adexo3
۷۰۲۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نگاهی به هفته هشتم بوندسلیگا

هفته هشتم بوندسلیگا جمعه شب با تساوی هانوفر و هرتابرلین آغاز شد. در این هفته همه نگاه‌ها به دیدار حساس بایرن‌مونیخ و بایر‌لورکوزن دوخته شده است.

ایسنا: هفته هشتم بوندسلیگا جمعه شب با تساوی هانوفر و هرتابرلین آغاز شد. در این هفته همه نگاه‌ها به دیدار حساس بایرن‌مونیخ و بایر‌لورکوزن دوخته شده است.

رقابت‌های بوندسلیگا با دیدار هرتابرلین و هانوفر وارد هفته هشتم خود شد. این دیدار بازی دو تیم چهارم و پنجم جدول بود و به همین خاطر حساسیت زیادی برای دو تیم داشت ولی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و برنده‌ای نداشت.

رونی، بازیکن تعویضی برلینی‌ها با گل دقیقه ۸۰ خود گل دقیقه ۲۳ شولتس برای هانوفر میزبان را بی‌اثر کرد تا دو تیم در نهایت به تقسیم امتیازهای بازی بسنده کنند.

حساس‌ترین بازی هفته هشتم بوندسلیگا در ورزشگاه بای‌آره‌نا برگزار می‌شود؛ جایی که دو تیم مدعی این فصل یعنی بایرلورکوزن و بایرن‌مونیخ به مصاف هم خواهند رفت. بایرن‌مونیخ با ۱۹ امتیاز در کنار دورتموند در صدر جدول قرار دارد و بایر لورکوزن با ۱۸ امتیاز پشت سر این دو تیم قرار گرفته است. این باعث شده تا حساسیت بازی دو تیم بیشتر از قبل شود. شاگردان پپ گوآردیولا در این فصل توانسته‌اند نتایج خوبی را کسب کنند اما از حیث گلزنی زیاد موفق نبوده‌اند. در واقع برخلاف فصل قبل که بایرن‌مونیخ با هدایت یوپ هاینکس حریفان خود را در بوندسلیگا با اختلاف زیاد شکست می‌داد، در این فصل شاگردان پپ گوآردیولا نتوانستند بازی های زیبای خود در فصل قبل را به خوبی انجام دهند. موضوعی که حتی باعث نارضایتی ماتیاس سامر، مدیر فنی بایرن‌مونیخ نیز در هفته‌های اخیر شده بود. این دیدار مصاف چندین بازیکن ملی‌پوش در مقابل هم است. اشتفان کیسلینگ، سیدنی سام و سیمون رولفس باید با هم‌تیمی‌هایشان در تیم ملی آلمان از جمله توماس مولر و باستین شواین‌اشتایگر دیدار کنند. این دیدار همچنین تقابل دو مربی جوان است. سامی هوپیا، سرمربی ۳۹ ساله فنلاندی بایرلورکوزن باید با پپ گوآردیولای ۴۲ ساله دیدار کند که فصل اولش را در روی نیمکت بایرن سپری می‌کند.

بوروسیا دورتموند، صدرنشین لیگ آلمان نیز باید در خارج از خانه به دیدار مونشن‌گلادباخ برود. شاگردان یورگن کلوپ پس از پیروزی روحیه‌بخش برابر مارسی در لیگ قهرمانان اروپا به استقبال این دیدار می‌روند. کلوپ و وایدنفلر، سرمربی و دروازه‌بان بوروسیا دورتموند که در لیگ قهرمانان اروپا برابر مارسی نتوانستند تیمشان را همراهی کنند، مشکلی برای همراهی دورتموند در بازی برابر گلادباخ ندارند.

برنامه هفته هشتم

شنبه ۱۳ مهر

بایرلورکوزن - بایرن‌مونیخ

شالکه - آوگسبورگ

مونشن‌گلادباخ - دورتموند

اشتوتگارت - وردربرمن

ولفسبورگ - اینتراخت‌براونشوایگ

ماینتس - هوفنهایم

یکشنبه ۱۴ مهر

نورنبرگ - هامبورگ

فرایبورگ - فرانکفورت

در جدول بوروسیا دورتموند با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به بایرن‌مونیخ در صدر قرار دارد. بایرن‌مونیخ و بایر‌لورکوزن در رده‌های بعدی قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج