال نینداخته است. اما متاسفانه عده‌ای برای اینکه او را بزنند می‌گویند او عاشق مدیریت کردن در استقلال است.

سررشته‌داری در ادامه با اشاره به مشکلات مالی استقلال بیان کرد: مشکلات مالی استقلال و پرسپولیس بر همه واضح و آشکار است و نیاز به واکاوی ندارد چراکه این دو تیم ردیف بودجه ندارند. از سویی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان حق پخش تلویزیونی، آگهی‌های ثانیه‌ای یک میلیونی و اس ام اس هواداران متعلق به این دو تیم است که به آنها داده نمی‌شود و البته که این مشکل یک مشکل ساختاری است. تیم‌های صنعتی از این مشکلات و دغدغه‌ها ندارند و برای آنها این مسائل مفهومی ندارد. با همه‌ی اینها از همین استقلال استعداد‌های زیادی شکوفا شده است. طی سه سال اخیر یک نایب قهرمانی، دو قهرمانی و رسیدن بین جمع هشت تیم برتر آسیایی از موفقیت فتح‌الله زاده حکایت دارد.

او در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از چمن کمپ ناصر حجازی، بیان گفت: همه می‌دانند که استادیوم آزادی یک استادیوم ملی است و با وجود هزینه‌های زیادی که در آن می‌شود، اجازه‌ی دو بازی پیاپی در آن داده نمی‌شود. این درحالیست که چمن کمپ استقلال آنقدر خوب است که هرروز بر روی آن تمرین برگزار می‌شود و تنها برای حفظ چمن در دو ماه پایانی جای دیگری را در نظر گرفتیم. نکته‌ی دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که این کمپ را فتح‌الله زاده برای استقلال ساخته و در حال حاضر ۱۵۰ میلیارد تومان برای استقلال ارزش افزوده دارد.

مدیر روابط عمومی استقلال در ادامه افزود: درباره‌ی وضعیت جوان‌های استقلال هم باید بگویم، خود آقای فتح‌الله زاده هیچوقت نگفته‌اند که در استقلال مشکل نداریم. ایشان هزینه‌ها را مدیریت می‌کند و با وجود وضعیت نچندان مناسب مالی باشگاه و وجود این همه مشکل، از تیم آکادمی استقلال چهل نفر به تیم‌های ملی راه پیدا کردند. از همین آکادمی در گذشته، جباری، نکونام، قربانی، صادقی، طالبلو، محبوب مجاز، عابدینی، آندرانیک تیموریان و خیلی‌های دیگر وارد فوتبال ایران شده‌اند.

سررشته‌داری در پایان اظهار کرد: بازهم تاکید می‌کنم که صحبت‌های من پاسخ‌گویی به جباری نیست بلکه تنویر افکار عمومی برای اتهامات و صحبت‌هایی است که برخی در مدت اخیر به انواع مختلف مطرح کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید تبریز

      آخه ... ردیف بودجه هم میخواین 200 میلیارد گرفتین حرومتون باشه من که راضی نیستم از بیتالمال به اینا داده بشه فوتبال هم برام انقدرها ارزش نداره که شبا گشنه بخوابن مردمم.

      پاسخ ها

      • اميرح

        اول اينكه از اين به بعد هروقت درباره استقلال ميخواي حرف بزني مودبانه صحبت كن. اين تيم با اين ابهت حرمت داره. اخطار اول و آخر
        دوم اينكه: خوبه اول اين رو به مديرعامل قشنگه تيمتون هم بگي كه از همين بيت الحال (!!!) داره استفاده ميكنه

      • بدون نام

        جناب امیر ح!.دوباره افاضه کردی؟

    • حسين طهراني

      جباري بي غيرت.....

      پاسخ ها

      • اميرح

        داداش گلم ديگه قرا نشد هر بازيكني كه از تيممون رفت برچسب بي غيرتي بهش بزنيم.
        رفتن جباري از استقلال هم براي خودش خوبه هم براي تيم. تا سال ديگه هردو بهم برسن و بيشتر به هم احترام بذارن
        هميـــــــشه "تيم" براي ما مهم بوده و هست نه نفرات. چه بازيكن چه مربي چه مديرعامل. هركس هم اومد و رفت خوش اومد.

    • بدون نام

      آقای جباری اگر پول میلیاردی از باشگاه میگرفتی باز هم اشک تمساح راه می انداختی و از مشکلات میگفتی؟؟؟بسه شرم کن

    • بدون نام

      آره دقیقا مشخص بود منظور شما جباری نیست. شما همیشه فن بیانت انقدر قوی و گنگه که هیچکس نمیتونه طرف صحبت شمارو بفهمه

    • نادر

      1)خود فتح الله زاده گفت پول داده و نشان شوالیه رو خریده
      2)خوبه قبلا عادل دستتون رو رو کرده.نشان شوالیه که به شهرام ناظری داده شده نشان رسمی از طرف دولت فرانسه بوده و این نشان تقلبی که جناب شوالیه شما گرفته رو یه شرکت بلژیکی که تو ایران هم شعبه داره در ازای 5/000 یورو به تمام مدیران در سراسر آسیا و آفریقا پیشنهاد میکنه و میفروشه
      3)درسته فتح الله زاده حقوق نمیگیره.چون خودش در برنامه 90 اعلام کرد از حق اسپانسر 20% به عنوان پورسانت به مدیرعامل میرسه.با توجه به اینکه اسپانسر فصل قبل استقلال یعنی شرکت صدرا(که این رو هم از صدقه سر رویانیان دارن)6 میلیارد پرداخت کرده سهم جناب شوالیه میشه 1/2 میلیارد تومان.
      4)جناب مدیر روابط عمومی که به تمام نکات گفته شده توسط جباری جواب دادند چرا در مورد مدرک تحصیلی جناب شوالیه چیزی نمیگن؟در حالی که چند سالیه تمام اعوان و انصار استقلال مجبورن به ایشون بگن دکتر،ایشون هنوز نتونستند مدرک دکتراشون رو از دانشگاه باکو (که اتفاقا توسط وزارت علوم غیر معتبر اعلام شده)دریافت کنند.

      پاسخ ها

      • سینا

        احسنت

      • ناشناس

        استقلال سرور سرور سرور

    • hayat

      خيلي خوشحالم كه ميبينم اينقدر از تيم خودتان نااميد شدين كه اينقدر ميرين اخبار تيم قهرمان رو دنبال مي كنين كاش يه سري هم به واردات خودروي پرسپوليس مي زدين كه با زد وبند و دوز و كلك بيت المال رو به يه سري بازيكن دادن و آخرش هم تو همه جا باختين حالا هرچي ميخواي برو تحقيق كن حق داري مشخصه كه خيلي ......

    • خلیل انصاری

      جباری فقط دنبال پول هست و بس این همه سال مصدوم بود استقلال به دادش رسید حالا اینقدر پرو شده که پشت به استقلال میکنه و به خاطر پول هر چه از دهن گندش در اومد میگه امیدوارم بدبخت بشی و دوباره مصدوم و از فوتبال کنار بری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج