adexo3
۷۲۱۹۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

پرده‌برداری از سیستم انتخاب بازیکن کی‌روش

سایت گل - کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی از بدو ورود به ایران شیوه‌ای را برای انتخاب بازیکن برای تیم ملی در نظر گرفته که امشب در ۹۰ از آن پرده‌برداری کرد.

سایت گل: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی از بدو ورود به ایران شیوه‌ای را برای انتخاب بازیکن برای تیم ملی در نظر گرفته که امشب در ۹۰ از آن پرده‌برداری کرد.

کی‌روش در برنامه ۹۰ در پاسخ به سوالی درباره چرایی دعوت از علیرضا جهانبخش گفت:« ما در تیم ملی تعدادی بازیکن داریم که پایه تیم هستند و ماتریس a ما را تشکیل می‌دهند و تعداد از بازیکن هم در مرز دعوت به تیم ملی هستند که ماتریس b ما قرار دارند. جهانبخش بسیار نزدیک به ماتریس A بود و ما می‌خواستیم او را در اردوهای قبلی دعوت کنیم اما ترجیح دادیم او به تیم زیر ۲۲ سال کمک کند.»

بنابراین فهرست کی‌روش برای تیم ملی احتمال شامل ۵۰ نفر است ما بازیکنانی که شرایط مناسب و البته درخشش مداوم و کیفیت لازم را از خود نشان بدهند. به ماتریس بالاتر صعود می‌کنند و البته برعکس بازیکنانی که دچار افت فنی بشوند به ماتریس b سقوط خواهند کرد، اتفاقی که درباره کریم انصاری‌فرد افتاد اما او دوباره به ماتریس a برگشت.

کی‌روش فراموش نکرد که در پایان صحبت‌هایش در مورد جهانبخش بگوید:« البته حضور او در تیم ان ای سی هلند و تمرین او در فوتبال اروپا تاثیر مهمی در شکل و کیفیت بازی او گذاشته و وی را تبدیل به بازیکن بهتری کرده است.» که این جمله کی‌روش طعنه‌ای به مربیان فوتبال ایران بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج