adexo3
۶۴۷۳۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حال کی‌روش خیلی مساعد نیست

مربی تیم ملی فوتبال بعد از جلسه با تاج، گفت: با لغو اردوی پرتغال اولین اردوی ما در تهران خواهد بود که یک بازی تدارکاتی هم اینجا پیش از بازی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا خواهیم داشت.

ایسنا: مربی تیم ملی فوتبال بعد از جلسه با تاج، گفت: با لغو اردوی پرتغال اولین اردوی ما در تهران خواهد بود که یک بازی تدارکاتی هم اینجا پیش از بازی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا خواهیم داشت.

امید نمازی، پس از جلسه با مهدی تاج و در جمع خبرنگاران درباره این جلسه، گفت: پس از لغو اردوی تیم ملی در پرتغال امروز جلسه خوبی برای هماهنگی اردوهای تیم ملی و مسابقات لیگ در هفته‌های آینده داشتیم و طبق برنامه‌ای که از قبل به سازمان لیگ اعلام کرده بودیم ، کار را به جلو می‌بریم. اردوی بعدی ما قطعا در تهران است که در آستانه یکی از مسابقاتمان در جام ملت‌های آسیا خواهد بود. ما قبل از آن مسابقه یک مسابقه تدارکاتی هم در تهران خواهیم داشت.

وی درباره لغو اردو پرتغال و علت آن نیز، اظهار کرد: دلیل آن بی‌پولی بوده است، اما خکفاشیان و کارلوس کی‌روش در این باره صحبت خواهند کرد. یکسری مشکلات است که باید حل شود. ما ۱۰۰ درصد از این موضوع ناراحت هستیم. هر زمان فرصتی از اردوی آماده سازی تیم ملی گرفته می‌شود، طبعا مربیان ناراحتند. مشکل بالاتر از سطح مدیریتی در فدراسیون است، ظاهرا حمایت های لازم از فدراسیون صورت نگرفته است. اما ما امیدواریم که در آینده حمایت‌ها لازم از تیم ملی به خوبی صورت بگیرد.

نمازی گفت: ما در جام جهانی کار بسیار سختی داریم و خیلی نمی‌توانیم برنامه‌های آماده سازی را تغییر دهیم. امیدوارم که شاهد لغو اردوها نباشیم.

وی در پاسخ به این سوال که دقیقا هزینه این اردو دقیقا چقدر بوده است؟ گفت: من یک مربی ام و داخل بحث‌های هزینه ای نمی شوم. اما در این حد می‌دانیم که حمایت های لازم از فدراسیون صورت نگرفته و برنامه‌ها اجرا نشده است . مطمئنا با توجه به این که تیم ملی می‌خواهد در جام جهانی بازی کند و این یک مساله ملی است و همگان انتظار دارند که نمایش خوبی داشته باشد، طبعا باید به خوبی و با قدرت آماده شود.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا کی‌روش در این جلسه حاضر نشد، گفت: او به دلیل کسالتی که داشت به این جلسه نیامد. روز گذشته برای دیدن بازی استقلال هم خیلی حال مساعدی نداشت، اما در روزهای آینده جلساتی با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج