اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۵۸۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پروين: امير بايد چهارچشم مراقب باشد

رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: کره‌اي‌ها خطرناک و زخمي هستند به خاطر همين امير بايد چهار چشم مراقب آنها باشد.

خبرگزاری فارس: رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: کره‌اي‌ها خطرناک و زخمي هستند به خاطر همين امير بايد چهار چشم مراقب آنها باشد.

علي پروين ابتدا در خصوص موفقيت تيم ملي کشتي کشورمان در بوداپست مجارستان گفت: به تمام بچه‌هاي تيم ملي کشتي کشورمان از آنهايي که مدال گرفتند و نگرفتند خدا قوت مي‌گويم که در اين مسابقات بزرگ باز هم ثابت کردند که ايران در کشتي هميشه مدعي درجه يک است.

وي افزود: بچه‌هاي ما در کشتي آزاد گل کاشتند و قهرماني پس از مدت‌ها حاصل دست‌رنج آنها بود البته من معتقدم يکي دو تا از بچه‌ها مانند تقوي و يا همان لشکري و يا ۱۲۰ کيلوي ما بدشانسي آوردند در غير اين صورت مي‌توانستند طلا بگيرند.

پروين ادامه داد: البته در کشتي فرنگي نيز با توجه به اينکه بنا را نداشتيم اما بچه‌ها با سرمربي جديد خود و در غياب المپيکي‌ها خوب درخشيدند و کشتي‌هاي پر و پا قرصي را گرفتند چه بسا ما اگر المپيکي‌ها را داشتيم طلاهاي فرنگي را درو کرده بوديم.

پروين ادامه داد: اول به خطيب علي‌رغم اينکه خيلي تحت فشار بود تبريک مي‌گويم و سپس به رسول خادم و دستيارانش که با دار و ندارها جنگيدند و به جايش با نتايج خوب جواب‌هايش را دادند. من اميدوارم که اين زحمات بچه‌هاي کشتي در بوداپست مجارستان پشت گوش انداخته نشود تا با اين جوانان انشاء‌الله دفعات ديگر مدال‌ها را بيشتر بگيريم.

پروين در مورد جلسه خودش با صالح اميري نيز گفت: جلسه خوبي داشتيم و کلا از نگاه صالحي اميري و مخصوصا نگاه او به ورزش خيلي خوشم آمد، انشاء‌الله موفق باشد.

پروين در مورد بازي استقلال و اف سي سئول کره نيز گفت: ابتدا به جامعه فوتبال و مخصوصا کادر فني استقلال پيروزي مقابل نماينده تايلند را تبريک مي‌گويم، گفتم تايلندي‌ها تيمي نيستند که مقابل تيم امير قد علم کنند اما حالا کار سخت است به نظر من کره‌اي‌ها هميشه خطرناکند و تيم امير بايد در سئول بجنگند بالاخره آنها يک بار از فوتبال ما ضربه خورده‌اند و امير بايد چهار چشم مراقب کره‌اي‌ها باشد تا انشاء‌الله با يک مساوي و يک نتيجه خوب در تهران ضربه نهايي را به کره‌اي‌ها بزند و انشاء‌الله فوتبال ما بعد از مدت‌ها در آسيا موفق باشد. ما به عنوان ايراني دعا مي‌کنيم که انشاءالله تيم امير سربلند باشد چون لياقتش را دارد.

پروين در مورد بازي پرسپوليس و سپاهان و اتفاقات آن نيز گفت: من حرف‌هايم را در اين باره قبلا زده‌ام و زياد نمي‌خواهم دوباره در مورد آن حرف بزنم اما ما هر چه فيلم بازي را ديديم باور کنيد نفهميديم براي چه پنالتي اعلام شد البته اشتباه داوري هم جزئي از داوري است ولي اشتباه در دقيقه ۳ بالاخره اين جار و جنجال‌ها را هم داشت، نمي‌دانم چه اتفاقي مي‌افتد اما اميدوارم پرسپوليس با فراموش بازي قبلي خيلي سخت هم است با يک نتيجه خوب مقابل فجر به امتياز برسد و يک طوري بازي قبل را فراموش کند البته بايد ببينيم نظر کارشناسان نيز درباره اين موضوع چيست که اغلب آنها حق را به تيم دايي داده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      ژنرال طبق معمول چهار چشم مراقب هست ما استقلالیها از این بابت هیچ نگرانی نداریم

    • اردلان

      عشق است سلطان

    • محمدرضا

      ممنون از اقای پروین که ملی نگاه میکنه

    • ghermezete

      Aghaye parvin shoma dige chera???!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج