adexo3
۷۱۰۳۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ایران تاجیکستان را برد و صدرنشین شد

تیم فوتبال زیر ۱۸ سال(جوانان) ایران در نخستین دیدارش در مسابقات مقدمانی قهرمانی جوانان آسیا مقابل تاجیکستان به پیروزی رسید تا در پایان دیدارهای روز نخست گروه D، صدرنشین شود.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال زیر ۱۸ سال(جوانان) ایران در نخستین دیدارش در مسابقات مقدمانی قهرمانی جوانان آسیا مقابل تاجیکستان به پیروزی رسید تا در پایان دیدارهای روز نخست گروه D، صدرنشین شود.

در دومین دیدار از روز نخست مسابقات انتخابی مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در گروه D عصر امرو سه شنبه، تیم‌ فوتبال زیر ۱۸ سال(جوانان) ایران موفق شد تاجیکستان اولین حریف خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست بدهد. بابک عبدالله‌زاده (۴۰) و علی فتحیان (۲+۹۰) دو گل ایران را در این مسابقه به ثمر رساندند.

ایران تاجیکستان را برد و صدرنشین شد

تیم فوتبال زیر ۱۸ سال(جوانان) ایران در این بازی با ترکیب پیام نیازمند، میثم جودکی، مهدی حسین زاده، محمد روشندل، آرمین سهرابیان، مبین عزتی ( ۷۸ -حسن داداشی)، سعید آقایی، سیاوش حق نظری (۸۹ - محمدرضا سلیمانی)، میلاد سرلک، علی فتحیان و بابک عبدالله‌زاده (۴۶ - سردار آزمون) به میدان رفت.

در دیگر دیدار این گروه تیم عربستان با نتیجه ۲ بر یک لبنان را شکست داد. به این ترتیب تیم ایران با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به عربستان، در پایان دیدارهای روز نخست این گروه، صدرنشین شد.

مسابقات گروه D رقابتهای انتخابی قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های ایران، تاجیکستان، لبنان و عربستان طی روزهای ۱۶ الی ۲۰ مهرماه در کرمان برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج