adexo3
۷۱۱۹۱
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

قهرماني: خیلی‌ها را با خودم پایین می‌کشم!

گفته می شود برخی از مدیران فدراسیون هم در جریان رشوه گیری داوران بوده و هستند و به قول معروف «گر پرده برافتد نه تو مانی و نه من».

قانون: گفته می شود برخی از مدیران فدراسیون هم در جریان رشوه گیری داوران بوده و هستند و به قول معروف «گر پرده برافتد نه تو مانی و نه من».

ماجراي تباني در فوتبال ايران به مراحل حساس خود نزديك شده و داور تعليق شده خط و نشان جالبي براي همتايان خود كشيده است.

قطعی شدن محرومیت محسن قهرمانی و کنار گذاشته شدن او از جامعه داوری پایان کار این پرونده جنجالی نخواهد بود.

محسن قهرمانی پس از اعلام محرومیتش و مباحثی که در برنامه ۹۰ در خصوص تبانی او با باشگاه راه آهن مطرح شد با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده و گفته می شود امیدوار است این رای توسط کمیته انضباطی یا شورای اسیناف شکسته شود.

قهرمانی در تماس با کمیته داوران و دو نفر از مدیران بلندپایه فدراسیون فوتبال تهدید کرده چنانچه او را به این شکل از جامعه داوری دور کنند تمام مسائلی که درباره جامعه داوری ایران و مدیران فدراسیون می داند را با سند و مدرک رو خواهد کرد.

قهرمانی معتقد است در داوری ایران فقط پای او در این مسائل گیر نبوده و اگر بنا بر محرومیت باشد خیلی های دیگر هم باید تقاص پس بدهند. افشاگری محسن فهرمانی چه بسا فوتبال ایران را با یک تعطیلی مقطعی مواجه کند. دقیقا به همین دلیل بود که حجت الاسلام علیپور به بدنساز پرسپولیس گفته بود باید این موضوع را در یک دایره محدود جمع و جور کنیم.

گفته می شود برخی از مدیران فدراسیون هم در جریان رشوه گیری داوران بوده و هستند و به قول معروف «گر پرده برافتد نه تو مانی و نه من».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      نمیتونی عزیز من
      خودت تنهایی باید بری

    • بدون نام

      بله پس نتیجه گیری اول خودشم اعتراف کرده که رشوه گیری و زد وبند کرده(حتماخودش ته چاهه که میخواد دیگران رو بکشه وگرنه به قول معروف طلا که پاکه چه منتش به خاکه) نتیجه گیری بعدی این قصه سر دراز دارد(یعنی شاید آقایون دیگری هم هستن سفره ای پهن شده دورهم یه لقمه نونی هست میزنن ) نتیجه گیری بعدی که مردمو نا امید وبدبین میکنه به مسئولین، اینکه یه جوری ماجرا حل وفصل شه (صداش درنیاد)
      ولی تورو خدا به موضوعاتی که جنبه فساد در جامعه اسلامی دارند وحداقل در فقه اسلامی ما تحریم شده اند و دارای مجازات در قوانین و احکام اسلامی هستند توجه بیشتر در جنبه اجرایی کردن بکنید و اینقدر ساده نگذرید بگذارید حتی به قیمت تعلیق چن ماهه یا چند ساله فوتبال هم که شده یکبار مسائل و مشکلات فساد در جامعه حل شده و ریشه فساد را به قول معروف از ته بزنید و با موضوعات اینچنینی مصلحتی برخورد نکنید اینجاست که باید به اسلام کمک کنیم (حرف و عملمونو یکی کنیم)

    • kia

      بله دیگه این آقای علیپور خیلی باحاله =))
      میگه که من میدونم آقای مولایی همه چیز رو نگفته !! از کجا میدونی ؟!=)) پس خودت همه چیز رو میدونی ولی فقط ماست مالی کردین این مدت!! این قضیه هم قول میدم اخرش 2نفر مثل کمک داوره بنده خدا که هیچ کاره هستن رو محروم میکنن و امثال مافیا و حاجی ها سر کارشون با قدرت بیشتر از قبل میمونن. خودمون رو که نمیتونیم سرکار بذاریم

      پاسخ ها

      • نادر

        دقیقا.نظرات ما رو که کار نمیکنن ولی خوشحالم که حرف دل مون رو زدی

    • morteza

      اگر فساد داور و موضوع رشوه حقیقت داره پس تیم سپاهان و امثال این تیم ها باید محروم بشن.

    • ماهان

      آقای علیپور با متهم کردن و تهدید افشاگران کاملا مشخصه که اصلا دوست نداره کس دیگه هوس افشاگری کنه!دیدید که روانشناس استیل آذین رو که تازه داشت شروع به افشاگری میکرد به محرومیت تهدید کرد تا بیشتر کسی جرات نکنه حرفی بزنه!
      معلوم نیست چه خبره ؟؟؟

    • میثم

      من مطمئنم یکی از تیم های دخیل در این ماجرا سپاهان اصفهان هستش
      چندوقت دیگه مشخص میشه چون همیشه اشتباهات داوری به نفع این تیم بوده

    • ماندانا

      بعد از جلسه قلعه نوعی با اعضای کمیسیون اصل نود علیپور از این کمیسیون درخواست کرده افراد مسئله دار رو دعوت نکنه.
      مطمئن باشین اگر عزم جدی وجود داشته باشه و تمام زوایای پنهان روشن بشه عناوین قهرمانی چند سال اخیر پس گرفته میشه و چند تیم مطرح به لیگ پایینتر سقوط میکنن.اگرچه من چشمم آب نمیخوره که اجازه موشکافی تو این پرونده داده بشه.

    • davood

      شما که به امام هشتم قسم خوردید و گفتید اصلا تبانی نبوده حالا ما بقی را هم میخواید لو بدید

    • اولدوز

      اصل فساد.داخل فدراسیون وکمیته انضباطی هست شمامحرومیت شهرداری را فراموش نکنیدامیدوارم به این موضوع هم رسیده گی بشودسرشهرداری را بریدن تاپای خودرااز فسادبیرون بکشندچون تیمهای که فسادکرده بودن تبانی کرده بودن بخاطراطلاتی که از مسئولین داشتندازاین ماجراگنار گذاشته شدن وامتیازهم گرفتن.وقتی شاهدی که اومده برای روشن شدن ماجرا اطلاتی بدهدمحروم میکنند.یعنی چی؟؟یعنی هرکس هم چیزی میدونه نیادجلو.اصل فسادخودعلیپورها هستند

    • ramin chelsea

      Hame joz 10_15 nafar aloodean

    • علی

      معلوم شدکه اقای علیپورهم توی باندرشوه خوارهاست

    • ماندانا

      بعد از جلسه قلعه نوعی با اعضای کمیسیون اصل نود علیپور از این کمیسیون درخواست کرده افراد مسئله دار رو دعوت نکنه.
      مطمئن باشین اگر عزم جدی وجود داشته باشه و تمام زوایای پنهان روشن بشه عناوین قهرمانی چند سال اخیر پس گرفته میشه و چند تیم مطرح به لیگ پایینتر سقوط میکنن.اگرچه من چشمم آب نمیخوره که اجازه موشکافی تو این پرونده داده بشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج