adexo3
۷۰۵۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تیم ملی فوتبال سوار شورلت آمریکایی!

مراسم رونمایی از اسپانسر جدید تیم ملی همانطور که فدراسیونی ها از قبل وعده داده بودند رأس ساعت ده و نیم صبح روز گذشته (شنبه سیزدهم مهر) در محل هتل آکادمی با حضور مقامات تشکیلات فوتبال و اهالی رسانه برگزار شد.

تیم ملی فوتبال سوار شورلت آمریکایی!
روزنامه گل: مراسم رونمایی از اسپانسر جدید تیم ملی همانطور که فدراسیونی ها از قبل وعده داده بودند رأس ساعت ده و نیم صبح روز گذشته (شنبه سیزدهم مهر) در محل هتل آکادمی با حضور مقامات تشکیلات فوتبال و اهالی رسانه برگزار شد. نشستی که در آن علاوه بر خبرنگاران و گزارشگران تلویزیونی بخشی از کارکنان کمیته های مختلف فدراسیون هم حضور داشتند که در نهایت شنیده شد هر کدام آنها علاوه بر پست و مشاغل اداری مسئولیت هایی هم در تیم های ملی دارند.

شفق: فدراسیون به 7 میلیارد تومان همراه اول راضی بود

«اثل خودرو ارس» در حوالی رود مرزی ارس که منطقه آزاد محسوب می شود فعالیت دارد. شرکتی که نام آن از سه واژه فارسی و آذری تشکیل شده و به قول مهرناز جاودانی مدیرعامل آن «اثل» واژه آذری «ایل» است. شرکتی در حوالی استان آذربایجان که زمزمه می شد ناصر شفق در معرفی آ« به فدراسیون نقش پررنگی داشته است. شفق روز گذشته در این برنامه حضور داشت. همین بهانه ای شد تاس ر صحبت را با او باز کنیم.

عضو کمیته جوانان درباره اسپانسر جدید فدراسیون گفت: «وقتی شنیدم فدراسیونی ها به هفت میلیارد تومان همراه اول راضی شده اند پیشنهاد کردم شرکتی را می شناسم که حاضر است دو برابر این پول را بدهد. پیشنهادی که با استقال فدراسیونی ها روبرو و قرار شد در حین مذاکرات قیمت 20 میلیارد را بدهیم که به 15 میلیارد تومان راضی شوند.»

قرارداد برد - برد برای طرفین

مراسم روز گذشته با حرف های علی کفاشیان شروع شد. او در حالی که حسابی بابت پیدا شدن اسپانسر خوشحال بود، اشاره کرد: «از روزی که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد پیشنهادهای زیادی برای حمایت از تیم ملی و اسپانسرینگ داشتیم. پیشنهادهایی که هیچ کدام به دلمان نمی چسبید تا این یکی که با رقم خوبی جلو آمدند. رقمی که کمک خواهد کردتا اکثر برنامه های آماده سازی و اردوهای تدارکاتی تمام تیم های ملی از بزرگسالان تا ساحلی و فوتسال را اجرا کنیم.

بعد از اتمام حرف های کفاشیان درباره قرارداد اسپانسرینگ که به صورت گفتگویی مجزا تنظیم شد، نوبت به مهرناز جاودانی مدیرعامل «اثل خودرو ارس» رسید تا از این قرارداد به عنوان یک قرارداد برد - برد یاد کند. صحبت هایی که نشان می داد آنها هم از همه چیز راضی هستند.

شرکت «اثل خودرو ارس» در زمینه واردات و فروش ماشین ها و تولیدات شرکت جنرال موتورز ایالات متحده فعالیت می کند. شرکتی در منطقه آزاد ارس که واردات آن فقط می توانند در شعاع صد کیلومتری این منطقه تردد کنند. ماشین های لوکس و مدل بالا با پلاک های موقت منطقه آزاد ارس که بیشتر در شهرهای تبریز وارومیه تردد داشته و مدیران شرکت امید دارند با این قرارداد پای آنها را به تهران و دیگر شهرها هم باز کنند. هدفی که علی کفاشیان در میان صحبت هایش به صورت تلویحی اشاره کرد که بعید نیست در آینده به این مجوز برسند.

این قرارداد هم مثل آسمانی ها هوا نشود

چهار، پنج ماه پیش فدراسیون فوتبال با رایزنی های عزیزی خادم موفق شد برای رفت و آمد و پرواز ملی پوشان به کشورهای مختلف برای انجام بازی های رسمی خود قراردادی با شرکت هواپیمایی آسمان منعقد کند که اولین سرویس های آن برای پرواز به دوحه قطر و اولسان کره جنوبی بود. قراردادی که کادر فنی تیم ملی و اکثر اهالی فوتبال از آن استقبال کرده و اعتقاد داشتند یکی از بهترین کارهای فدراسیون کفاشیان بوده تا تیم ملی از مشکلات ترانسفر به فرودگاه ها و معطلی در سالن ترانزیت ها و تعویض پروازهای مختلف برای رسیدن به مقصد خلاص شود.

با اینحال دو سه ماه نگذشته خبر رسید که با تعویض مدیران شرکت آسمان، این قرارداد هم هوا شده و دیگر اعتباری ندارد. با اینحال روز گذشته در جریان معارفه اسپانسر جدید تیم ملی برخی از خبرنگاران به غیرقانونی بودن شرکت «اثل خودرو ارس» اشاره داشتند که بابت همین اجازه فعالیت نداشته و معلوم نیست با استناد به کدام مجوز و پروانه فعالیت آنها، فدراسیون پای امضای این قرارداد نشسته است.

در این باره حتی شنیده شد که معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه ای رسمی به سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اعلام کرده: «شرکت «اثل خودرو ارس» گواهینامه و پروانه در زمینه فعالیت در ایران از مرکز اسناد این اداره دریافت نکرده و هرگونه فعالیت تجاری آ« قبل از ثبت نمایندگی ممنوع و غیرقانونی است. ابهامی که باعث شد تا جداودانی مدیرعامل شرکت ضمن رد آن یادآور شود: «این شرکت با مجوز شماره 707 از منطقه آزاد ارس دارای اجازه فعالیت و بهتر است به این حرف ها توجهی نشود. با اینحال در کنار تمام این حرف ها آنطور که پیش بینی می شود امکان دارد ادعای وزارت صنایعی ها درست از آب درآمده و این قرارداد هم مثل آسمانی ها هوا شود. قراردادی که ظاهرا آقایان فقط حواسشان به چک و چانه زدن درباره ارقام بوده و هیچ توجه و تحقیقی درباره اسناد و مجوز فعالیت آن نداشته اند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج