adexo3
۵۸۹۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میناوند:

کامبوزیا می‌خواهد خودش را مطرح کند

هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی با انتقاد از کامبوزیا گفت: چرا اجازه می‌دهند افرادی وارد پرسپولیس شوند که آرامش را از این تیم بگیرند؟

ایسنا: هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی با انتقاد از کامبوزیا گفت: چرا اجازه می‌دهند افرادی وارد پرسپولیس شوند که آرامش را از این تیم بگیرند؟

مهرداد میناوند درباره ارزیابی خود از شرایط کنونی پرسپولیس پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر اظهار کرد: امیدوارم امسال پرسپولیس در آرامش کامل و به دور از حاشیه کارش را آغاز کند. در سال‌های اخیر یک سری مسائل برای پرسپولیس حاشیه به وجود آورد که باعث شد این تیم دچار مشکلاتی شود اما امیدوارم امسال این‌گونه نباشد.

وی ادامه داد: با این وجود همه می‌دانند که امسال هم بحث‌های مدیریتی پیش از آغاز فصل، تیم را دچار مشکل کرده و تمرکز بازیکنان و به‌ویژه کادر فنی را بر هم زده است. نمی‌دانم در حالی که مدت زیادی تا پایان کار این دولت باقی نمانده، چه الزامی است که حتما تغییرات مدیریتی در پرسپولیس انجام شود. این‌که قرار است تغییراتی انجام شود یک بحث است اما این‌که بعضی‌ها به راحتی به خودشان اجازه می‌دهند سرمربی و تیم پرسپولیس را دچار حاشیه کنند موضوع دیگری است.

بازیکن دهه ۷۰ پرسپولیس و تیم ملی با اشاره به مصاحبه‌های کامبوزیا گفت: من متاسفم که کار فوتبالمان به جایی رسیده که فردی که یک روز هم در فوتبال نبوده علیه علی دایی که سرمایه فوتبال ایران و آسیاست مصاحبه می‌کند و الفاظی به کار می‌برد که جز تاسف چیزی برای ما باقی نمی‌ماند. این آقا را آورده بودند که عضو هیات مدیره شود و بعد هم مدیرعامل. اما هنوز چیزی نشده و در جلسه‌ی اول شرکت نکرده شروع کرد به مصاحبه علیه باشگاه و از آن به بعد پشت سر هم با مصاحبه‌های خود تیم را دچار مشکل کرد. این ماحصل ورود افراد غیرفوتبالی به فوتبال است.

میناوند ادامه داد: ایشان عنوان کرده که مربیان و بازیکنان در مسائل مدیریتی نباید دخالت کنند اما مربی تیم که پاسخگوی میلیون‌ها هوادار است چطور می‌تواند از تغییرات مدیریتی به راحتی بگذرد؟ او باید خودش را جای دایی بگذارد و حق بدهد که حضور سه مدیرعامل در دو ماه منطقی نیست و در این صورت آرامشی برای باشگاه باقی نمی‌ماند. مردم ایشان را نمی‌شناسند و پس‌فردا اگر تیم نتیجه بگیرد یا نگیرد همه سراغ مربی و بازیکنان می‌روند.

هافبک سابق پرسپولیس و اشتورم‌گراتس اتریش در ادامه‌ی انتقاد از کامبوزیا گفت: باعث تاسف است که این فرد می‌گوید دایی را نمی‌شناسد. آیا او می‌خواهد با این حرف‌ها دایی را به حرف بیاورد یا می‌خواهد قدرت و شهامت خودش را به رخ بکشد؟ بهتر است ایشان به شطرنج بازگردد. باور کنید من برای احسان قائم‌مقامی و امثال او که اسطوره شطرنج ایران هستند احترام قائلم اما این فرد را اصلا نمی‌شناسم. چرا اجازه می‌دهند فردی بیاید که با کارهایش آرامش پرسپولیس را بر هم بزند؟ فوتبال ما به کجا رسیده که ستاره‌های آن خانه‌نشین هستند و چنین افرادی می‌خواهند وارد فوتبال شوند؟ هرچند که این بار هواداران و پیشکسوتان اجازه ندادند اتفاق بدی بیفتد.

وی ادامه داد: من از دایی خواهش می‌کنم که جواب این افراد را ندهد. این فرد به اندازه‌ی کافی با قرار دادن نامش کنار علی دایی خود را مطرح کرده است. واقعا برای فوتبالمان تاسف می‌خورم. امروز یک فرد غیرفوتبالی علیه دایی مصاحبه می‌کند و فردا هم افراد دیگری به خود اجازه می‌دهند که علیه پیشکسوتان صحبت کنند. باید جلوی این جریان‌ها ایستاد. آقای کامبوزیا! شما در حدی نیستی که راجع به پرسپولیس و دایی صحبت کنی. شما نمی‌توانی آرامش را از این تیم بگیری. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و آن‌قدر بزرگ است که با صحبت‌های افرادی مثل شما اتفاقی برایش نمی‌افتد.

مهرداد میناوند در ادامه‌ی گفت‌وگویش با ایسنا درباره‌ی وضعیت خود نیز گفت: اتفاقاتی افتاد که من در سن ۲۸ سالگی از فوتبال خداحافظی کردم؛ در حالی که بیش از ۷۰ بازی ملی داشتم، ۵ جام قهرمانی در اتریش به دست آورده بودم و ۲۹ بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته بودم. می‌ توانستم چندین سال دیگر در سطح اول فوتبال ایران بازی کنم. البته تا حدود زیادی خودم را مقصر می‌دانم. با این حال الان حضور در کلاس‌های مربیگری را شروع کرده‌ام و در یک کلاس مدرک B در اهواز حاضر شده‌ام. انگیزه‌ی زیادی دارم و امیدوارم بستری فراهم شود که بتوانم در مربیگری هم حرفی برای گفتن داشته باشم. البته در این فوتبال اگر سابقه‌ی زیادی هم داشته باشی پیدا کردن تیم سخت است و باید لابی‌هایی داشته باشی که من هیچ‌وقت اهلش نبوده و نیستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج