adexo3
۷۰۹۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دو رگه بودم یا مصدوم حقم را نمی خوردند

انتقاد تند حمودی از عدم دعوت به تیم ملی

از جمله علامت سوال هایی که در لیست تیم ملی وجود دارد، به دعوت خسرو حیدری و حسین ماهینی دو مدافع مصدوم سرخابی ها مربوط می شود. کارلوس کی روش در حالی تصمیم به دعوت از این دو بازیکن گرفت که علی حمودی مدافع خوزستانی سپاهان که در این مدت خودش را خوب و آماده نشان داده بود می توانست جایگزین خوبی برای یکی از این دو بازیکن شود.

سایت گل: از جمله علامت سوال هایی که در لیست تیم ملی وجود دارد، به دعوت خسرو حیدری و حسین ماهینی دو مدافع مصدوم سرخابی ها مربوط می شود. کارلوس کی روش در حالی تصمیم به دعوت از این دو بازیکن گرفت که علی حمودی مدافع خوزستانی سپاهان که در این مدت خودش را خوب و آماده نشان داده بود می توانست جایگزین خوبی برای یکی از این دو بازیکن شود. این مدافع در گفتگو با گل صحبت هایی انجام داده است که در زیر می خوانید؟

با وجود عملکرد خوبی که داشتی به تیم ملی دعوت نشدی و این در حالی است که مدافعان مصدومی مثل حیدری و ماهینی به تیم ملی دعوت شدند. از این بابت ناراحت نیستی؟

- مگر می شود ناراحت نباشم؟ اگر ناراحت نباشم معلوم است که آدم بی خیالی هستم. عملکردم بد نبوده که نخواهم ناراحت باشم.دوست ندارم در دفاع از خودم صحبتی را عنوان کنم اما ای کاش کارشناسان در این چند روز می گفتند که حقم چطور ضایع شده اس.

به نظرت چرا بازیکنانی که مصدوم بودند به تو ترجیح داده شدند؟

- کاری به دعوت حیدری و ماهینی ندارم اما باید بگویم این لیگ نیست که بی کیفیت است بلکه تیم ملی مخصوص یکسری بازیکنان خاص است. بیایند خودشان هم همین را بگویند تا خیال بازیکنانی مثل من که انتظار دعوت داریم، راحت شود. در این فوتبال کسی که حاشیه داشته باشد بیشتر در چشم است و حمایت می شود. این بار هم حقم را خوردند و دعوتم نکردند. شاید اگر به هانوفر می رفتم یا اینکه دورگه بودم به تیم ملی دعوت می شدم.

در اردوی قبلی هم دعوت شدی اما بدون اینکه با تیم تمرین کنی خط خوردی. این مسائل باعث نمی شود که دیگر در آینده به تیم ملی فکر نکنی؟

- خودم هم از همین می ترسم. بازیکن تا کی باید سکوت کند و چیزی بگوید؟ متاسفانه یا خوشبختانه از آن دست افرادی هم نیستم که با لابی و رابطه خودم را به تیم ملی برسانم و تحمیل کنم اما می بینم که در این فوتبال باید با رابطه بازی کارت را پیش ببری وگرنه به جایی نمی رسی. همیشه دوست دارم برای تیمم خوب کار کنم و وقتی فهرست تیم ملی را دیدم اذیت شدم. با اینحال برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. رسم فوتبال ما همین است، هر چقدر که تلاش کنی دیده نمی شوی.

نمی ترسی که بیان همین صحبت ها در آینده برایت مشکل ساز شود و برای همیشه شانس حضور در تیم ملی را از دست بدهی؟

- فقط واقعیت را عنوان کردم ودرمیان صحبت هایم هم به کسی توهین نکردم. فقط خواستم از حقم دفاع کنم. آیا دفاع کردن از حق خودم گناه و جرم است؟ تا قبل از این سکوت کرده بودم و چیزی عایدم نشده بود. شاید اگر یک بازیکن پرسروصدا و حاشیه ای شوم، بتوانم مسیر خودم برای رسیدن به تیم ملی را هموار کنم هر چند که بعضی ها می گویند که باید در استقلال و پرسپولیس باشی تا دیده شوی اما در استقلال هم که بودم دیده نمی شدم. مثل اینکه باید مسیر و شیوه زندگی ام را تغییر بدهم.

در دیدار با مس کرمان اصلا آن سپاهان دو سه بازی گذشته نبودید، چرا؟

- ما بازی همیشگی مان را به نمایش گذاشتیم و شاید اگر یک تیم قعرنشین برابرمان نبود، می توانستیم به پیروزی پرگلی برسیم. مسی ها آنقدر تدافعی بازی کردند که هر چقدر هم که خوب بازی می کردیم نمی توانستیم به گل برسیم. مسی ها با آن بازی تدافعی و بسته شان حسابی اعصاب مان را خرد کرده بودند. این دیدار فرصت خوبی بود تا بتوانیم اختلافمان با فولاد صدرنشین را به حداقل برسانیم چرا که این تیم برابر نفت بازنده شده بود اما متاسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج