adexo3
۶۵۳۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلالي: مرا نخواهند از قراردادم مي‌گذرم

سرمربي تيم تراکتورسازي تبريز گفت: اگر باشگاه تراکتورسازي من را نخواهد حتي از قراردادم نيز مي‌گذرم.

تسنیم: سرمربي تيم تراکتورسازي تبريز گفت: اگر باشگاه تراکتورسازي من را نخواهد حتي از قراردادم نيز مي‌گذرم.

مجيد جلالي درباره ديدار روز گذشته تيمش مقابل سايپا که با برتري يک بر صفر تراکتورسازي همراه بود عنوان کرد: بازي در شرايط فني سختي برگزار شد و با اينکه نتيجه را کسب کرديم اما فضاي فعلي بر عملکرد تيم تاثير گذاشته است. از همان هفته‌هاي ابتدايي فضاي سخت و سنگيني براي تيم به وجود آمده و هرچه مي‌گذرد با آنکه نتايج ما رو به پيشرفت است اما اين فضا سنگين‌تر مي‌شود.

وي ادامه داد: در ۲ بازي ابتدايي خود خوب نبوديم اما در ۵ بازي اخير ۳ برد و ۲ تساوي کسب کرديم اما نمي‌دانم به چه دليل اين جو سنگين در تبريز به وجود آمده است. بازيکنان پرتلاش و فداکارانه بازي مي‌کنند اما شرايط فعلي مسير تيم را براي رسيدن به پيشرفت و موفقيت دشوار کرده است.

سرمربي تراکتورسازي يادآور شد: شايد تنها بازي بد ما مقابل پرسپوليس بود که آن شرايط داوري به ما تحميل شد و ۱۰ نفره شديم اما در ساير ديدارها خوب کار کرديم و چند هفته است که گلي دريافت نکرده‌ايم اما چرا هنوز اين فشار و فضاي نامناسب وجود دارد موضوعي است که بايد مسئولان باشگاه به آن رسيدگي کنند.

جلالي اظهار داشت: در حال حاضر نمي‌خواهم وارد جزئيات اين مسئله شوم اما به مسئولان باشگاه اعلام مي‌کنم که براي تصميم گيري هيچ معذوريتي نداشته باشند و حتي اگر باشگاه من را نخواهد حاضرم از قرارداد خود هم بگذرم.

وي درباره اينکه به نظر مي‌رسد شرايط تبريز او را خسته کرده به تسنيم گفت: فضاي سختي است، اينکه در ورزشگاه شاهد دو دستگي هستيم؛ آن هم در شرايطي که بيشتر ديدارهاي ما خارج از خانه بوده و هنوز بازي‌هاي خانگي ما مانده است. از هفته ۱۵ تا ۲۱ تنها يک ديدار خارج از خانه داريم و ۶ بازي ما در تبريز خواهد بود که همان زمان تيم ما مي‌تواند حتي براي قهرماني اوج بگيرد.

سرمربي تراکتورسازي درباره اينکه او به دليل دست نداشتن در مسائل حاشيه‌اي همواره از اين مسائل لطمه خورده تصريح کرد: در اين فوتبال بزرگ شده‌ام، مي دانم که مسائل بيروني و دروني چيست و نمي‌خواهم به آن دامن بزنم اما وقتي تيم ما تمرين شاداب و خوبي دارد و به فاصله ۲ ساعت بعد چند سايت خبر مي‌زنند که در تمرين تراکتورسازي درگيري بوده از خود مي پرسم اين مطالب کذب از کجا آمده و چطور نقل مي شود. البته من ريشه آن را مي‌دانم اما رسيدگي به آن را برعهده مسئولان باشگاه مي‌گذارم.

جلالي در مورد اينکه جريان هاي دلالي به دنبال حذف او هستند خاطرنشان کرد: اين احتمال هم وجود دارد.

وي درباره اينکه بعد از بازي گفته بود بازيکنانش زير فشار و با ناراحتي وارد زمين شدند عنوان کرد: همينطور است، جمعه شب قبل بازي و بين دو نيمه تمام تلاش من اين بود که بازيکنانم را آرام کنم تا راحت بازي کنند. چگونه عده‌اي به خود حق مي‌دهند اين بازيکنان را کم کار و بي غيرت مي خوانند و مي توانند چنين حرفي را بگويند در حالي که بازيکنان تراکتورسازي با جان و دل کار مي‌کنند و حتي برخي از آنها بعد از بازي با فجر در شيراز از اينکه مساوي کرده‌ايم گريه مي‌کردند.

سرمربي تراکتورسازي تاکيد کرد: هيچ سالي در تبريز چنين فضايي وجود نداشته و اين فشار بر کيفيت کار ما تاثير خواهد گذاشت.

جلالي درباره بحث تقويت کادر فني خاطرنشان کرد: گروه فني ما بسيار کارآمد و خوب است و احتياجي به تقويت آن نيست.

وي درباره اينکه گفته مي‌شد جلالي نمي تواند با بازيکناني چون علي کريمي و انصاري‌فرد کار کند اما تاکنون بدون مشکل با آنها پيش رفته به تسنيم گفت: بله، بسياري پيش از جذب اين بازيکنان گفتند که آنها تيم را به هم خواهند ريخت اما ما کوچکترين مشکلي نداشته‌ايم. اتفاقا اين بازيکنان از منضبط ترين نفرات تيم ما هستند و ساير بازيکنان هم همين شرايط را دارند و با نهايت تلاش در تمرين و بازي حاضر مي‌شوند.

جلالي در پايان پيرامون بحث جذب بازيکنان خارجي گفت: فکر مي کنم مسئله اساسي تيم ما فعلا همين فضايي است که به تيم تحميل مي‌شود و باشگاه بايد در مورد آن تصميم گيري کند و ساير مسائل در درجه دوم قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج