۶۵۳۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مبلغ قرارداد خلعتبری مشخص شد

مديرعامل پرسپوليس گفت: قرارداد محمدرضا خلعتبري در کل با ما اگر سهميه ليگ قهرمانان آسيا را بگيريم و او بيش از ۱۰ گل بزند حدود ۸۰۰ ميليون تومان مي‌شود.

خبرگزاری فارس: مديرعامل پرسپوليس گفت: قرارداد محمدرضا خلعتبري در کل با ما اگر سهميه ليگ قهرمانان آسيا را بگيريم و او بيش از ۱۰ گل بزند حدود ۸۰۰ ميليون تومان مي‌شود.

محمد رويانيان پس از عقد قرارداد ۳ بازيکن پرسپوليس با باشگاه بيرامار پرتغال گفت: ما با اين باشگاه قرارداد سه ساله امضا کرديم که تبادل بازيکن، مربي و تجاري بستيم البته قرارداد اين بازيکنان يکساله و به صورت قرضي است.

وي در مورد کمک به تيم ملي اظهار داشت: پيشنهاد داديم که هواپيماي مجاني به صورت رفت و برگشت در اختيار تيم ملي قرار دهيم و بخشي از هزينه‌هاي هتل را هم بپردازيم اما کفاشيان و نبي گفتند دير شده من در جريان نبودم و دير فهميدم اما همه بايد به تيم ملي کمک کنيم.

مديرعامل پرسپوليس در مورد قرارداد محمدرضا خلعتبري عنوان کرد: امشب پول قرارداد خلعتبري و فسخ‌نامه را به باشگاه عجمان پرداخت مي‌‌کنيم. فسخ‌نامه رسمي قبلا امضا شده است، پرداخت پول کمي دير شد، مي‌خواستيم روز پنج‌شنبه پول را پرداخت کنيم، براي گرفتن پول تأييديه اتاق مبادله لازم بود اما چون پنج‌شنبه بود ساعت ۱۱ تعطيل شد. دلار نداشتيم جمعه از جايي اين پول را تهيه کرديم پولي که تهيه کرديم معادل دلار مبادله‌اي است که امروز طي پروسه‌اي از ايران به چين مي‌رود و با ۸ درصد ديسکانت به امارات باز مي‌گردد و بايد به دليل مشکلات ۸ درصد ديسکانت بدهيم.

رويانيان در مورد پيروزي مقابل فولاد اظهار داشت: ضرب شستي نشان داديم و اين ۷۵ درصد پرسپوليس بود، اين تيم نشان داد اگر بخواهد مي‌تواند خيلي کارها بکند، از بازيکنان گله دارم که تا الان نخواسته بودند و با درايت و مديريت دايي به اين نتيجه رسيدند که خواستن توانستن است و چيزي کم نگذاشتند.

رويانيان در پاسخ به اين سؤال که چه کري براي فتح‌الله‌زاده مي‌خواند، اظهار داشت: آقاي فتح‌الله‌زاده عزيز پارسال بازيکن محبوب من جواد نکونام را يک روزه گرفتيد و او يک روزه بازي کرد حالا ما نمي‌‌توانيم بازيکنمان را يک روزه بازي دهيم!

وي در مورد اينکه آيا خلعتبري مي‌تواند بازي کند، اظهار داشت: خلعتبري برايش ITC از ايران صادر نشده بود و دوستاني که کري مي‌خوانند بدانند که او مي‌تواند بازي کند، بايد تا قبل از ۲ سپتامبر قرارداد اين بازيکن را ثبت کنيم تا بازي کند‌، اگر هم خلعتبري نباشد چيزي کم نداريم. بازيکنان ما بدون مشکل در دربي حاضر مي‌شوند، ديشب داور ۹۰ دقيقه روي عاليشاه زوم کرد و با قدرت او را از زمين اخراج کرد، اين توانايي داور را نشان مي‌‌دهد که ۹۰ دقيقه روي يک بازيکن زوم کرد و ما را از حضورش در دربي محروم کرد. باز هم مي‌گويم چيزي کم نداريم اگر خلعتبري هم نرسد زياد ناراحت نمي‌شويم چون بازيکنان خوبي داريم اما قبل از اين هيچ مشکلي نبود اما به ما که رسيد آسمان تپيد.

مديرعامل پرسپوليس در مورد اينکه شب دربي معروف به شش‌تايي‌ها با استقلال بازي مي‌کنند، عنوان کرد: ان‌شاء‌الله استقلال را مي‌بريم. اگر شش تا هم تکرار نشود پيروز مي‌شويم، حيف است آن شش تا از بين برود، ما فقط بايد پيروز شويم، آن بازي يک ديدار تاريخي بود که ديگر هميشه بايد زنده بماند. بايد استقلال را فقط ببريم و ان‌شاء‌الله ۲-۳ گل مي‌زنيم.

رويانيان در مورد قرارداد خلعتبري عنوان کرد: قرارداد محمدرضا خلعتبري ۲ ساله است، ما ۵۰۰ هزار دلار امشب مي‌دهيم و ۳۰۰ دلار ديگر نيز به صورت قسطي به عجمان پرداخت مي‌کنيم. قرارداد خلعتبري را رسمي مي‌کنم تا ديگر شايعه درست نکنند. ۶۵۰ ميليون تومان به احترام اتفاقي که نيفتاد به خلعتبري مي‌دهيم، با توجه به اينکه ۲۰ درصد مسابقات گذشته و براي خوابيدن صداها اين پول را به خلعتبري داديم البته در نظر گرفتيم اگر او بالاي ۱۰ گل بزند پول خوبي که حدود صد ميليون تومان مي‌شود را به اين بازيکن بدهيم و اگر سهميه نيز کسب کرديم ۵۰ ميليون تومان ديگر به قراردادش اضافه کنيم که در کل ۸۰۰ ميليون تومان مي‌شود.

رويانيان خاطر نشان کرد: مقدار پول فسخ قرارداد خلعتبري با عجمان چيزي حدود يک ميليارد و ۲۵۰ ميليون تومان مي‌شود. به ما و استقلال دلار ۲۵۰۰ توماني داده بودند که اين پول به مقدار بيشتري در اختيار استقلال قرار گرفته بود، من اين پول را در باشگاه داشتم و براي اين قرارداد از آن استفاده کردم، اسناد آن نيز در بانک موجود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج