adexo3
۵۹۲۸۶
۱۱ نظر
۵۰۰۹
۱۱ نظر
۵۰۰۹
پ

سه خرید گمنام ولی آینده دار دایی

يونس شاكري، محمد عباس‌زاده و مهرداد كفشگري بازيكناني هستند كه كمتر هواداري از اردوگاه سرخ آنها را مي‌شناسد و اين روزها خيلي‌ها دوست دارند تا اطلاعات بيشتري از اين سه بازيكن داشته باشيم. در روزهاي آينده سراغ بازيكنان باتجربه پرسپوليس هم خواهيم رفت.

سه خرید گمنام ولی آینده دار دایی

روزنامه هفت صبح: سه خريد علي دايي را كه در ميان هواداران غريبه هستند، بهتر بشناسيد.

روز گذشته مروري بر كارنامه خريدهاي جوان پرسپوليس كه به عنوان سهميه‌هاي زير 23 سال جذب اين تيم شده‌اند، داشتيم و ويژگي‌هاي آنها را زير ذره‌بين قرار داديم. حالا بعد از اين بد نديديم سري هم به سه خريد ديگر دايي كه از ليگ يك و راه‌آهن جذب پرسپوليس شده‌اند، بزنيم و اين بار مروري بر ويژگي‌هاي آنها داشته باشيم. يونس شاكري، محمد عباس‌زاده و مهرداد كفشگري بازيكناني هستند كه كمتر هواداري از اردوگاه سرخ آنها را مي‌شناسد و اين روزها خيلي‌ها دوست دارند تا اطلاعات بيشتري از اين سه بازيكن داشته باشيم. در روزهاي آينده سراغ بازيكنان باتجربه پرسپوليس هم خواهيم رفت.

مهرداد كفشگري؛ كشف شهريار

هنوز 24 ساعت از حضور دايي در باشگاه پرسپوليس نگذشته بود كه كفشگري با تماس اطرافيان شهريار به دفتر رويانيان رفت و خيلي بي‌سر‌و‌صدا با قراردادي سه ساله قرمزپوش شد. به اين ترتيب مهرداد كفشگري كه فصل گذشته در راه‌آهن توپ مي‌زد، اولين خريد پرسپوليس دايي لقب گرفت و يك سهميه ليگ برتري اين تيم را سوزاند. در مورد كفشگري بايد بدانيد كه در دو سال اخير او بازيكن مورد علاقه دايي بوده است. دو فصل پيش بود كه كفشگري كه در داماش لرستان فوتبال بازي مي‌كرد، به تمرينات پيش‌فصل راه‌آهن آمد تا در صورت تاييد دايي با اين تيم قرارداد ببندد. در همان جلسه اول، دايي كفشگري را تاييد كرد تا او خيلي زود راه‌آهني شود.

سه خرید گمنام ولی آینده دار دایی

دايي در اولين فصل حضورش در راه‌آهن تنها ۳۸۲ دقيقه به كفشگري بازي داد و در پست‌هاي مختلف از او استفاده كرد. در شروع سال دوم كفشگري كماكان نيمكت‌نشين تيم دايي بود اما به يكباره از هفته ششم در پست ‌هافبك دفاعي فيكس شد و در ليگ دوازدهم ۲۲۴۵ دقيقه براي راه‌آهن فوتبال بازي كرد. كفشگري سال گذشته در كنار آشوبي،‌ هافبك دفاعي راه‌آهن در سيستم ۲-۴-۴ بود و در طول فصل انتظارات دايي را برآورده كرد. اين بازيكن سال گذشته يك گل زد و يك گل هم ساخت تا مشخص شود در فاز هجومي‌ چندان كارايي ندارد. براساس اطلاعات به دست آمده كفشگري بيشتر در كارهاي دفاعي موفق است و در فاز هجومي ‌نمي‌تواند به تيم كمك خاصي كند. اين بازيكن كه در حال حاضر ۲۶ سال سن دارد، در تيم‌هاي ملي زير ۱۷ سال و زير ۲۰ سال ايران هم عضويت داشته و بازيكن كم تجربه اي به حساب نمي‌آيد.


محمد عباس‌زاده؛ آقاي گل ليگ يك

عباس‌زاده يكي ديگر از خريدهاي پرسپوليس بوده كه در بازي‌هاي تداركاتي پيش فصل به ستاره تيم دايي تبديل شده است. او در هفت بازي تداركاتي، شش گل براي پرسپوليس زده تا هواداران و كادرفني حسابي غافلگير شوند. عباس‌زاده همان بازيكني است كه به عنوان آقاي گل ليگ به پرسپوليس آمده و اين طور كه به نظر مي‌رسد بد جور نظر دايي را به خود جلب كرده است. او سال گذشته بازيكن نساجي مازندران بوده و با به ثمر رساندن 18 گل در مسابقات ليگ يك آقاي گل شده است. او قد بلندي دارد و روي هوا مهاجم فوق‌العاده‌اي به نظر مي‌رسد.

سه خرید گمنام ولی آینده دار دایی

در تمرينات اخير پرسپوليس پرش‌هاي اين بازيكن براي زدن ضربه سر، به مشخصه او تبديل شده و جالب اينكه از همين الان خيلي از هواداران او را با خود دايي مقايسه مي‌كنند. بر خلاف خيلي از مهاجماني كه تنها روي هوا تخصص دارند، عباس‌زاده روي زمين هم مي‌تواند بازي كند و بازي با پايش خيلي ضعيف نيست. در اين ميان بد نيست به نقل قولي كه چند روزي مي‌شود از او در رسانه‌ها منتشر شده هم اشاره داشته باشيم. او در مصاحبه اي عنوان كرده تازه دو سال است فوتبال را شروع كرده و در همين دو سال به ليگ برتر رسيده است. هر چند اين اظهارنظر هنوز از سوي خود او تاييد نشده اما در صورت حقيقت داشتن بايد ديد اين مهاجم ۲۶ ساله در سومين سال فوتبال بازي كردنش، چه كارنامه اي را از خود در پرسپوليس به نمايش مي‌گذارد.


يونس شاكري؛ محبوب ژنرال

يونس شاكري در مقايسه با كفشگري و عباس‌زاده، چهره شناخته‌شده‌تري در ليگ برتر به حساب مي‌آيد. اين بازيكن 24 ساله در ليگ برتر براي ابوسلم بازي مي‌كرد و مهاجم فيكس اين تيم بود. او بعد از سقوط ابومسلم به فجر رفت و بعد از آن بار ديگر به ابومسلم بازگشت. در مورد شاكري بايد بدانيد او در سال‌هاي اخير بازيكن مورد علاقه امير قلعه‌نويي بوده است. او هم زماني هم در تراكتورسازي بود و هم زماني كه به استقلال برگشت، شاكري را مي‌خواست.

سه خرید گمنام ولی آینده دار دایی

شاكري حتي سال گذشته براي نيم فصل دوم با استقلال قرارداد رسمي‌ هم امضا كرد اما بعد از تماس خداداد با قلعه‌نويي به ابومسلم بازگشت تا به فوتبالش در ليگ يك ادامه دهد. پست تخصصي شاكري مهاجم نوك بوده و در اين سال‌ها هميشه در اين پست بازي كرده است. برخلاف عباس‌زاده، شاكري روي زمين بازيكن بهتري است تا روي هوا و شايد همين مسئله باعث شده دايي او را به خدمت بگيرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين طهراني

      اونا كه ستاره بودند، وقتي اومدند پرسپوليس ، ايندشون نابود شد، مثل:(بنگر،انصاري فر، گردان،قاضي و هزاران نفر ديگر)
      حالا كه ديگه اين جوونا رو كسي نميشناسه.: كَفْشِ گَري؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که فریدون زندی رو از سطح اول لیگ آلمان به لیگ دسته دوم قطر رسوندید بهتره نظر ندید !
        در تاریخ فوتبال ایران فقط 4 نفر بعنوان بازیکن سال آسیا انتخاب شدند که هر چهار نفر هم پرسپولیسی بودن. دایی ، عزیزی ، مهدوی کیا ، کریمی.
        برترین گلزن ملی جهان و افتخار ایران یعنی علی دایی پرسپولیسی بوده. مهدی مهدوی کیا جزو 11 بازیکن تاریخ 100 ساله هامبورگ انتخاب شده و پرسپولیسی بوده. وحید هاشمیان معروف به هلی کوپتر بوندس لیگا پرسپولیسی بوده و ....
        شما هم فرهاد مجیدی رو پرورش دادید که وقتی در لیگ امارات گل میزد پیراهنش رو میزد بالا و تصویر شاهزاده عرب رو نشون میداد ! یا مثلا به دو قهرمانی زپرتی در آسیا مینازید که اگه برید تاریخ برگزاری بازیها و نحوه برگزاریش رو بخونید خنده تون میگیره !
        پرسپولیس بستر ساز ظهور تاریخ سازان و اسطوره های فوتبال ایران بوده ولی شما چی؟! بستر ساز حضور مافیا در فوتبال ایران شدید که باید مطمئن باشید یه روز گند کارهایی که آقا مافیا تا الان زده در میاد...

      • سجاد

        هزاران نفر دیگه؟؟؟؟؟؟

      • شلغم

        تو اگه یه وقتایی حرف نزنی کسی نمیگه لالی

    • همراه آبی

      تماشای لنگی تیترمیزنی گمنام ولی آینده دار.بعدمیگی کفشگری یه سهمیه لیگ برتری راسوزاند.اول اینکه مانمیدونستیم رمالی آینده راهم پیش بینی میکنی دوم اینکه میگی آینده داربعدمیگی سهمیه راسوزاند.به عنوان روزنامه ای که میدونم لنگی هستی گاف شیرینی دادی.نکنه باشیرینی فامیلی؟(ههههههههههه خخخخخخخخ)

      پاسخ ها

      • خندون

        تو چی میگی 6تایی...؟؟؟
        لال نشدین با 6تا امسال میکنیمتون 10تایی...

    • بدون نام

      شریفات :به استقلال برنمی گردم چون می خواهم پیشرفت کنم.

    • بهار

      به کوری چشم حسین طهرانی شلغم.

    • حسن71

      سلام داداش حسین بهتر نیست یکم با تفکر بیشتر نظر بدی و هر جا نیازی نیست نظر بدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

    • همراه آبی

      ستاره هاحتی با لنگیا مذاکره هم نمیکنن مجبورمی شن گمنام گرایی کنن(ههههههههه خخخخخخخخخ)

      پاسخ ها

      • خندون

        آره راست میگه این6تایی آخه پرسپولیس منت کسیو نمیکشه...مثل فتل منت کش...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج