۷۱۲۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خلعتبري: تايلند را شکست مي‌دهيم

مهاجم تيم ملي فوتبال ايران معتقد است تايلند با وجود پيشرفت زياد هنوز هم تيم شکست خوردني است و ايران مي‌تواند پيروزي خوبي به دست آورد.

ایسنا: مهاجم تيم ملي فوتبال ايران معتقد است تايلند با وجود پيشرفت زياد هنوز هم تيم شکست خوردني است و ايران مي‌تواند پيروزي خوبي به دست آورد.

محمدرضا خلعتبري پيش از تمرين عصر امروز تيم ملي فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر وضعيت خيلي خوبي داريم و تمرين‌هاي خوبي را پشت سر مي‌گذاريم و آماده مي‌شويم براي اين که بازي سختي مقابل تايلند انجام دهيم. حريف ما در سال‌هاي گذشته بسيار پيشرفت کرده و همانطور که ديديد نماينده‌ي اين کشور به جمع هشت تيم برتر آسيا راه پيدا کرد. با اين حال اميدوارم اين تيم را شکست دهيم.

وي در ادامه درباره اردوهاي لغوشده تيم ملي اظهار کرد: به هر حال تيم ملي براي حضور خوب در جام جهاني نياز به اردوها و بازي‌هاي تدارکاتي زيادي دارد و از دست دادن روزهاي فيفا براي ما مشکل ايجاد خواهد کرد. ما در بازي‌هاي تدارکاتي به نقاط ضعف و قوت‌مان پي مي‌بريم. کره، ژاپن و استراليا با تيم‌هاي خوبي بازي کرده‌اند اما دو اردوي ايران لغو شده است. ما با انجام تمرين‌هاي بيشتر بايد به هماهنگي بيشتري برسيم.

مهاجم تيم ملي فوتبال در ادامه درباره شرايط خودش و اين‌که عملکردش چه تفاوتي با آنچه در چند هفته گذشته در پرسپوليس به نمايش گذاشته دارد، عنوان کرد: شرايطم بد نيست. من هميشه تلاش مي کنم براي تيم ملي بهترين بازي‌هايم را انجام دهم. اگر کادر فني صلاح بداند که من برابر تايلند بازي کنم، با همه وجود بازي خواهم کرد. هر کسي دوست دارد براي تيم ملي کشورش بازي کند. البته درباره شرايطم در پرسپوليس هم بايد بگويم که وقتي به اين تيم آمدم، حدود ۲۳ روز بود که تمرين نکرده بودم چون مصدوم شده بودم، اما علي دايي به من اعتماد کرد و به من بازي داد. من هم تلاش مي‌کنم جواب او را بدهم.

وي ادامه داد: مطمئن باشيد که با تمام وجودم براي تيم ملي و پرسپوليس بازي مي‌کنم. قبلا هم گفته‌ام که پرسپوليس تيم پرطرفداري است که بازي کردن در آن براي هر بازيکني افتخار است. تلاش مي‌کنم در پرسپوليس با انجام بازي‌هاي خوب دل هواداران را که سرمايه اصلي فوتبال هستند را به دست آورم و به آنها قول مي‌دهم که پرسپوليس حتما امسال يک جام مي‌گيرد.

خبرنگاري در ادامه از خلعتبري پرسيد که حضور او در تيم ملي و دور بودن از تمرين‌هاي پرسپوليس روند هماهنگ شدنش را کند مي‌کند، گفت: به هر حال بازي تيم ملي است و بايد در اردوي تيم شرکت کنيم. ضمن اين‌که تعطيلي دوهفته‌اي ليگ فرصت خوبي براي من است که بدنم را آماده کنم و با آمادگي بيشتري به پرسپوليس بازگردم.

خلعتبري همچنين درباره آخرين وضعيت مصدوميتش اظهار کرد: هنوز درد کوچکي احساس مي‌کنم اما وضعيتم نسبت به قبل خيلي بهتر شده است و فکر نمي‌کنم در ادامه بازي‌هاي ليگ برترمشکلي داشته باشم.

مهاجم تيم ملي فوتبال ايران درباره حضور بازيکنان جديد در فهرست اين تيم گفت: فعلا که فقط دانيال داوري دو جلسه با ما تمرين کرده و بيت‌آشور هنوز به جمع ما اضافه نشده است. ما جوان‌هاي خوبي مانند جهانبخش و آزمون را هم داريم که به جمع ما اضافه شده و مي‌توانند در آينده به تيم ملي کمک کنند. همچنين جوان اينده داري مثل صادقيان در پرسپوليس بازي مي‌کند که قطعا کي‌روش در آينده او را دعوت مي‌کند. ما همه بازيکنان تيم ملي هستيم و بايد براي موفقيت کشورمان تلاش کنيم.

خلعتبري درباره عقد قرارداد فدراسيون فوتبال با اسپانسر جديد گفت: فدراسيون بايد اين مساله را کاملا پيگيري کند تا اسپانسر جديد شرايط لازم را براي انجام بازي‌هاي تدارکاتي فراهم کند.

وي در پايان درباره وضعيت پرداخت پاداش‌هاي صعود تيم ملي به جام جهاني گفت: ابتدا به ما گفته بودند که يک مجوز "خاص" براي واردات خودرو به ما مي‌دهند که بعد مشخص شد مجوز ديگري قرار است بدهند. آقاي رئيس جمهور در جلسه‌اي خدمت‌شان بوديم پاداش ما را دادند و فدراسيون هم پاداش پنج هزار دلاري صعود به جام جهاني را پرداخت کرده است. اکنون فقط يک پاداش ويژه براي صعود به جام جهاني مانده که به ما گفته‌اند پرداخت مي‌کنند، اما زمانش معلوم نيست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج