adexo3
۶۷۰۵۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

احتمال برخورد سازمان لیگ با استقلال

بهروان: در مورد استقلال کارمان را بلدیم

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال می گوید با استقلال همکاری زیادی داشته‌ایم و اگر این تیم به مراحل بالاتر صعود کند مجددا زمان بازی‌های آن ها را در لیگ تغییر خواهیم داد.

ایسنا: رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال می گوید با استقلال همکاری زیادی داشته‌ایم و اگر این تیم به مراحل بالاتر صعود کند مجددا زمان بازی‌های آن ها را در لیگ تغییر خواهیم داد.

غلامرضا بهروان پس از پایان دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد درباره ملاک سازمان لیگ برای انتخاب بهترین‌های میدان از لحاظ فنی و اخلاقی گفت: در ابتدای کار هستیم و اعتقاد نداریم که این کار کاملا درست انجام می‌شود. اما در شروع هستیم و همه باید کمک کنند تا این قضیه کاملا قانون‌مند انجام شود. کارگروهی متشکل از روابط عمومی سازمان لیگ و یک کمیته فنی در این باره نظر می دهند و ان‌شاءالله این کار به مرور سازمان یافته‌تر انجام خواهد شد.

وی درباره دلیل انتخاب جواد نکونام به عنوان بهترین بازیکن اخلاق در داربی گفت: ما در ابتدا نکونام را انتخاب نکرده بودیم ولی مجیدی به دلیل آزمایش دوپینگ به این مراسم نیامد.

بهروان همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می شود استقلال به دلیل اعتراض به داوری در بازی مقابل ذوب‌آهن از حضور ساموئل در مراسم بهترین‌های میدان ممانعت به عمل آورده است نیز گفت: اگر این قضیه ثابت شود قطعا به آن برخورد خواهیم کرد.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت‌های فتح الله زاده نیز گفت: جوابی برای فتح الله زاده ندارم البته این نیست که جوابی نداشته‌ام، بلکه نمی‌خواهم جواب وی را بدهم. ما به تیم استقلال تبریک می گوییم ولی آن‌ها باید ما را درک کنند.

وی ادامه داد: سازمان لیگ یکسری معذوریت‌هایی دارد که نمی تواند برنامه‌ها را مدام تغییر دهد ولی امیدوارم استقلال در جام باشگا‌ه‌های آسیا موفق باشد اما ما باید تیم ملی را نیز در اولویت داشته باشیم. البته استقلال نیز در حال حاضر تیم ملی دوم است.

بهروان افزود: استقلالی‌ها چند نامه دادند که از تاریخ ۲۲ شهریور تا دهم مهر ماه برای آن‌ها در لیگ بازی نگذاریم که آن را قبول کردیم و نامه دیگری نیز دادند که بازی ما در مقابل ذوب‌آهن را از ۲۲ شهریور یک روز به عقب بیندازید که ما نیز این کار را قبول کردیم. دیگر چه کاری جز این می‌توانستیم انجام دهیم.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اگر استقلال به مراحل بالا صعود کند زمان بازی آن ها مقابل مس کرمان نیز تغییر می کند و اگر بالاتر هم باز بروند باز هم زمان بازی آن‌ها را در لیگ تغییر خواهیم داد. فراموش نکنید لیگ را باید بین تاریخ هفدهم تا بیستم فروردین تمام کنیم تا تیم ملی کارش را شروع کند. همچنین ما جام باشگاه‌های آسیا و جام ملت ها را پیش روی خود داریم.

وی اظهار کرد:‌ ما کار خود را بلدیم به هر حال مصدومیت نیز جزیی از فوتبال است و نمی شود آن را کاری کرد. مطمئن باشید از خیلی‌ها در فدراسیون فوتبال سابقه ورزشی‌ام بیشتر است و امیدوارم صبر و آستانه و تحمل همه بالا برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج