۶۳۱۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دايي: جذب خلعتبري آرزوي هر مربي‌ است

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد اطلاعي از محروميت خلعتبري تا نيم فصل در صورت بازي در تيمش را ندارد، اما پيش از اين افراد زيادي بوده‌اند که قانون را دور زده و در ليگ بازي کرده‌اند.

ایسنا: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد اطلاعي از محروميت خلعتبري تا نيم فصل در صورت بازي در تيمش را ندارد، اما پيش از اين افراد زيادي بوده‌اند که قانون را دور زده و در ليگ بازي کرده‌اند.

علي دايي در نشست خبري پيش از بازي با ملوان بندر انزلي ، اظهار کرد: بازي فردا براي ما از اهميت بالايي برخوردار است، چون هفته‌ قبل نتيجه‌ بسيار بدي گرفتيم و متحمل اولين شکستمان شديم، ولي با تمام قوا مقابل ملوان به زمين مي‌رويم تا ببريم. مثل هميشه هم هواداران پشتمان باشند و حمايتمان کنند تا از شرمندگي‌شان بيرون آييم.

او افزود: ملوان تيم خوبي بوده و هفته‌ قبل هم به برتري رسيده و روحيه بالايي دارد. در کل هر تيمي که در آزادي مقابل پرسپوليس و استقلال بازي مي‌کند، انگيزه بيشتري دارد. ما نيز فردا محکوم به شکست دادن حريف هستيم و سعي مي‌کنيم که ملوان را در آزادي ببريم. تمرينات خوبي هم پشت سر گذاشتيم و سعي مي‌کنيم در کارهاي هجومي نيز مثل کارهاي دفاعي خوب عمل کنيم. ما در حمله کمي بدشانس بوديم. موقعيت‌هاي زيادي را به دست آورديم، اما بايد نقيصه گل نزدن را برطرف کنيم. متاسفانه سه، چهار مصدوم هم داريم که نتوانستند درست و حسابي کار کنند. علي عسگر، مارکو و نيلسون بگير نگير تمرين کرده‌اند ،‌حقيقي و غلامرضا رضايي هم مصدومند ، اما من خيلي نگران اين مساله نيستم.

سرمربي پرسپوليس همچنين در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر اين که آيا اگر خلعتبري را جذب کند تا نيم فصل نمي‌تواند براي پرسپوليس به ميدان برود؟ تصريح کرد: من اصلا راجع به اين مساله اطلاعات دقيقي ندارم و باشگاه پيگيرش است. اما آرزوي هر مربي بوده که خلعتبري را جذب خودش کند. خودم هم از جزو کساني هستم که مي‌خواهم محمدرضا به پرسپوليس و در ليگ امارات بازي نکند. درباره بازي نکردنش تا نيم فصل هم بايد بگويم که تا الان شاهد بوديم بسياري از افراد خيلي راحت قوانين را دور زده‌اند و در ليگ بازي کرده‌اند. با اين حال من نبايد راجع به اين مساله صحبتي کنم و باشگاه خودش مي‌داند و پيگير است، اما اين را مي‌خواهم بگويم که قوانين را بسياري راحت دور زده‌اند.

علي دايي در ادامه اين نشست خبري راجع به فروکش کردن جنگ رواني عليه تيمش و همچنين راهکارهايي که براي مقابله با هجمه‌هاي انتقادي دارد، يادآور شد: من براي همه کساني که راجع به پرسپوليس صحبت مي‌کنند احترام قائلم ، اما به اين مسائل فکر نمي‌کنم و براي تيم خودم و بازيکنانم محيطي فراهم مي‌کنم که اين مسائل تاثيرگذار نباشد، ولي با اين وجود هر کسي که دوست دارد و دلش مي‌خواهد صحبت کند، اما هدف و اعتقادي که داريم مشخص است و يک قدم هم عقب نمي‌کشيم. ما به دنبال اين هستيم تا به هواداران خدمت کنيم و فکر مي‌کنم که زمان همه چيز را نشان داده و از اين پس هم نشان خواهد داد.

سرمربي پرسپوليس در پايان در پاسخ به اين پرسش که چه زمان از بازيکنان جوانش استفاده بيشتر خواهد کرد؟ پاسخ داد: ما بر حسب نيازهاي‌مان از بازيکنان جوان استفاده مي‌کنيم، اما آنها بايد تلاش کنند و شانس گيرشان بيايد. بازيکنان جوان بايد خودشان را نشان دهند، همان طور که پيام صادقيان اين کار را کرد. مطمئنا هر کسي که خوب باشد در تيمم بازي مي‌کند. براي من ارزش فني و آمادگي بازيکن از همه چيز مهم‌تر است و کاري به اسامي ندارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج