adexo3
۷۰۴۰۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فرکي: ليست تيم‌ملي توهين بزرگي بود

فهرست تيم ملي مثل هميشه واکنش برانگيز است . به خصوص که اين بار پاي صدر نشين ليگ هم در ميان است و تيمي بدون حتي يک ملي پوش!

سایت گل: فهرست تيم ملي مثل هميشه واکنش برانگيز است . به خصوص که اين بار پاي صدر نشين ليگ هم در ميان است و تيمي بدون حتي يک ملي پوش!

حسين فرکي سرمربي موفق فولاد خوزستان گفت:« خوشحال نيستم از اين اتفاق و فکر مي‌کنم توهين بزرگي به ليگ بود، من مانده‌ام با چه هدفي اين کار را دنبال مي‌کنند. ضمن اينکه من هيمشه جزو کساني بودم که از کادرفني و نظارتشان دفاع کردم آن چيزي که من متوجه شدم اين است که در جام جهاني هم همين نفرات بازي خواهند کرد و تغييري ايجاد نمي‌شود. ما هيچ انگيزه‌اي در ليگ با اين اتفاق نداريم و براي بازيکنان هم انگيزه‌اي به وجود نمي‌آيد چون ديده نمي‌شود.»

فرکي در ادامه گفت: براي يک بازي دوستانه کساني را در ليست مي‌بينيم که از ابتداي ليگ امساال نبودند يا بازي نکردند يا مصدوم بوده‌اند، تعدادي هم که بايد هميشه باشد از پرسپوليس و استقلال و بعضا سپاهان و تعداد ديگر هم دو مليتي هستند و از ما هم براي صادق بودن و بي‌زبان بودنمان سوءاستفاده مي‌‌کنند يعني بازيکني نبود که از تيم ما لياقت نشستن روي نيمکت تيم‌ملي را داشته باشد، وقتي ديده نمي‌شوند انگيزه‌اي هم ديگر وجود ندارند و حالا ما بايد چطور به آنها انگيزه بدهيم و آنها را به ليگ برگردانيم.

فرکي در پايان گفت: آيا کساني که جاي بازيکنان شايسته در تيم ملي هستند لياقت و شايستگي دارند؟ يا آيا کسي مي‌بيند و به کي‌روش مي‌گويد يا مي‌بيند و به کي‌روش نمي‌گويد يا اگر کي‌روش اينجا باشد اشتباهات کمتري رخ مي‌دهد. زماني که ما در تيم ملي بوديم از تيم نهم و دهم بازيکن شايسته را به تيم ملي دعوت مي‌کرديم و کاري نداشتيم که تيم او در کجاي جدول است، اما حالا ما در بالاي جدول هستيم اما حتي يک بازيکن هم آن هم براي يک بازي دوستانه با تايلند نبايد يک بازيکن در روي نيمکت تيم مي داشته باشيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم صدر جدولی نباید حداقل یه بازیکن خوب داشته باشه؟ پس چطور صدره
      این پولادی هم از اخرای نیم فصل قبل تا الان بازی نکرده و مصدومه چه طور دعوت شده؟
      و خیلیای دیگه همین طورین
      6 تا پرسپولیس6 تا استقلا 5 تا سپاهان 2 تا تراکتور بقیه از خارج
      پس بقیه تیم ها چی؟؟!!

    • بدون نام

      واقعا برای این فوتبال متاسفم من نمیدونم این دیگه چه لیستیه که انتخاب کردن؟؟؟؟
      یه نگاه به آمار گل خوردن استقلال تولیگ بندازیم متوجه میشین که دفاع استقلال چقدر ضعیفه اونوقت شما سه بازیکن از خط دفاع استقلال میارین؟؟؟؟واقعا بازیکنای دیگه مثل نصرتی وبنگر وعبدالله کرمی بهتر نبودن؟؟؟؟بازیکنای ذخیره پرسپولیس هستن اما از تیم صدر نشین فولاد بازیکنی نیست یا از نفت تهران وخیلی تیم های دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج